رژیم نگهدارنده


15 بهترین راه برای حفظ بدن

  1. یک لیوان آب گرم صبح زود.
  2. زمان غذا ممکن است انتخاب شما باشد.
  3. برای هر چیزی که توصیه شده است، صبحانه را برای خودتان مناسب کنید
    ناهار یا شام
  4. مثلاً 1 روتی + 1/3 کیلو دال + 1/3 کیلو سبزی + 1/3 کیلو کشک، مقدار کل بیشتر از 200 میلی‌لیتر نباشد و گزینه‌های دیگر همانطور که در رژیم‌های غذایی قبلی توصیه شده بود.
  5. بعد از شام بدون نمک
  6. مصرف سوپ را برای شام محدود می کند
  7. پیتزا را محدود کنید، 3 قطعه با پوسته متوسط ​​نازک یک بار در هفته
  8. یک همبرگر یک بار در هفته اشکالی ندارد
  9. هفته ای یک عدد برنج پخته 200 گرم + 1 کیلو (150 میلی لیتر) دال/راجما/رایتا
  10. شکر را به 2 قاشق غذاخوری در روز محدود کنید
  11. انبه و موز به ندرت می خورند
  12. شیرینی 5 روز یکبار (یک تکه کیک، 1 گلاب جامون، 1 راسگولا، 150 گرم حلوای گجر و …) یا
    در غیر این صورت روزانه 20 گرم شکلات شیری
  13. سیب زمینی را می توان در روزهای متناوب، فقط برای ناهار میل کرد، مثلاً alloo mater، gobi alloo، paneer
    alloo
  14. در صورت افزایش وزن، یک لیوان شیر + 2 میوه میل کنید و یک شام را از دست بدهید
  15. فقط روی کنترل بخش تمرکز کنید، 30 دقیقه پیاده روی روزانه، اجتناب از شب ها و وزن کنترل می شود.

اگر فکر می کنید در حال تجربه یک فلات کاهش وزن هستید، نباید نگران باشید. معمول است که ترازو برای چند روز تکان نخورد. این بدان معنا نیست که شما چربی از دست نمی دهید. وزن بدن بسته به غذاهایی که خورده اید، چند صد گرم یا یک کیلوگرم در نوسان است، هورمون ها در زنان (احتباس آب). بهتر است دور کمر خود را اندازه بگیرید و از کاهش اینچ خود راضی باشید. احتمالاً نیازی به نگرانی نیست، مگر اینکه وزن برای بیش از 1-2 هفته ضربه خورده باشد. با یک پلاتو فعالیت را افزایش دهید و از کمک حرفه ای در مورد رژیم های غذایی استفاده کنید

The post رژیم نگهدارنده اولین بار در متخصص تغذیه دکتر سانیت خانا ظاهر شد.