گوگل به شناسایی مشاغل آسیایی کمک می کند


گوگل در موتور جستجو و نقشه های خود، نشان جدیدی را تحت عنوان “صاحب آسیا” به مشاغل ارائه می دهد (پرچم ملک) انجام دادن. با انجام این کار، غول موتورهای جستجو در واقع از مشاغل آسیایی حمایت می کند و راه جدیدی را برای کاربران در ایالات متحده برای یافتن آنها فراهم می کند.

همانطور که گوگل در پست وبلاگ خود توضیح می دهد، مشاغل آمریکایی می توانند یک نسخه آسیایی را به نمایه خود اضافه کنند. علاوه بر این، ناشرانی که از تبلیغات پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توانند در هفته‌های آینده نشان آسیا را در Marketpolis کسب کنند.

چگونه تگ Google Asia Business را فعال کنیم

صاحبان مشاغل می توانند وارد حساب Google Business خود شوند تا به صورت اختیاری این نشان را که با نماد گل ظاهر می شود دریافت کنند. سپس در قسمت My Business بر روی Business Information کلیک کرده و با اسکرول به پایین صفحه می توانید گزینه identification as Asian milk را فعال کنید. پس از ذخیره تغییرات، نماد گل قرمز در نمایه کسب و کار در جستجوی Google و Maps ظاهر می شود.

گوگل برای اولین بار در سال 2018 چنین تغییری را ایجاد کرد، زمانی که “کسب و کارهای زنانه” را به کاربران معرفی کرد. در همان سال، نماد دیگری به جستجوها و نقشه‌ها اضافه شد تا مشاغل بازنشستگان ارتش را نشان دهد.

Leanne Loos، مدیر محصول Google، در این پست توضیح داد که برنامه Grow with Google با اتاق بازرگانی پان آسیای ایالات متحده (USPAACC) برای کمک به رشد کسب و کارهای کوچک آسیایی همکاری کرده است. بر اساس ادعای خود، تا به امروز، گوگل به بیش از 20000 کسب و کار آسیایی کمک کرده است تا مهارت های دیجیتالی خود را از طریق کارگاه های آموزشی متمرکز بر موضوعاتی مانند ابزارهای تجارت الکترونیک توسعه دهند.