آموزش تاباتا: سطح قدرت خود را ارتقا دهید


2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
بارگذاری ... بارگذاری …

یک چالش فیزیکی را تمرین کنید.

افزودن تمرینات تاباتا به روال معمول قدرت شما یک راه عالی برای بهبود سلامت کلی شما و همچنین افزایش قدرت شما به سطح جدی است.

روش آموزش Tabata شما را ملزم می کند که در سطح بالایی از آموزش کار کنید. دلیل اینکه اکثر مردم عاشق این نوع تمرینات می شوند این است که به شما کمک می کند تا نتایج تمرینات بالاتری را به دست آورید و زمان کمتری را به باشگاه اختصاص دهید. این زمان خوبی است تا تاباتا را به افرادی که بسیار مشغول هستند ، تبدیل کنید.

آموزش تاباتا شامل مجموعه ای تخصصی از آموزش متوسطه آموزش عالی (HIIT) است. روال Tabata از شما می خواهد که شدت تمرینات و دوره های استراحت را تغییر دهید. زمان تمرین 20 ثانیه کار شدید ، و 10 ثانیه استراحت بود که به طور مداوم در مجموع هشت مجموعه از گزینه های انتخاب شده تکرار شد. برنامه معمول تاباتا در چهار تمرین کامل انجام می شود ، که زمان تمرین شما را تنها چهار دقیقه می کند.

چهار دقیقه ، گرچه فوق العاده قدرتمند است ، اما برای اکثر مردم کافی نیست و اغلب باعث می شود که تمایل بیشتری به ورزش داشته باشید. سه یا چهار تاباتا را می توان با استراحت بین کل ست ها ترکیب کرد تا کل تمرین در 20 دقیقه تمرین شود. من این تمرین را در کلاس آمادگی جسمانی مشاهده کردم و به شما اجازه می دهد تا برای یک چالش جدی بدن ، یک عضله مرکزی ، پا ، بالای بدن و Tabata را انجام دهید.

قدرت آموزش Tabata بدین معناست که برای مبتدیان توصیه نمی شود. شرکت کنندگان باید بدون آسیب ، سالم بوده و قبل از اقدام برای تمرین در تمرینات قدرتی بالا ، تمرینات خود را در وضعیت میانی یا پیشرفته انجام داده باشند. Tabata در ابتدا برنامه ریزی شده بود که یک Tabata در تمرینات جلسه ای انجام شود ، بنابراین من روال مورد علاقه خود را برای تمرکز بر روی پا و عضلات پایین در زیر آماده کردم.


تامای و گلوت بلاست تاباتا

تمرین 1: چمباتمه زدن – 20 ثانیه

مالولو: 10 ثانیه

تمرین 2: حرکت راست راست تا زانو سواری – 20 ثانیه

مالولو: 10 ثانیه

تمرین 3: چرخش پای چپ به سمت زانو سواری – 20 ثانیه

تمرین 4: اتصال خطوط عقب – 20 ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید