آموزش تغییر شما | آموزش-آموزش صلاحیت


آموزش-آموزش صلاحیت

بدن شما در طول چرخه قاعدگی تغییر می کند. جای تعجب نیست ، درست است؟ به همین دلیل است که زنان زیادی وجود دارد – من مدت زیادی است که شامل می شوم! – آیا انتظار دارید بدن آنها همیشه و محصولات یکسانی داشته باشند ، مهم نیست در طول چرخه شما کجا هستند؟

همچنین ، هنگامی که PMS شما بر شما تأثیر می گذارد ، کمی شدید است ، بنابراین برنامه ریزی برای تمرین عالی HIIT شما را از عرق می ترساند. از طرف دیگر ، داشتن یک روز تعطیل می تواند رژیم شما را بیشتر استرس زا و استرس زا کند.

بسیاری از زنان از دویدن لذت می برند و برای دویدن به معنای جریان چرخه قاعدگی ما است. اگر آموزش پاره وقت ، این بدان معنی است که برنامه تمرین خود را در طول چرخه مهمانی خود برنامه ریزی کنید ، بنابراین می توانید با بدن خود ارتباط برقرار کنید. از همه بهتر ، شما می توانید عملکردهای برنامه LSF خود را ویرایش کنید تا برای شما کار کند!

اگر می خواهید برای این دوره آموزشی انجام دهید تا ببینید آیا به شما کمک می کند یا خیر ، فقط باید تغییر خود را بفهمید و جوهر فکر از بدن شما چیست در هر بخش

درک اثرات فیزیکی تغییرات قاعدگی ما

مطالعات علمی واقعی نشان می دهد که ما با چرخه افسردگی متفاوت کار می کنیم. مراحل اصلی چرخه قاعدگی و تأثیر آنها بر شما را بررسی کنید:

وقتی فصل شما شروع می شود (جدا)

هنگامی که اولین پرواز ما طی پنج روز آینده انجام می شود ، می توانیم عضله بسازیم. زیرا سطح تستوسترون ما در بالاترین سطح خود قرار دارد. ممکن است تمایلی به انجام تمرینات فشرده نداشته باشید ، اما ابتدا باید خود را برای تمرینات فشرده آماده کنید. پیلاتس یا یوگا در اینجا بهترین کار است. برای کمک به شما در به دست آوردن نتایج بهتر از تمرینات عضله سازی که انجام می دهید ، پروتئین بیشتری به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

بلافاصله پس از پایان (بخش پا).

شما از نظر ظاهر خوب هستید و عجیب این است که بدی پشت سر شما نیست. وقتی قاعدگی را متوقف می کنید ، سطح استروژن شما افزایش می یابد ، که به نوبه خود منجر به انرژی می شود. از آن برای شامل تمرینات تناسب اندام ، مانند تمرینات یا تمرینات HIIT استفاده کنید. اگر می خواهید تا زمانی که تمرین می کنید کمی به برنامه تمرینی خود بیفزایید ، Daily Daily را در برنامه LSF ما قرار دهید!

دختر خوب ، در حال تمرین ، پس زمینه صورتی

تقریباً یک هفته بعد (تخمک گذاری).

حدود دو هفته پس از شروع آخرین قاعدگی ، تخمک شما از تخمدان شما خارج می شود. هنگام زایمان ، سطح پروژسترون شما افزایش می یابد – که این امر بهبود را حتی بیشتر اهمیت می دهد. این بدان معناست که آخر هفته همیشه یک حرکت طولانی است ، بنابراین زمان خوبی برای استراحت در روزهای استراحت و ورزش های کم شدت (LISS) ، مانند پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا پیاده روی است.

در طول PMS (مرحله لوتئال).

در چند روز گذشته قبل از شروع دوباره خونریزی ، ممکن است علائم ناخوشایندی را تجربه کنید (سلام ، اضطراب ، چین و چروک و آکنه!). اما برای انتظار زیر تخت نروید. موبایل ماندن به علائم PMS کمک می کند ، به ویژه هنگامی که انواع تمرینات را برای افزایش تنفس خود انتخاب می کنید ، مانند موارد موجود در برنامه LSF ما. اگر واقعاً از سندرم پیش از قاعدگی (PMS) رنج می برید ، برخی Miss Misseniality نیز در برنامه های روزانه شما قرار می گیرند.

این در مورد زندگی با خود است

این یک نمای کلی از آنچه در انتظار چرخه قاعدگی شما است ، است. اما بدن ما همه متفاوت است. و آموزش پاره وقت زمانی م moreثرتر است که شامل مواردی باشد که از نظر جسمی و روحی بر شما تأثیر می گذارد.

ترفند این است که توجه زیادی به تغییر خود و ظاهر خود داشته باشید. نور ممکن است با الگوها شروع شود. بنابراین ، می توانید برنامه تمرینی خود را تغییر دهید تا با نیازهای بدن شما ارتباط برقرار کند.

یک چیز سریع در اینجا: تفاوت زیادی بین ناتوانی ذهنی وجود دارد که بر او تأثیر نمی گذارد. قبل از تصمیم به لغو هرگونه آموزش ، حتماً آن را بررسی کنید. آیا بدن جسمانی شما درخواست استراحت می کند؟ اگر چنین است ، لطفا تاریخ را بگیرید. حمام محافظ و سرگرم کننده آسان را امتحان کنید.

هنگام خواب چربی بسوزانید ، بخوابید ، چربی بسوزانید ، دستور العمل ها ، دستور العمل های شکلات سالم

اما اگر می خواهید حرفه خود را پیش ببرید زیرا انگیزه یک چالش است یا از عقب ماندگی ذهنی ناراحت هستید ، دوباره فکر کنید. چسبیدن به شلوار خود ممکن است طوری طراحی شده باشد که شما مجبور باشید سر خود را بچرخانید. چالش من این بود که ده دقیقه کار کنم. اگر ده دقیقه مشکل دارید ، به خودتان استراحت دهید. اما بیشتر اوقات ، محراب ثابت کردن نقطه شروع تنها کاری است که باید انجام شود.

البته ، آموزش پاره وقت یک کارت در سراسر زندان محسوب نمی شود ، بنابراین مجبور نیستید کارهای خانه را انجام دهید. و نمی گوید دلیلی وجود دارد که آن را به داخل فشار دهید حتی اگر بدن شما شکسته باشد. در عوض ، این راهی است برای تعامل با خود و درک بهتر اینکه چگونه تغییر حزب شما بر شما تأثیر می گذارد. بنابراین ، می توانید الزامات خود را مطابق میل خود تنظیم کنید.

در اینجا برخی از بهترین نکات من برای گنجاندن آموزش پاره وقت در برنامه معمول شما آمده است:

  • خسته شدهای:
    • سعی کنید با یک نوار اندازه گیری LSF عمل کنید – می تواند به شما کمک کند
    • انتقال وزنه برای تمرینات با وزن بدن
  • اگر دوست دارید:
    • تمرینات LISS برنامه ریزی شده خود را برای HIIT تغییر دهید تا از قدرت خود استفاده کنید
    • کمی بیشتر وزن اضافه کنید تا ببینید آیا می توانید بهترین عملکرد را داشته باشید

https://www.youtube.com/watch؟v=TMvr1_X4iIg

من از برنامه LSF برای تمرینات پاره وقت خود لذت می برم زیرا می توانم در حالیکه هنوز برای تنظیم بدن و اهدافم م effectiveثرتر هستم ، به روال عادی پایبند باشم! با ایجاد یک برنامه تمرینی و سازگاری با چرخه کاهش وزن ، می توانید به خودتان کمک کنید # اهداف تناسب اندام خود را همزمان # بدست آورید.



دیدگاهتان را بنویسید