آنچه باید درباره راه رفتن برای بدن بدانید


اگر از تمرین دور شده اید زیرا معتقد بودید قوی هستید ، بگذارید ما بمب واقعی را که دوست دارید به شما هدیه دهیم – هیچ دلیلی برای قوی بودن ورزش وجود ندارد! وارد کنید: فاصله پیاده روی بله ، پیاده روی برای آمادگی جسمانی توصیه نمی شود ، اما این یک مزیت واقعی است که می تواند به عنوان بخش مهمی از یک روال تمرین خوب عمل کند.

حتی اگر به تازگی سفر خود را به خوبی آغاز کرده اید و لازم نیست نگران تنگی نفس باشید ، عرق خسته کننده است ، پیاده روی یک روش سرمایه گذاری کم هزینه و کم هزینه است که به شما در اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

برای درک مزایای پیاده روی برای تناسب اندام و اینکه چرا تمرینات قدرتی بسیار مهم است به خواندن ادامه دهید!

موضوع: صبح من با 15 دقیقه پیاده روی آغاز شد: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

نتایج پیاده روی

پیاده روی تأثیر زیادی بر سلامت جسمی و روحی شما دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام کمک خواهد کرد حمایت از کاهش وزن، افزایش امید به زندگی ، بهبود سلامت قلب بندر ONEHUNGA دیابت، و ممکن است به شما کمک کند برای خلاقیت بیشتر

تفریق؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس خوب وسیع! خوب ، بسیاری دیگر وجود دارد. این ریسک پایین این احتمال را کاهش می دهد که برنامه وابسته شما به هر قیمتی مالیات واقعی برای شما باشد و با ترک عضویت در کالج ، مقداری پول اضافی را برای شما ذخیره کند.

بهترین قسمت؟ پیاده روی ساده ترین کاری است که می تواند شما را در حرکت نگه دارد. برای اکثر شما ، کاری که باید انجام دهید این است که کفش خود را تزئین کرده و خانه خود را تزئین کنید! خوب ، هیچ راهی بهتر برای قرار دادن آهنگ های شما وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، راه رفتن به این صورت است که اگر وارد آن شوید لشکسته شکسته در طول روز یا بیشتر ، در همان زمان. آن را برای خود و روال خود بهتر کنید!

بنابراین ، اگر مشغول کار روی میز هستید ، بگذارید این انگیزه برای ادامه باشد! مراحل را وارد کنید و از شلوغی اجتناب کنید بندر ONEHUNGAبه

موضوع: نتایج شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی بدن چیست؟

قبل از حرکت به جلو ، راهپیمایی برای سلامتی چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط یک برنامه کاربردی برای پیاده روی شما است. به معنای گرفتن شماست اهداف، سطح آمادگی جسمانی ، توصیه های عملکرد CDC، همچنین باید هنگام برنامه ریزی سفر برنامه ریزی کنید.

اما برای قدم زدن آرام در خانه ، باید به افزایش نزدیکی تنفس خود ، انجام چند دقیقه پیاده روی در روز و نگه داشتن توجه توجه داشته باشید. فرم راه رفتن مستقیم

چگونه شروع و راه برویم؟

خبر خوب – اگر یک جفت کفش دارید ، آماده شروع پیاده روی هستید. با این حال ، مهم است که شما متعهد به موفقیت باشید. همانطور که در برنامه های آموزشی مدرن وجود دارد ، به راحتی می توان نیات خوب را خواست ، اما در این راه به آن توجه نکرد. این پنج مرحله به شما کمک می کند از اهداف تناسب اندام خود بیشترین بهره را ببرید.

شماره 1 برای هر هفته یک هدف تعیین کنید

پیاده روی شما بخش بزرگی از رسیدن به اهداف تناسب اندام شما است ، اما تنها این نیست! وقتی نوبت به زنده ماندن می رسد ، قوی باشید ، آرام باشید و تمرین متعادل که شامل تناسب اندام ، قدرت ، انعطاف پذیری و تمرینات حرکتی است.

همیشه به یاد داشته باشید ، شما باید برنامه های پیاده روی خود را در طول روزهای تمرین برنامه ریزی کنید. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا روزهای مختلف پیاده روی کنید ، به یاد داشته باشید که هر هفته به مدت 150 دقیقه به هدف خود می رسید.

شماره 2 برق خود را سازماندهی کنید

برای رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را مطابق جلسات برنامه ریزی کنید. سرانجام، پژوهش روالهایی را نشان دهید که در آن فعالیتها در همه زمانها (در ساعات یکسانی در هر روز / هفته) انجام می شود.

بگویید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید 30 دقیقه پیاده روی طولانی داشته باشید یا استراحت کنید. شاید بتوانید 15 دقیقه پیاده روی کنید یا سه پیاده روی 10 دقیقه ای! به یاد داشته باشید که برای برنامه خود آماده باشید.

شماره 3 همیشه “چرا” خود را درک کنید

آیا خاطرتان هست که قسمت مربوط به فواید پیاده روی چند دقیقه پیش را بخوانید؟ این سرگرم کننده است ، درست است؟ شما شروع به دیدن نسخه بهتر و سالم تری از خود کردید. ظاهر خوبی دارد و پویا است. با این حال ، این انگیزه کوتاه مدت بود. ممکن است متوجه شوید که برخی روزها آنقدر انگیزه دارید که با دیگران بسیار متفاوت هستید. به همین دلیل مهم است که دلیل آن را درک کنید.

آن را بنویسید و به عنوان یک شخصیت آرامتر ، با انگیزه تر و الهام بخش ، درباره خود فکر کنید. این همان چیزی است که به روال پیاده روی او می چسبد!

و در روزهایی که انگیزه را نمی بینید ، به “چرا” خود بازگردید. ممکن است بعضی روزها سخت تر از روزهای دیگر باشد ، اما بدانید که در حال حرکت به سمت اهداف خود هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 گواهینامه برق باید شروع شود

در حالی که تغییرات فیزیکی ممکن است تدریجی باشد ، مزایای روحی ناشی از فعالیت بدنی همچنان فوری خواهد بود. این قدردانی را با نوشتن روحیه خود پس از هر مرحله (یا در پایان روز) ابراز کنید. این کار باعث می شود چوب پیاده روی جدید شما قوی تر و بی محتوا تر شود و اتصال آن آسان تر شود. همانطور که مغز شما احساس می کند احساس خوبی در هر مرحله دارید ، شروع به گفتن می کند که در سطح آگاهی قدم بردارید!

شماره 5 افزایش عملکرد سفر IO

افزودن چیزهای شیرین به پیاده روی های خود آنها را واقعا خوشحال می کند ، بنابراین همیشه می توانید تحمل کنید. ما از دیدن آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به موسیقی متن یا موسیقی متن یا درخواست از یک دوست برای پیوستن به ما در پیاده روی لذت می بریم. وقتی سرعت انفجار را سریع می گذرید شگفت زده خواهید شد!

برای ساختن خانه در خانه این پیاده روی را امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط نمایشنامه 17 دقیقه ای را در خانه ما بخوانید فاصله پیاده روی عملکرد با مربی FitOn Bree Koegel. هنگامی که تمام مایل را با یک موسیقی با شدت بالا متوقف می کنید ، به قدم زدن شما (معمولاً) کمک می کند.

یک برنامه دقیق تهیه کنید و قبل از ورود مانع موانع (آب و هوای بد ، یک روز تاریک ، شاید یک روز بد) شوید. اهداف شما!

دیدگاهتان را بنویسید