آیا باید هر روز نوشیدنی های بدون قند بخورم؟


نوشابه های بدون قند که نزدیک به 40 سال است در اشکال مختلف در دسترس هستند ، هنوز مشکلات خود را دارند. تب را به خاطر دارید؟ کک صفر را به خاطر دارید؟ بله ، آنها طعم شیرینی داشتند و شما را از نوشیدن 40 قاشق چای خوری شکر از گالن 375 میلی لیتری آنها نجات دادند ، اما آیا آنها واقعاً سالمتر از آب آشامیدنی معمولی هستند؟

ایده های براونی

هنگامی که یک رژیم غذایی سالم را انتخاب می کنید ، در نهایت از سایر انتخاب های شیرین و ضخامت کیلویی خود راضی می شوید زیرا “خوب” هستید. و ، اغلب می بینید که فردی هنگام خوردن شکلات ، کروسان یا کلوچه یک نوشیدنی بدون قند می نوشد. مغز ما گیج شده است.

کاهش وزن… یا افزایش وزن؟

شکر در کاهش وزن کمی جایگزین است. در حقیقت ، برعکس ممکن است صادق باشد: برخی از “مشروب خواران” وزن خود را افزایش می دهند و خطر بیماری مزمن را افزایش می دهند.

یک مطالعه 2010 در منتشر شد فیزیولوژی و رفتار قطع مصرف منظم نوشیدنی های شیرین می تواند منجر به افزایش وزن و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 شود.

با این حال ، در سال 2013 ، محققان 200 نفر را پیدا کردند که نوشیدنی های شیرین خود را با انواع دیگر غذا یا آب به مدت 6 ماه جایگزین کردند. تصمیم آنها؟ افرادی که قند نمی خورند شیرینی کمتری نسبت به افرادی که آب می خورند می خورند. بنابراین وجود دارد.

طعم فوق العاده شیرین؟

وقتی مرتباً آن را می نوشید ، نوشابه های بدون قند به طعم شیرین عادت می کنند. مشکل بلند مدت فقط برای کاهش وزن و همچنین افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ، سندرم متابولیک و بیماری قلبی است. اگر از بدن خود برای نوشیدن الکل استفاده می کنید ، کنترل هوس ها را سخت تر می کند.

سیگنال شیرین به بدن ما می گوید که برای کیلوژول (یا کالری) آماده شود و هوس ما از آماده سازی ناشی می شود ، اما هیچ کیلوژول نمی رسد. و ممکن است برویم و غذاهای دیگر بخوریم. به عبارت دیگر ، شیرینی های قندی بدن ما را برای افزایش قند آماده می کنند ، اما نمی توان آنها را تحویل داد. شیرینی هایی که با پاسخ های یادگیری تداخل دارند اغلب در جذب گلوکز و هموستاز قوی کمک می کنند.

روی یک ظرف شکر بجوشانید

آنها چقدر امن هستند؟

ما می دانیم که این شیرین کننده ها بی خطر هستند ، اما آنچه نمی دانیم تأثیرات طولانی مدت آنها بر اشتها است. بگذارید بگوییم ، دانشمند هیئت داوران از تجربه طولانی مدت خود خارج شده است.

پایین

نکته مهم این است که فقط آب آشامیدنی بدون قند یک درمان رایج است ، نه هر روز یا زمانی که احساس تشنگی می کنید. در دراز مدت ، ما دقیقاً نمی دانیم که این شیرینی ها با بدن ما چه می کنند. یکی دو مورد خوب است (مثلاً اگر به باشگاه می روید) ، اما نوشیدن مکرر این نوشیدنی های بدون قند می تواند منجر به استفاده طولانی مدت از سایر غذاها شود.



دیدگاهتان را بنویسید