آیا به اندازه کافی آب می نوشید؟


اگر شما مانند اکثر افرادی هستید که به آنها خدمت می کنم ، احتمالاً آب کافی نمی نوشید. اغلب تعجب آور است که چگونه بسیاری از مردم نوشیدن آب را فراموش می کنند.

پاکسازی مناسب به خلق و خوی شما کمک می کند ، مغز شما را بهبود می بخشد و از خستگی جلوگیری می کند.

چرا آب لازم است؟

شاید شنیده باشید که بدن شما 60 درصد آب است. در اینجا چند روش بدن شما از آن استفاده می کند:

  1. حفظ سلامت مفاصل و پوست
  2. انتقال سیگنال های الکتریکی به اعصاب و ماهیچه ها (از جمله قلب)
  3. از گوارش سالم و تغذیه کننده (از دهان تا مقعد) پشتیبانی می کند
  4. سم زدایی (کبد ، کلیه ها ، ریه ها ، عرق ، اشک ، اسهال)
  5. به درستی از فعالیت مغز ، از جمله هوشیاری ، تمرکز و نگرش مثبت پشتیبانی می کند
  6. با تمیز کردن دهان ، حمایت از بزاق ، دفع عفونت های باکتریایی و پاکسازی اسیدهایی که به دندان ها آسیب می رسانند ، سلامت دندان ها را ارتقا دهید.
  7. بهبود سلامت دستگاه ادراری با پاکسازی ادرار و همچنین پاکسازی باکتری ها
    نارسایی کلیه را (با شستشوی کلیه ها با آب) کاهش می دهد و از سلامت کلی کلیه پشتیبانی می کند
  8. کاهش قند خون با کاهش فشار خون (این امر به ویژه برای افراد مبتلا به قند خون مهم است)

چقدر آب نیاز دارید؟

توصیه های زیر احتمالاً بیشتر از چیزی است که شنیده اید (8 فنجان در روز).
آکادمی ملی پزشکی نوشیدن حدود 11 فنجان آب برای زنان و حدود 16 فنجان برای مردان در روز توصیه می کند.

آکادمی اطفال آمریکا توصیه می کند که یک کودک فعال روزانه 6-8 لیوان آب بنوشد.

اگر از دیورتیک ها استفاده می کنید ، کافئین می نوشید یا در فعالیت هایی که تعریق را افزایش می دهند شرکت می کنید ، این مقادیر توصیه شده ممکن است بیشتر باشد.

چگونه افزایش آب آشامیدنی خود را آسان تر کنیم

همیشه یک بطری بزرگ آب را در کنار خود نگه دارید.

این بدان معناست که روی میز ، میز و ماشین شما قرار دارد. اگر عادت دارید فقط یک لیوان آب اینجا و آنجا بیاورید ، به احتمال زیاد هیچ اقدامی را که برای پر کردن یک لیوان آب انجام می دهید نقض نمی کنید. نگه داشتن بطری خود – درست در کنار شما و در دید – به شما یادآوری می کند که باید چند نوبت در طول روز مصرف کنید. برای سلامتی شما و محیط زیست ما خرید بطری آب فلزی را توصیه می کنم.

صبح خود را با یک بطری کامل آب شروع کنید.

این به شما کمک می کند تا به راحتی ببینید چقدر پول در روز به دست می آورید ، زیرا می توانید به راحتی ببینید چقدر هزینه کرده اید.

اول صبح همه چیز را تمیز کنیدبه

هنگام خواب مایعات بدن خود را از دست می دهید. همچنین بیشتر شب را برای سم زدایی و ترمیم سلول ها می گذراند. آب برای حمایت از سلامت برای عملکرد ، برای پاکسازی بدن و بیدار کردن مغز مورد نیاز است. همچنین ممکن است متوجه شوید که به مقدار زیادی کافئین در صبح احتیاج دارید ، مانند هیدراته کردن انرژی.

آب خود را تمیز کنید.

بسیاری اوقات ، مردم به من می گویند که طعم آب را دوست ندارند. اگر نوشیدن آب معدنی حاوی سایر مواد ناخواسته از سطح آب (مانند مواد شیمیایی ، شیمیایی ، مواد شیمیایی ، نیترات یا فلزات سنگین) برای شما جذاب نیست ، دریافت یک ذغال تجویز مدت زمان زیادی طول می کشد تا طعم آب را بهبود بخشد. همچنین ، پاکسازی مواد شیمیایی سمی از منبع آب برای سلامتی شما بهتر است ، زیرا آلودگی زیادی نخورید. برکی سیستم تصفیه آب است که سالهاست از آن استفاده می کنم (می توانم همه ناخالصی های ذکر شده در بالا و همچنین فلوراید را پاک کنم). این پیوند شبکه من برای این فیلتر است (از حمایت شما متشکرم).

از سوپ ها و اسموتی های عالی استفاده کنید.

اینها معمولاً حاوی آب بیشتری هستند. در واقع ، من اغلب به مردم توصیه می کنم که این کار را به جای شیر به آرامی با آب انجام دهید. (اگر می خواهید نامه های تکمیل شده را به روزنامه آینده ارسال کنم ، فقط به این ایمیل پاسخ دهید.)

کابینت خود را با آب چای نگهداری کنید.

من عاشق این هستم که درخت چای طعم خوب و تغذیه خوبی به لیوان شما می بخشد. و البته ، نوشیدنی های بدون کافئین نیز پاک کننده هستند! چای های مورد علاقه من چای های یوگی و چاشنی های آسمانی هستند.
میزان مصرف معمول کافئین خود را ارزیابی کنید. کافئین ، که من هر روز از آن لذت می برم ، نیز خشک است. هنگامی که احساس از دست دادن انرژی می کنید ، سعی کنید قبل از برخورد با کافئین از بطری آب خود خارج شوید. می توانید بگویید که خستگی شما ناشی از کمبود آب در بدن است ، نه ناشی از کمبود کافئین.

دمای آب خود را تنظیم کنید. از آنجا که نوشیدن آب سرد در طول زمستان برای مردم بسیار دشوار است ، این خطری است که می تواند منجر به کم آبی بدن شود. از برگهای گرم چای در زمستان لذت ببرید تا به شما در هیدراته ماندن کمک کند. در ماههای سردتر ، آب گرم ممکن است برای شما آرامش بیشتری نسبت به سرما داشته باشد.

آیا به آب رسانی بیشتر نیاز دارید؟

در اینجا نشانه هایی وجود دارد که ممکن است به آب بیشتری نیاز داشته باشید:

  1. زرد تیره یا قهوه ای مایل به قرمز
  2. اغلب نمی نوشد (افراد نرم کننده اغلب به دستشویی می روند.
  3. احساس سرگیجه ، سردرد ، خستگی ، عدم تمرکز یا بدخلقی
  4. به تازگی بدون آب رسانی مناسب ورزش کرده اید
  5. گوش های تشنه یا خشک (اینها علائم رایجی است که نشان می دهد کم آبی دارید)
  6. او معمولاً مشروب نمی خورد
  7. بیماری ، به ویژه هنگام استفراغ یا اسهال.

معمولاً آب برای پاکسازی مجدد بهتر است

مایعاتی که معمولاً برای هیدراتاسیون کمتر مفید هستند ، دارای قند و کالری یا مکمل های زیادی هستند ، مانند نوشیدنی های ورزشی ، آب میوه ها و نوشابه ها. نوشابه ها می توانند رطوبت بدن را برای شما سخت تر کنند.

کتابی در مورد برق

این مواد معدنی (مانند سدیم ، پتاسیم منیزیم ، کلرید ، کلسیم) به بدن شما در انجام بسیاری از عملکردهای حیاتی مانند هیدراتاسیون ، تن ماهیچه ها ، تعادل pH و تن ماهیچه ها کمک می کند.

بدن شما همیشه به آب و الکترولیت های کافی احتیاج دارد.

راه های کم قند برای حفظ تعادل انرژی وجود دارد ، از جمله نوشیدنی هایی مانند آب نارگیل ، شیر و آب میوه هایی که به آب تبدیل می شوند.

اگر نگران حفظ تعادل الکترولیت خود هستید ، برای راهنمایی با پزشک خود مشورت کنید.

برای اکثر مردم ، رژیم متعادل و آب آشامیدنی کافی برای حفظ سطح بالای انرژی کافی است. با این حال ، عکس های جداگانه ممکن است از افزودن برق سود ببرند ، به خصوص اگر زود به بیماری آبکی مبتلا می شوید.

اشتراک گذاری عشق است

آیا کسی که می شناسید می تواند از این اطلاعات استفاده کند؟ پیش بروید و این ایمیل را برای آنها ارسال کنید ، یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید