آیا کتو هنوز وجود دارد؟ سعی کنید سریع چاق شوید!


اکثر ما در مورد روزه داری چیزی شنیده ایم اما آیا در مورد روزه چربی چیزی شنیده اید؟ اگر به دنبال راهی برای تکمیل رژیم کتو هستید ، شاید بهتر باشد روزه چربی سوزی بگیرید. می دانید غذاهای چرب سریع بیشتر چرب هستند! بسیاری از افراد از این تکنیک برای جلوگیری از کاهش وزن یا ورود به کتوز پس از یک روز کاهش وزن استفاده می کنند.

این روش روزه داری فقط باید به عنوان یک مکمل کوتاه برای افزایش وزن با رعایت برخی قوانین ساده مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که روزه داری چربی قوی ترین است ، درک نحوه پیروی صحیح از دستورالعمل ها برای به دست آوردن بهترین نتایج مهم است. بیایید حفاری کنیم!

روزه چربی چیست؟

روزه سنتی به این معنی است که شما به مدت طولانی چیزی نمی خورید و فقط زمانی که پنجره ها تغذیه می شوند غذا می خورید. روزه چربی در این زمینه خیلی سریع نیست به هر حال ، این بسیار متفاوت است. وقتی چاقی سریع است ، شما روی غذا تمرکز نمی کنید ، بلکه غذاهایی را می خورید که به بدن شما در درمان کتوز کمک می کند. بنابراین ، این یک روش ناشتا نیست ، اما افزایش غلظت اجسام کتون در خون شما می تواند شما را زود به کتوز مبتلا کند. این باعث می شود بدن شما بیشتر ناشتا شود. به عبارت دیگر ، شما به یک دستگاه چربی سوز تبدیل می شوید!

روزه گرفتن چربی زیرا می تواند 2-5 روز دوام بیاورد و مملو از چربی کم کالری و کم چربی است. شما روزانه بین 1000 تا 1200 کالری می خورید و 80-90 درصد از این کالری از چربی های سالم تامین می شود. در اینجا چند نمونه از چربی سوزها آورده شده است.

  • هارامونا
  • هرارینی
  • تخم مرغ
  • روغن زیتون
  • روغن نارگیل
  • آووکادو
  • روغن MCT
  • پنیر غنی از پنیر
  • کره آجیل و آجیل های چرب
  • شیر نارگیل
  • کره و خامه سنگین

آووکادو را برش دهید

روزه چربی و کتو به طور مشابه عمل می کنند اما تفاوت های کمی با هم دارند. در حقیقت ، هنگام پیروی از رژیم کتو ، غلظت درشت مغذی ها 75 درصد چربی ، 20 درصد پروتئین و 5 درصد کربوهیدرات است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بین 80 تا 90 درصد کالری از چربی در دوره چربی سریع تامین می شود.

فواید روزه داری

آنجاست مزایای زیادی وجود دارد به روزه چربی شامل:

لیپولیز

یکی از مزایای خوردن سریع چربی این است که به بدن شما اجازه می دهد لیپولیز کند. در طول لیپولیز ، بدن شما از چربی برای سوزاندن چربی بیشتر از چربی گلوکز ناشی از غذاهای پر قند و پرتقال استفاده می کند.

بازار کاهش وزن را پشت سر بگذارید

قرص های کاهش وزن غیر معمول نیستند اما باید انتظار یک سفر کاهش وزن را داشته باشید. در نهایت ، اکثر افراد در مسیر کاهش وزن قرار دارند و با وجود رژیم غذایی که رعایت می کنند ، انواع خاصی از چربی سوزی را تجربه خواهند کرد که از کاهش وزن بیشتر جلوگیری می کند. ما مکمل کاهش وزن را مبنای کاهش وزن به مدت 4 هفته یا بیشتر می دانیم. پیوستن به روزه چربی به شما کمک می کند تا سد را از بین ببرید و دوباره شروع به کاهش وزن کرده و به مسیر اصلی خود بازگردید.

در عین حال ، اگر رژیم کتوزیس دارید و روز آبیاری دارید ، می توانید از رژیم کوتاه مدت استفاده کنید تا سریعاً مجدداً در کتوز شرکت کنید تا هوس را حفظ کنید.

بندر ONEHUNGA ویا شروع کنید روزه داری

قبل از شروع روزه ، دوباره آنجاست چیز های زیادی وجود دارد شما باید به خاطر داشته باشید که مراقب خود باشید تا بتوانید به درستی روزه بگیرید.

اثرات جانبی

هنگامی که شما چربی خود را ناشتا می گیرید ، مهم است که آنفلوآنزای کتو را درک کنید. علائم شبیه آنفولانزا که ممکن است هنگام سازگاری با کتوز بر ما تأثیر بگذارد. اکثر کتو خورها از این موضوع آگاه هستند و خوشحال هستند که راه هایی برای اجتناب از آن وجود دارد. حفظ مایعات مناسب ، افزایش مایعات ، از جمله روغن MCT همه نکات مهمی برای جلوگیری از درد است. اگر هنوز مکمل مصرف نمی کنید ، باید مولتی ویتامین با کیفیت بالا را نیز در نظر بگیرید.

بدون آموزش عمده

در حالی که شما چربی خود را روزه می گیرید ، ممکن است ورزش بیشتری انجام دهید. این بدان معناست که در روزه های ناشتا فعالیت بدنی زیادی برنامه ریزی نکنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید انجام دهید ؛ شما فقط می خواهید به یک تمرین ساده پایبند باشید

به عنوان مثال ، می توانید تمرینات قلبی سبک تری را در حالت ناشتا انجام دهید ، مانند پیاده روی. همچنین می توانید تمرینات قدرتی را در خانه انجام دهید ، با فشار به خودتان و چمباتمه زدن. با این حال ، مطمئن شوید که از یک محراب انعطاف پذیر برای کوتاه کردن جلسات آموزشی خود استفاده می کنید. شما واقعاً بدن خود را می شناسید ، بنابراین به آن گوش دهید و سعی نکنید آن را کنترل کنید.

تمرکز بر کالری

در حالی که داشتن کارت های شما ضروری نیست ، ما درک می کنیم که برخی افراد این روش را می خواهند. ساده ترین راه برای اطمینان از دریافت میزان مناسب چربی ، مصرف 4-5 وعده غذایی در روز و 200-250 کالری در هر وعده است. اگر به سختی می توانید رژیم غذایی خود را دنبال کنید ، ممکن است ایده خوبی باشد که برنامه ای را برای پیگیری مصرف غذای خود بارگیری کنید. بله ، می توانید روی کاغذ ، اما با استفاده از برنامه ، اطلاعات خود را از دست نخواهید داد. صرف نظر از نوع تجهیزات شما ، برنامه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای پیگیری دستور العمل ها و غذاهای خود روی لپه استفاده کنید. شما ممکن است یکی را پیدا کنید که مخصوص رژیم هایی مانند این باشد.

غذاهایی که برای جلوگیری از روزه داری باید بخورید

وقتی روزه داری ، غذاهای متنوعی وجود دارد غذا نخوردنبه در اینجا لیست مواد تشکیل دهنده است پای برای خوردن فصل چاق شدن سریع:

میوه ها دارای محتوای چربی بالایی هستند

  • غذاهای پرچرب / غذاهای دریایی مانند بیکن ، ساردین و کاهو
  • روغن هایی مانند روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن آووکادو و روغن MCT
  • چربی هایی مانند کره و گوشت خوک
  • تخم مرغ (همه) ، از جمله تخم مرغ شیطان و زرده تخم مرغ
  • میوه های غنی از چربی مانند آووکادو و زیتون
  • آجیل و کره بادام زمینی سرشار از روغن هایی مانند ماکادامیا و کره هستند
  • روی سبزیجات کم چرب اما کم چرب کره و روغن می ریزند
  • شیر پرچرب شامل خامه زده شده و پنیر خامه ای
  • سیب های چرب

در اینجا چند نمونه از غذاهایی که ممکن است بخواهید آورده شده است با هنگام کار سریع روی چربی

  • همه لوبیا
  • همه میوه ها به جز آووکادو و زیتون
  • همه بافتها
  • گوشت بدون چربی یا ماهی بدون چربی
  • سبزیجات (به استثنای اینکه کمتر با کره یا روغن مصرف شوند). کدو سبز ، کلم پیچ و لوبیا انتخاب های خوبی هستند
  • محصولات لبنی کم چرب مانند شیر بدون چربی ، پنیر کم چرب و شیر بدون چربی

آیا باید روزه داری چربی را امتحان کنم؟

او آنجاست. اگر رژیم کتو را دنبال می کنید و وزن خود را کاهش می دهید ، به کتوز رسیده اید ، خوب هستید ، ممکن است روزه نباشید. با این حال ، روزه چربی فقط گاهی استفاده می شود. برای دسترسی سریعتر به عمق کتوز پس از هیدراتاسیون فرد ، یا افزایش وزن سبک یا طولانی مدت.

این روش رژیم غذایی که بین دو تا پنج روز طول می کشد ، رژیم غذایی پرچربی را ترویج می کند. به یاد داشته باشید ، روزه های چربی فقط برای مدت کوتاهی باید از 5 روز تجاوز نکند. روزه گرفتن بیش از حد تجویز شده ممکن است باعث کمبود مواد مغذی مورد نیاز شما شود. با این حال ، فقط انجام روزه چربی می تواند بسیار استرس زا باشد.

اگر مطمئن نیستید که کدام روزه چربی برای شما مناسب است ، لطفاً قبل از اجرای سریع با پزشک خود مشورت کنید. سلامتی شما مهم است. همه افراد منحصر به فرد هستند و برخی ممکن است برای کاهش موثر ضرر به راهنمایی خاصی نیاز داشته باشند. ارائه دهندگان کاهش وزن ما برای کمک به شما در سفر کاهش وزن در دسترس هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به هماهنگی در هر زمان با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید