از رژیم کم سدیم خارج شوید – رژیم متعادل خوشمزه متخصص تغذیه متخصص تغذیه لس آنجلس


این داستان توسط کارآموز رژیم درمانی USC Jessica Myers نوشته شده است. حتما او را در اینستاگرام دنبال کنید myersxhealth.

اگر از رژیم غذایی کم سدیم پیروی می کنید ، ممکن است برای شما سخت باشد که بتوانید به برنامه غذایی خود پایبند باشید در حالی که می توانید به یک وعده غذایی سرگرم کننده بروید. گاهی اوقات احساس می شود که اکثر رستوران ها از نمک به عنوان اولین عنصر در بسیاری از دستورهای غذایی خود استفاده می کنند. راست میگم؟!

انجمن قلب آمریکا (AHA) بیش از 2300 میلی گرم سدیم در روز توصیه می کند و در حال حاضر ، متوسط ​​آمریکایی ها غذا می خورند. بیش از 3400 میلی گرم سدیم در روزبه ممکن است برخی از غذاهایی که سفارش می دهید فقط مقدار روزانه سدیم در آنها وجود داشته باشد! درست است که پختن غذا در خانه کلید سلامتی است ، اما چه کسی می خواهد خود را از خوردن دوباره بیرون منزوی کند؟ (هیچ کس!) و در زیر چند نکته وجود دارد که می توانید هنگامی که می خواهید بیرون غذا بخورید در حالی که به مصرف کم سدیم پایبند هستید استفاده کنید.

1SCIP مخفف سیگار کشیدن ، بهبود ، سرعت و فرآیندها است و اگر هر یک از این کلمات را در لیست مشاهده کردید ، حتماً آن را حذف کنید! غذاهای حاوی این نوع غذاها سرشار از سدیم هستند و ممکن است بهترین انتخاب برای شما نباشد. نمونه هایی از آن محلول ماهی قزل آلا دودی و کوفته است که می توانید در بیشتر تخته های انواع کلوچه پیدا کنید. بیکن چیزی است که ممکن است بخواهید از آن اجتناب کنید زیرا دارای مقدار زیادی سدیم است.

از SCIP و به دنبال کلماتی در لیست مانند نیزه ، آشپز یا جعل باشیدبه در این روش های پخت تمایل به استفاده از نمک کاهش یافته است که یک انتخاب عالی است.

2به حرف بزن! (اما این کار را خوب انجام دهید!) اگر آرامش خاطر این کار را دارید ، با بنده خود ارتباط برقرار کنید در مورد رژیم غذایی کم سدیم شما به سرور خود اطلاع دهید که از رژیم غذایی کم سدیم پیروی می کنید که به آنها اجازه می دهد از مزایای شما استفاده کنند و حتی ممکن است در مورد آشپزی برای تهیه یک غذای کم سدیم صحبت کنید. علاوه بر این ، با خیال راحت سوالات خود را از ارائه دهنده خدمات خود بپرسید تا در مورد غذای ارائه شده یا غذای خاصی اطلاعات بیشتری کسب کنید. برخی از سوالات را می توانید بپرسید “آیا این غذا با سس همراه است؟” یا “آیا می توانید مقداری از غذاهای موجود در این ظرف را فشرده کنید؟”

خدمتکار با پیراهن سفید مشتری سفارشی را به رستوران می برد

3ککلید در حال حاضر است! از غذاهایی که غالباً دارای مقدار زیادی سدیم هستند مطلع باشید تا بتوانید از غذاهایی که بهترین انتخاب برای شما نیستند مطلع باشید. برخی از نمونه های غذاهای دارای سدیم بالا عبارتند از پنیر ، زیتون ، نان ، سس های از پیش تهیه شده و گوشت های شیرین. یا این فنجان ها را دور بیندازید یا از گارسون بخواهید موارد خاصی را از فنجان شما خارج کند. یک گزینه دیگر این است که قبل از هر چیز بررسی کنید که آیا رستوران به صورت آنلاین در منو اطلاعات غذا دارد یا خیر. به این ترتیب می توانید برای اولین وعده غذایی خود برنامه ریزی کرده و آمادگی بهتری داشته باشید.

4. با سس و سس راحت رفتار کنیدبه متأسفم که شما را می شکنم (من آنها را مثل شما دوست دارم!) اما لباس ها و سس هایی که حاوی مقدار زیادی سدیم هستند باید مراقب آنها باشیم. اگر می توانید ، از ارائه دهنده خدمات خود بخواهید استعفا دهد یا می توانید آنها را در کنار خود بخواهید تا بتوانید میزان دریافتی خود را کنترل کنید. سس گوجه فرنگی و سالسا نمونه هایی از سولفات سدیم بالا هستند. پیکو د گالو در چیپوتل حاوی 550 میلی گرم سدیم در 3.5 اونس است که برابر با مقدار فولیکول است. همچنین می توانید سس ها و سس ها را با خامه ، سرکه و / یا روغن زیتون مخلوط کنید. بعلاوه ، سعی کنید سدیم مشعل خود را با خود به همراه داشته باشید تا بهتر آماده شوید!

5. نترسید رژیم غذایی خود را تغییر دهید!! پیدا کردن لیستی از چیزهایی که کاملاً برای شما کارساز است ، دشوار خواهد بود و سعی می کنید به دنبال غذاهای “عالی” باشید که به نظر شما استرس می دهد. در عوض ، به دنبال رژیمی باشید که برای شما جذاب و جذاب باشد و متناسب با گزینه های کم سدیم باشد. به عنوان مثال ، نان دارای میزان سدیم شگفت انگیزی بالایی است. اگر می خواهید ساندویچ یا همبرگر سفارش دهید ، آن را مانند یک بسته کاهو که به عنوان “سبک پروتئین” نیز شناخته می شود ، درخواست کنید یا می توانید یک ساندویچ باز بخواهید ، فقط از 1 قطعه نان یا نان استفاده کنید.

کمی کمک این می تواند با اجتناب از خوردن غذاهای ساده ، رژیم غذایی تحت رژیم های کم سدیم را ساده کند زیرا بسیاری از غذاهای شیرین سرشار از سدیم مانند ترشی ، کلم ترش و کیمچی هستند. چیپس سیب زمینی و سیب زمینی سرخ کرده برای کسانی که رژیم غذایی کم سدیم دارند گزینه مناسبی نیستند ، اما سالاد میوه ، سالاد کنار یا سالاد میوه را انتخاب می کنند. در نهایت ، اکثر رستوران های مزرعه به میز یا خصوصی غذا را به سفارش خود تهیه می کنند و بنابراین می توانند رژیم غذایی شما را تغییر دهند ، بنابراین دفعه بعد که برای صرف غذا می روید ، حتماً از کلینیک محلی استفاده کنید که ممکن است قبلاً آن را امتحان نکرده باشید!

صدف درخشان روی بشقاب سفید در یک رستوران

امیدوارم نکاتی که ذکر کرده ام به شما کمک کند هنگام غذا خوردن راحت تر و در عین حال به میزان کم سدیم خود پایبند باشید.



دیدگاهتان را بنویسید