اپل امروز | سلامت بهداشت لانه


مطالب خوب خوب

کربوهیدرات: سیب ها اغلب کلم و آب می شوند.

علوا: آنها همچنین دارای مقدار زیادی فیبر هستند. سیب های متوسط ​​دارای 4 گرم (17 درصد از ارزش روزانه) ، هم فیبر و هم فیبر محلول به نام پکتین هستند. فیبر را نمی توان برای حفظ نفس شما مهار کرد. فیبر محلول نوعی است که باکتری های دوستدار معده را تغذیه می کند. فیبر به طور کلی همچنین به شما کمک می کند تا وزن خود را افزایش داده و باعث افزایش وزن و کاهش سطح قند خون و تقویت عملکرد گوارش شوید.

ویتامین ها: سیب منبع عالی ویتامین C و پتاسیم است.

آنتی اکسیدان ها:
کوئرستین (اثرات ضد التهابی ، ضد ویروسی ، ضد افسردگی)
– کاتچین (مواد مغذی مشابه چای ، به بهبود عملکرد مغز و عضلات کمک می کند)
– اسید کلروژنیک (مشابه قهوه ، قند خون را کاهش می دهد ، به کاهش وزن کمک می کند)

سیب به دلیل داشتن کالری کم ، فیبر زیاد و خواص بسیار رضایت بخش ، رژیم غذایی مناسب کاهش وزن (به اثبات رسیده) در نظر گرفته می شود-سیب ها مکمل خوبی برای رژیم غذایی پاییزی شما هستند!

توجه: سیب یک غذای FODMAP بالا است. اگر غذا می خورید و مشکلات معده دارید ، متأسفیم … این برای شما نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد احساس بهتر از طریق انتخاب غذاهای هوشمندتر ، با متخصص تغذیه کامل ما تماس بگیرید. این یک معمای شخصی است ، اما ما می توانیم تعیین کنیم که برای بدن شما بهترین است. با روبین هاچینسون ، مدیر تغذیه Healthy Nest Nutrition ، 20 دقیقه رایگان خرید کنید تا ببینید برنامه های ما برای شما مناسب است یا خیر.

منبع:

Eur J Clin Nutr. سپتامبر 1995 ؛ 49 (9): 675-90. Nutr J. 2004؛ 3: 5. منتشر شده 2004 مه 12. doi: 10.1186 / 1475-2891-3-5 ، PMCID: PMC44213 ، PMID: 15140261.
میوه سیب و فواید آن برای سلامتی ژانل بویر 1 و روئی های لیو 1

دیدگاهتان را بنویسید