اگر هنگام بلند شدن از خواب با مشکل روبرو هستید 13 نکته عالی • Wellness Captain


شاد از خواب بیدار شوید

عکس توسط Nattakorn_Maneerat از Shutterstock

برخی افراد این کار را در ساعات اولیه انجام نمی دهند. وقتی می دانید که باید بلند شوید و در کمتر از 30 دقیقه برای کار عجله کنید ، خستگی ای که با آن از خواب بیدار می شوید حتی می تواند بیش از حد شدید باشد. در یک تصویر خوب ، بهترین راه برای جلوگیری از خستگی این است که در وهله اول با داشتن یک استراحت خوب از آن جلوگیری کنید.

متخصصان بنیاد ملی خواب هفت تا نه ساعت خواب شبانه را توصیه می کنند ، اما خواب خوب نیز مهم است.

موارد مهمی برای آن وجود دارد ، مانند خوابیدن در اتاق تاریک ، دوش آب گرم روی تخت گرم و اجتناب از زمان زیاد مشاهده.

اما اگر هنوز در بیدار شدن از خواب با مشکل روبرو هستید ، صرف نظر از جلسه خواب ، ما 13 نکته به شما می دهیم که چگونه بیدار شوید وقتی فرد صبح نیستید.

مشکلات بوجود می آیند؟ این نکات را امتحان کنید:

  1. علامت خود را روی اتاق بگذارید – در اینجا یکی از مفیدترین نکاتی است که ما می دانیم: قرار دادن سیگنال خود در طرف دیگر اتاق به شما کمک می کند سریعتر از خواب بیدار شوید ، بدون این که رفتار بدی از ضربه زدن به چرت زدن هنگام خواب به شما وارد شود. و حتی اگر با ساعت صبح خود رابطه عشق و نفرت دارید ، این علامت را به شما توصیه می کنیم تا به شما اطمینان دهید که در جاده ایمن هستید.
  2. تخت خود را مرتب کن –این اقدام ساده به شما این احساس را می دهد که کاری را انجام داده اید و به شما انرژی و آمادگی بیشتری برای اداره روز می دهد.
  3. هنگام بیدار شدن از خواب برخیز – با نشستن روی تخت ، اطمینان خواهید داشت که دیگر به پارچه های شیرین و گرم خود علاقه ای نخواهید داشت.
  4. خورشید را در آن قرار دهید – باز کردن پرده ها و در آغوش گرفتن زیر نور خورشید با شریک رسانه ای شما تماس می گیرد و به مغز شما می گوید که وقت بیدار شدن است.
  5. به موهای خود بچسبانید – ممکن است در ابتدا متفاوت به نظر برسد ، اما ثابت کرده است که کار می کند: صبح موهای خود را به آرامی بکشید و احساس بیداری و هوشیاری بیشتری خواهید داشت.
  6. نعناع نعناعی Uu se sili – تف کردن یا خوردن یک میان وعده کوچک نعناع می تواند به شما کمک کند سریعتر از خواب بیدار شوید ، به لطف بوی نعناع فلفلی که به شما کمک می کند احساس راحتی کنید.
  7. سعی کنید داستان بخوانید – گاهی اوقات ما فقط می خواهیم در تمام محل کار بخوابیم ، بنابراین متخصصان توصیه می کنند برای خلاق شدن مغز ما کاری خلاقانه انجام دهید.
  8. صورت خود را در آب فرو کنید – قرار دادن کمی آب سرد تازه روی صورت در صبح می تواند به بدن شما بیدار شود.
  9. سعی کنید بوی دلخواه را استشمام کنید – سعی کنید وقتی در محل کار احساس خستگی می کنید ، بوی خوش و دلپذیری مانند نعناع ، رزماری و روغن لیمو را بویید. آنها تجربه تقویتی خواهند داشت.
  10. دست تو – اگر هر روز صبح سرگرم کننده ای برای خود برنامه ریزی کنید ، از شروع روز بیش از حد خوشحال خواهید شد. برنامه ریزی برای یک فنجان قهوه خوب یا ترتیب صبحانه با دوست خود می تواند انگیزه بهتری برای بلند شدن از رختخواب داشته باشد.
  11. شب اول را آماده کنید – سعی کنید لباس و صبحانه خود را از شب قبل آماده کنید ، به خصوص اگر متوجه شدید که در بیدار شدن از خواب در صبح مشکل دارید.
  12. به خود استراحت دهید – در مواقع دیگر فقط اجازه دادن به خود برای احساس خستگی و انجام کارهای ساده ، کار درستی است. سعی کنید هرگونه افزودنی و افزودنی را از خود دور کنید تا بتوانید به کارهای روزمره خود بپردازید.
  13. استراحت های خود را برنامه ریزی کنید – داشتن تعداد زیادی کار برای انجام هنگامی که احساس خستگی بیش از حد می کنید ، می تواند با اطمینان شما را به فرسودگی سوق دهد. برای جلوگیری از این امر ، ابتدا سعی کنید استراحت های منظمی را برنامه ریزی کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 7 عادت خواب که می تواند نشان دهنده اختلال در مشکلات سلامتی باشد



دیدگاهتان را بنویسید