اینستاگرام تمام پست های ویدیویی مانند Reels + عکس ها را آزمایش می کند


اینستاگرام در حال آزمایش تبدیل جدیدی است که در آن تمام پست‌های ویدیویی با فرمت Rails (قرقره ها) نمایش داده می شود. این شبکه اجتماعی محبوب از این تغییر به عنوان بخشی از ایده خود برای ساده سازی ویدیوها یاد کرده و آزمایش آن را با کاربران منتخب در سراسر جهان نیز آغاز کرده است.

به گفته TechCrunch، سخنگوی متا این تغییر را تایید کرد و گفت:

ما در حال آزمایش این ویژگی به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم.»

اینستاگرام

علاوه بر این، مت ناوارا، متخصص رسانه های اجتماعی او تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشت (تصویر بالا) که نشان می دهد افرادی که بخشی از این تست هستند پیامی را مشاهده می کنند که می گوید:

“پست های ویدئویی با دیگران مانند Reels به اشتراک گذاشته می شود.”

وی در ادامه این پیام توضیح داد که در صورت عمومی بودن حساب کاربری، همه کاربران می توانند ویدیوی تبدیل شده خود به Reels را مشاهده کنند و از صدای شما برای ایجاد حلقه های خود استفاده کنند. حتی اگر حساب کاربری خصوصی باشد، این ویدیوها فقط برای دنبال کنندگان قابل مشاهده خواهند بود.

در نهایت، این پیام به این موضوع اشاره می کند که اگر حساب کاربری شما عمومی باشد، سایر کاربران می توانند ویدیوی شما را به روز کنند. با این حال، می توانید در تنظیمات حساب خود از این امر جلوگیری کنید.

اینستاگرام روی Reels تمرکز دارد

اینستاگرام

آخرین آزمایش اینستاگرام در حالی انجام می شود که متا به طور مثبت بر روی حلقه های خود تمرکز می کند. به عنوان بخشی از گزارش درآمد سه ماهه اول 2022، این شرکت فاش کرد که بیش از 20 درصد از کاربران وقت خود را صرف تماشای این ویدیوها می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که اینستاگرام به عنوان بخشی از نقش خود برای رقابت با TikTok، به طور کامل پست های ویدیویی را با Reels جایگزین می کند.

همانطور که گفته شد، اینستاگرام در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی است و هنوز مشخص نیست که آیا قصد دارید آن را برای همه کاربران تغییر دهید یا خیر. با این حال، تغییر جدید ممکن است چالش هایی را برای کاربران ایجاد کند. علاوه بر این، اینستاگرام توضیح نمی دهد که این تغییر چگونه روی ویدیوهای موجود تأثیر می گذارد.