این مکالمه ای است که من با خریداران فعلی دارم


مشتریان من اغلب آشنا هستند ، با مشکلات مشابه دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال دستیابی به اهداف یکسان هستند.

به نظر می رسد مکالمه ای که من در حال حاضر با مصرف کنندگان دارم (در طول همه گیری جهانی) …

“من در خانه کار می کنم و هنگامی که به استراحت در محل کار نیاز دارم در آشپزخانه با تنقلات مشغول هستم.”

پاسخ من معمولاً “آیا از نظر جسمانی گرسنه هستید؟

پاسخها متفاوت از “نه“یا”من فقط به کاری نیاز دارم که کار نکند اما ارزش غذا خوردن را دارد.

بنابراین ، وقتی در این شرایط قرار می گیرید توصیه من چیست؟

تکیه بر چیزهایی که شما را به آشپزخانه کشاند ممکن است ناآشنا باشد ، به دنبال احساسات آرامش بخش باشید یا سعی کنید استرس را از بین ببرید. سوال مهم (و من فکر می کنم شما پاسخ آن را می دانید) این است – آیا این الان به من خدمت می کند؟

ترک عادت می تواند به ایجاد عادت جدیدی کمک کند که مناسب تر یا مناسب تر باشد. با این اوصاف ، من شما را به چالش می کشم که به جای رفتن به آشپزخانه ، لیستی از 5 کاری که می توانید انجام دهید را بنویسید (یا احساسات خود را برآورده سازید / تاکید مورد نیاز).

در اینجا 5 کاری است که می توانید به جای رفتن به آشپزخانه انجام دهید:

  1. برو دور بلوک قدم بزن بدن ما برای زندگی در تمام طول روز ساخته نشده است و اگر در خانه کار می کنید (مانند من) ، ممکن است مجبور شوید با مرخصی معمول کمی عمدتر کار کنید. ورزش به عملکرد بسیار کمک می کند ، تمرکز را بهبود می بخشد ، سطح کورتیزول را کاهش می دهد و کمی هوای تازه همیشه خوب است!

  2. ماهیچه های خود را بکشید. اگر چندین ساعت نشسته اید ، ممکن است چند اندازه گیری دقیقاً همان چیزی باشد که بدن شما به آن نیاز دارد.

  3. نفس عمیق بکشید 6. هنگامی که احساس اضطراب می کنید ، فقط 6 نفس عمیق می تواند بدن شما را بیشتر از چیپس سیب زمینی در کمد آرام کند.

  4. کمی چای درست کن چای همچنین می تواند بدن و ذهن شما را گرم کند. نعناع ، زنجبیل و ریحان مقدس مورد علاقه من هستند.

  5. EFT Tapping را امتحان کنید. EFT مخفف Emocional Freedom Technique است که نشان داده است سطح اضطراب و کورتیزول را کاهش می دهد. و من در حال حاضر به هر احساس ناخوشایندی که در سرم می آید عادت کرده ام.

دیگر چه باید کرد …

  1. آیا سوالی دارید؟ در زیر به من نظر بدهید.

  2. از فضای کتابخانه ما بدون هیچ هزینه ای استفاده کنید جمع آوری و دستور العمل های سالم و خوشمزه ، برنامه های غذایی ، چالش ها ، آموزش های درخواستی ، راهنماهای الکترونیکی و کتابهای کار تغییر دهنده زندگی! کلیک دوم برای فرصت ها!

  3. با من بیا تا گروه های رایگان و سلامت فیس بوک و دسترسی به فرصت ها و آموزش های ویژه. در تماس باشیم!

  4. به حمایت بیشتری نیاز دارید؟ طوسی راهنمای GET Healthy & Happy Fruit خود را دریافت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید