با خورشید روبرو شوید و قوی بمانید


در این ماه ما آنچه را که برای اعضای ما بهترین کار می کند ، از جمله موفقیت های آنها و نحوه ایجاد انگیزه در دیگران ، بررسی می کنیم. از اخبار این ماه لذت ببرید و از دیگران بیاموزید و در میان وعده های خوشمزه که همیشه چشم ما را به خورشید نگاه می کنند ، شیرجه بزنید.

هوموس به شما چیزی می گوید

حمص یکی از بهترین میان وعده ها است. احتمالاً بهترین چیز در همه ما دوست داریم افکار شما را بشنویم ، اما کاملاً واضح است که ما درست می گوییم. شگفت انگیز است ، همیشه خوشمزه است و می توان آن را متناسب با هوس غذایی شما تهیه کرد. آیا اشاره کردیم که حمص می تواند برای شما مفید باشد؟

به طور خاص ، هوموس می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • بهبود سلامت استخوان ها ، ماهیچه ها و پوست (سرشار از پروتئین)
  • کلسترول پایین (به لطف نوزادان!)
  • سایر آنتی اکسیدان ها را آزاد کنید
  • کم خونی کمر (آهن و اسهال آهن اصلی هستند)
  • وزن کم خواهید کرد
  • یکی بیشتر!

برای روز ملی هوموس ، ما یک چراغ ساده ارائه کردیم. اینجا دوباره برای گمشدگان

بندر ONEHUNGA

غذا:

جوجه 1 قوطی ،

سیر ، تاهینی ، آب لیمو ، روغن زیتون ، نمک و شوید به مزه

اسلاید هوموس 2

دستورالعمل ها:

همه مواد را مخلوط کرده و مزه دار کنید تا خوب مخلوط شوند.

با تنقلات آغشته مورد علاقه خود (انگشت شمارش) جمع شده و لذت ببرید!

اسلاید هوموس 4

نکته: از افزودن طعم های متنوع برای چاشنی هموس خود لذت ببرید. Jalapenos ، فلفل سبز ، عسل ، فلفل قرمز ، زیتون و / یا گوجه فرنگی تنها چند ماده دیگر هستند که می توانید برای طعم قوی تر به آنها اضافه کنید.

نیش در این

ما پرسیدیم که چه چیزی را بخوریم و اشاره کردیم که می توانید فقط 3 عدد برای هر روز زندگی خود داشته باشید. پس از بررسی عمیق تر در مزایای آنها ، ممکن است مطمئن نباشیم که آیا می توانیم 3 مورد را پس بگیریم. به نظر می رسد که ما باید قوانین را بشکنیم و همه آنها را انتخاب کنیم.

صرف نظر از میان وعده سالم که در نظر داشتید انتخاب کنید ، ما می خواستیم به شما اطلاع دهیم که هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هر چیزی که ما ارسال کرده ایم دارای مزایا و ویژگی های سلامتی است که به شما در کاهش وزن کمک می کند ، بنابراین لطفاً همینطور باشید.

  1. ماست و گرانول – سرشار از فیبر ، کلسیم ، پروتئین و پروبیوتیک
  2. سیب و کره بادام زمینی – سرشار از فیبر ، چربی های سالم ، پروتئین و مواد معدنی است
  3. نان تست آووکادو – سرشار از پتاسیم ، فیبر ، اسیدهای چرب و ویتامین ها است
  4. اسموتی میوه ای – حاوی انواع ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است
  5. آجیل مخلوط – بهترین منبع مواد مغذی ، آنتی اکسیدان ها ، چربی های سالم و فیبر است
  6. موز – مقدار زیادی پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم
  7. بلغور جو دوسر – سرشار از فیبر ، اسید ، ویتامین است و به کاهش قند خون کمک می کند
  8. تخم مرغ آب پز – سرشار از پروتئین ، ویتامین B ، کلسیم و روی است
  9. کارت پنیر و میوه – تن ویتامین B ، کلسیم ، پروتئین و مواد معدنی

آیا ما میان وعده های سالم دیگری را که واقعاً از آن لذت می بردید گذاشتیم؟ حتماً در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید تا به ما اطلاع دهید که از دست رفته ایم.

اعضای ویژه ماه مه

karlacariaga

این ماه ما روز مادر را جشن گرفتیم ، بنابراین مناسب بود که مادر الهام بخش ما او را از ورزشگاه بیرون کند. کارلا ازkarlacariaga در اینستاگرام یک #مادرزن است و وقتی مشغله خود را نشان نمی دهد (به شانه ها می خورد!) ، او با کلمات هوشمندانه یک مادر تحریک کننده به ما انگیزه می دهد.

“شما باید بر پیاده روی جلوی خود تمرکز کنید ، نه کل نردبان” ، این تنها یکی از آرزوهای زیادی است که #فیتکو مادر انجام داده است. وقتی می فهمیم که از نظر آمادگی جسمانی یا مشکل بیولوژیکی مشکل داریم ، می توانیم با دنبال کردن یک قدم در آن بر آن غلبه کنیم.

karlacariaga را در اینستاگرام دنبال کنید و پیاده روی ها و الهامات فوق العاده او را بررسی کنید.

@breannalaw15

Breanna از @ breannalaw15 در اینستاگرام این ماه از ما شنیده است زیرا نمی ترسد کلمه “F” را کنار بگذارد: نه. برخی از پروژه های انگیزشی از آنهایی ناشی می شود که شکست خورده اند و همچنان ادامه می دهند. به گفته سگ مادر Breanna ، “وقتی من کار خود را انجام ندهم ، چیزی من را آزار می دهد ، “متوقف نمی شود. ”

ما از انگیزه و اشتیاق او الهام گرفتیم. همه سفرهای تناسب اندام چاله هایی در راه دارند ، اما آنچه در هر سفر انجام می دهیم تعیین می کند که چگونه به اهداف خود برسیم. برانا به لباس قلبش تبدیل می شود که او را شخم می زند. ما می خواهیم این سرباز ارتش را که ما را روی زمین نگه می دارد و به جلو حرکت می کند ، سوار کنیم.

@ breannalaw15 را در اینستاگرام دنبال کنید و چندین پیروزی ، آموزش و یک سگ زیبا را مشاهده خواهید کرد.

@ajaxxfit

آیا بدنبال قطعات کوچکی هستید که با سبک زندگی فیزیکی شما مطابقت داشته باشد؟ ajaxxfit را در اینستاگرام ببینید! این عقاب UNT سابق مهارت های آموزشی را که در طول سالها آموخته است گرد هم می آورد و آن را با جهان به اشتراک می گذارد تا به دیگران کمک کند تا قوی تر شوند. فرقی نمی کند که متخصص باشید یا تازه کار را شروع کنید ، آنتونی یک کار شگفت انگیز در ایجاد برنامه ها و مراحل الهام بخش HIIT برای همه انواع سفرهای تناسب اندام انجام می دهد.

برویدajaxxfit را در اینستاگرام دنبال کنید و تماشا کنید که او طناب های جنگ را از بین می برد در حالی که بقیه ما به راحتی این کار را انجام می دهیم.

چه چیزی شما را هیجان زده می کند؟

ماه مه زمانی است که ما از دعا برای تطهیر دست می کشیم. قطعنامه های سال به پایان رسیده است و ما فکر می کنیم همه این کارها ارزشمند هستند. او! کاهش آسان بود ، اما همانطور که در این ماه پیش بینی کرده بودیم ، تسلیم شدن چیز خوبی نیست. از شما پرسیدیم وقتی شرایط فعلی چندان خوشحال نیست ، چه انگیزه ای برای ادامه راه دارید. ما قصد نداریم به هر 10 موردی که ارائه کرده ایم بپردازیم ، اما می خواهیم برخی از علوم را در مورد اینکه چرا برخی از موضوعات انگیزشی شما اینقدر محبوب شده اند ، توضیح دهیم.

2. همیشه شاد باشید

وقتی ورزش می کنید ، مغز شما مواد شیمیایی زیادی را در بدن شما آزاد می کند. همچنین حاوی اندورفین ، دوپامین و آدرنالین است که همه آنها به افزایش شادی قلب کمک می کند! جزئیات کوتاه تر است ، اگر افسرده هستید و نیاز به الهام دارید ، مطمئن شوید که فعالیت بدنی می تواند به شما کمک کند احساس بهتری و تناسب اندام داشته باشید. چه شجاعتی.

6. استرس را کاهش دهید

ما فقط گفتیم که ورزش اندورفین را برای شادی افزایش می دهد ، اما هورمون های مرتبط با استرس ، از جمله کورتیزول را نیز کاهش می دهد. مغز شما نه تنها مواد شیمیایی ضد استرس را آزاد می کند ، بلکه مزایای سلامتی اضافی برای قلب و کل بدن شما از ورزش به روح شما کمک می کند.

9. زنده بمانید

تنها چیزی که درباره آن می شنویم مزایای فعالیت بدنی است. این می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، به کاهش وزن کمک کند ، استرس را کاهش دهد ، شادی و اعتماد به نفس را افزایش دهد و همه چیز. زندگی سالم بر همه جنبه های زندگی شما از جمله خانواده ، دوستان و جامعه تأثیر می گذارد. جالب است فکر کنید که ورزش برای خودتان به نفع همه اطرافیان شما خواهد بود.

چه چیزی به شما انگیزه می دهد؟ هر کس ترجیحات خود را دارد و اهداف آنها شروع (یا ادامه) یک سفر تناسب اندام است. چه داری؟ اگر احتمالاً شما یکی از اعضای ما هستید در شبکه های اجتماعی با پیوند #TakitakiTae به ما اطلاع دهید.

اینجا روز است

انرژی ما در تابستان و اواسط سال افزایش می یابد! زمانی را به خود اختصاص دهید تا در مورد آنچه در حال حرکت هستید یاد بگیرید و چگونه آن را در مسیر خود نگه دارید. به یاد داشته باشید ، گاهی اوقات استراحت یا زمین خوردن خوب است ، اما توقف آن خوب نیست. شما به خود ایمان زیادی دارید ، بنابراین اگر می خواهید جشن بگیرید. بیایید آن را بررسی کنید و ما می دانیم که ما به شما کمک می کنیم زمان خود را در طول روز برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید