با پذیرفته شدن پذیرفته شده خوب زندگی کنید


توسط استفانی ویور ، همانطور که توسط کیت روپ گفته شده است

زمانهای دیگر وقتی مردم در مورد سردردهای میگرنی صحبت می کنند ، در مورد شکستن مغز شما صحبت می کنند. دوست ندارم اینطور فکر کنم

من فکر می کنم مغز من یک مازراتی است. در شرایط خاص به خوبی کار می کند ، و من حملات خود را بهتر زیر نظر می گیرم وقتی:

  • آن را با چیزهای مناسب تغذیه کنید
  • خوب بخوابید
  • به طور مرتب آب بنوشید
  • به طور منظم تمرین کن
  • تامل کنید

پذیرش آن واقعیت ساده و به کار بستن آن باعث تغییر بازی شد.

تمام زندگی من وقفه هایی رخ داده است. اما حملات من غیر معمول بود ، بنابراین من زیر رادار پرواز کردم. از آنجا که آنها معمولاً با تغییر آب و هوا اتفاق می افتند ، من فقط آنها را “سردرد” خود می نامم.

در 53 سالگی شروع به سرگیجه شدید کردم. نه می توانستم ماشین سوار شوم و نه می توانستم کار کنم. من یک متخصص مغز و اعصاب پیدا کردم که بیماری میگرن و بیماری منیر را تشخیص داد (وضعیتی که بر تعادل گوش داخلی ما تأثیر می گذارد ، که اغلب منجر به کاهش شنوایی می شود). او من را با دارو و رژیم جدید به خانه فرستاد تا امتحان کنم.

بر زندگی خوب تمرکز کنید

هر دو کمک کردند ، و من شروع به انجام تحقیقات کردم (من در زمینه تغذیه اطلاعات کلی از سلامت دارم). من به کنفرانس انجمن سردرد آمریکا رفتم و درباره تحقیقات جدیدی در مورد تغییرات زندگی ، مانند روان درمانی و مدیتیشن ، که به افراد مبتلا به میگرن کمک کرده بود ، شنیدم. من همه آنها – و تغییرات رژیم غذایی که ایجاد کردم – را در رژیم غذایی و شیوه زندگی قرار دادم تا به افراد مبتلا به بیماری های ناگهانی مغزی کمک کنم تا حملات آنها کاهش یابد.

من همچنین در اوایل بیست سالگی از فیبرومیالژیا و درد مداوم کمر از ناحیه پوست رنج می بردم. هنگامی که شما به طور مرتب بیمار می شوید ، باید از بسیاری چیزها دست بکشید. کمردرد مرا از انجام کارهایی که دوست داشتم ، مانند رقص در سالن رقص و دوچرخه سواری باز می داشت. من می توانم از آن بسیار عصبانی شوم ، یا می توانم روی کارهایی که می توانم انجام دهم تمرکز کنم.

من می توانم هر روز بلند شوم و راه بروم. شاید من نتوانم به رقص بروم ، اما هنوز می توانم موسیقی گوش کنم.

پذیرش در زنده ماندن از درد عادی و حمله به سر بسیار مهم بود.

وفاداری رادیکال

بخشی از آن بسیار صادقانه است ، که برخلاف کل فرهنگ اینستاگرام برای نشان دادن کامل بودن زندگی است. جامعه ما با افرادی که در مورد بیماری و کهولت سن صحبت می کنند عقب نشینی می کند ، بنابراین در 2 سال گذشته من به طور گسترده ای به عنوان مدافع افرادی که با سردردهای میگرنی زندگی می کنند شناخته شده است.

من وقتی حمله می کنم عکس می گذارم و در مورد آن به طور عمومی صحبت می کنم. من همچنین مواردی را که به من کمک می کند ، مانند پذیرش ، مدیتیشن و خوب غذا خوردن ، به اشتراک می گذارم.

نعمت های ذهن

ذهن آگاهی و یادگیری زندگی در زمان حال تفاوت زیادی را از نظر پذیرفتن اینکه کجا هستیم و بدن ما کجاست ، ایجاد می کند. همه فرزندپروری بیماریها در طول زمان اجتناب ناپذیر هستند. همه ما در هر زمان در شرایط نامطلوبی زندگی می کنیم.

من می توانم زمان زیادی را صرف نگرانی درباره این کنم که آیا زخم من بدتر می شود یا آیا داروی من کار نمی کند. اما وقتی لحظه حال را دارم ، امروز می توانم بگویم که احساس خیلی خوبی دارم. امروز صبح 2 مایل پیاده روی کردم و صبحانه خوبی خوردم.

هوشیاری نیز به من کمک می کند تا بدانم چه زمانی احتمال حمله وجود دارد. وقتی بدن شما برای سردرد آماده می شود ، علائمی وجود دارد که به راحتی از دست می روند ، مانند هوس غذا ، پرخوری و تحریک پذیری.

وقتی متوجه این تغییرات کوچک در بدنم می شوم ، می توانم کارهای تهاجمی برای کوتاه کردن عمر و کاهش درد انجام دهم.

بیشتر درد دارم

وقتی درد کمرم بدتر شد ، یادم می آید که روی تخت دراز کشیده بودم و تنها چیزی که می توانستم به آن فکر کنم این بود که قسمتی از باسنم درد می کرد. و یک روز فکر کردم، فقط من نیستمبه درد ندارم. اگر خودم را از درد جدا کنم چه کنم؟ یک چیز عالی رایگان و مفید در مورد آن وجود داشت.

برای من ، این دقیقاً آن چیزی است که قابل قبول است: این که بتوانیم خود را از آنچه در بدن و ذهن ما می گذرد جدا کنیم و ببینیم بخشی از ما وجود دارد که نمی تواند آسیب ببیند یا آسیب ببیند. بخشی از آن ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، فقط من هستم و نه درد من.

مکاشفه WebMD

© 2021 WebMD ، LLC. همه حقوق محفوظ است.



دیدگاهتان را بنویسید