بدترین اطلاعات در مورد انرژی: آنچه نباید گفت


“اگر من می توانم آن را انجام دهم ، شما می توانید آن را انجام دهید.”

توصیه های ورزشی را شنیده اید. شاید خود شما کلمات را ساخته اید.

(دستان گوسفند را بلند کنید.)

و زمان پایان این کلیشه فرا رسیده است.

به خصوص وقتی صحبت از قدرت ، تغذیه و سلامتی می شود.

زیرا در بیشتر مواقع:

این درست نیست.

فقط او شما هستید می تواند کاری انجام دهد که معنی آن نیست شخص دیگری می تواند انجام شود.

اما مهمتر اینکه این عبارت عقب نشینی می کند و باعث می شود مردم احساس بدتری نسبت به گذشته داشته باشند.

در اینجا دلیل آن وجود دارد ، و توصیه های ورزشی را که ممکن است بخواهید در عوض ارائه دهید ، توضیح دهید.

++++

وقتی از این توصیه ورزشی استفاده می کنیم ، اغلب انتظارات بیشتری داریم.

شاید ما در حال تلاش برای تماس با مشتری هستیم: “سلام ، من آنجا هستم!”

یا ممکن است از هر تعداد اخبار الهام گرفته باشیم. در نظر بگیرید: نابینایان به اورست صعود می کنند.

اما یک مشکل وجود دارد.

بازی تمام شد 150،000 متخصصان دارای مجوز بهداشت و تناسب اندام

تا 30٪ در بهترین برنامه های آموزشی پیشرفته صنعت صرفه جویی کنید

درک عمیقی از تغذیه ، قدرت آزمایش و توانایی تبدیل این دانش به یک بدن آموزشی پویا کسب کنید.

هیچ دو نفر دقیقاً شبیه هم نیستند.

شاید ما به عنوان معلمان فکر می کنیم که سیب ها (زندگی خودمان) را با سیب ها (زندگی مشتری ما) مقایسه می کنیم. اما ظاهراً مال ماست مشتریان می دانند که آنها چراغ راه هستند… و معمولاً به یک دلیل (یا همه) این دلایل ، احساس سوءتفاهم و گوشه گیری می کنید.

شماره 1: سابقه فردی بر سلامت او تأثیر می گذارد.

مواردی مانند محل تولد ، نحوه بزرگ شدن و آنچه برای عملکرد صورت هنگام غذا خوردن ، حرکت و زندگی انجام می دهیم. آنها همچنین بر توانایی ما برای تغییر برای چیزی بهتر تأثیر می گذارند.

از نظر فن آوری ، این ملزومات نامیده می شوند عواقب کلی سلامتبه و می توانند ما را به شیوه ای مثبت یا منفی مجبور کنند.

نمونه هایی از عوامل تعیین کننده اجتماعی عبارتند از:

  • درآمد
  • تحصیلات
  • کار پایدار
  • شرایط کاری
  • دسترسی و حفاظت از غذا
  • خانه و محیط
  • توسعه اولیه
  • جوامع و جوامع
  • محیط همسایه
  • دسترسی به خدمات درمانی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا

می توان انتخاب های اجتماعی کرد بیشتر از با توجه به انتخابهای زندگی که بر سلامت تأثیر می گذارد ، مهمتر است سازمان بهداشت جهانیبه

این نحوه بازی با مشتریان است.

به کسی می گویید که به ورزشگاه برود. اگر می توانید برای رفتن به باشگاه ورزشی با برنامه شلوغ تلاش کنید ، مشتری شما نیز می تواند ، درست است؟

نه نه ، اینطور نیست.

به خصوص زمانی که آنها ساعت های طولانی کار می کنند و مراقبت از کودک ندارند.

یا ممکن است “سبزیجات بیشتری” را به یک گردشگر اسراف کننده پیشنهاد دهید.

شما می گویید شما قرص را دوست ندارید ، اما اگر شما هستید مشتری می تواند راهی برای غذا پیدا کند ، مطمئناً مشتری می داند. به جز این ، مشتری شما با مادر شوهر خود زندگی می کند که تمام غذاهای اصلی خود را که ممکن است شامل سبزیجات باشد ، می پزد. در خانه مشتری شما ، همه از غذاها خوششان می آید یا نه ، از پخت و پز تشکر می کنند.

آیا مشتری شما گزینه ای دارد؟ مطمئنا – اما نه به اندازه کسی که در غذاهای خود نظم بیشتری دارد.

هزاران روش تماس با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی وجود دارد که کارها را برای شما (و برخی کارهای سخت) درست در کنار مشکلات (یا حتی دشوارتر) برای شخص دیگر ممکن می سازد. تشخیص برخی از تماس های پزشک بهداشت بسیار دشوار است – به خصوص اگر شما به جای آن شخص راه نرفته اید. بنابراین به این قاعده کلی گوش دهید: فرضیات نکنید.

شماره 2: بدن هر کس منحصر به فرد است.

فرض کنیم شما و مشتری شما دارای موقعیت اجتماعی یکسانی هستید.

این خوب است که بگوییم “اگر من می توانم آن را انجام دهم ، آیا شما می توانید آن را انجام دهید؟”

هشدار خرابکار: ندارد

زیرا جنسیت نیز نقش دارد.

بگویید شما فردی هستید که سفت کردن ماهیچه ها را آسان می کند. برای شما ، داشتن اندامی لاغر و ورزشکار به این معنی است که در باشگاه بدنسازی سخت کار کنید و به رژیم غذایی خود توجه زیادی داشته باشید.

بله ، هر دو نیاز به تلاش دارند. احتمالاً تلاش زیادی انجام شده است.

اما فردی که به سختی عضله سازی می کند و سعی می کند به دلیل چربی خود چربی را درست در وسط نگه دارد؟

آنها نتایج مشابهی با شما ندارند – حتی اگر به یک شکل غذا بخورند و ورزش کنند. حالا این کارت جنسیتی است که با آن سر و کار دارند.

اینطور نیستآنها نمی توانند “انجام دهند” زیرا شما می توانید.

شماره 3: برخی از افراد خوش شانس تر از دیگران هستند.

بسیاری از مردم آنقدر سخت کار کرده اند که نمی خواهند بگویند جهان ممکن است کمی به آنها کمک کند.

این را در نظر بگیرید: شما ورزشکاری هستید که در ورزشهای CrossFit شرکت می کنید.

تمرین نهایی-آموزشی که تصمیم می گیرد چه کسی برنده شود-واقعاً برگزار می شود-چیزی ، چیزی که واقعاً از آن لذت می برید. (اگر آنها تله بودند ، وضعیت بسیار متفاوت بود.)

وقتی برنده ورزش CrossFit بعد از آخرین تمرین شدید ، این بدان معنا نیست که سخت کار نکرده اید. اما آیا شما هم از شانس کشیدن بهره مند شدید؟ آره

شاید یک مثال مهمتر: شاید شما با معلم یا دوستی ملاقات کرده اید – درست در شرف ایجاد تغییر – که طرز فکر شما را در مورد غذا و انرژی تغییر خواهد داد. و این شما را در مسیر زندگی سالم تر قرار می دهد.

در فضایی دیگر ، جایی که شما آن معلم شگفت انگیز را در زمان مناسب ملاقات نکرده اید ، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به جایی که اکنون هستید برسید.

نکته: جلوه “مکان مناسب ، زمان مناسب” را دست کم نگیرید.

3 بهترین راه برای کمک به خدمت شما

از هر سه مورد استفاده کنید – یا انتخاب کنید که در یک بحث خاص چه چیزی بهتر جواب می دهد.

1. از محدودیت های اتصال استفاده کنید.

آنها می گویند شخصی در حال طلاق است و معلم آنها نیز همین کار را با دیگری انجام داد. ارائه پیشنهاداتی مانند موارد زیر وسوسه انگیز است.

“من می دانم که این زمان سختی برای شما است. طلاق من وحشتناک بود! اما من هنوز هم می توانستم روی غذای خود بایستم ، در حالی که در اموال من بود ، بنابراین می دانم که می توانید این کار را انجام دهید. ”

اوه

روش بهتری برای استفاده از تجربیات شما برای مطابقت با تجربه مشتری وجود دارد ، بدون شک و تردید در مورد وضعیت آنها

دعوت شده است محدودیت های مربوط، که به شما در برقراری ارتباط کمک می کند ، اما همچنین به مشتری اجازه می دهد احساسات و درک داشته باشد.

برای موثر بودن روش ، از این روش ساده دو مرحله ای استفاده کنید.

تجربه خود را به اشتراک بگذارید: “میدانم [fill in the blank] به نظرم میرسد. ”
با پرسیدن س questionالی باز در مورد مشتری کنجکاوی کنید: به نظر شما چگونه است؟ ”

اگر به یک بحث واقعی معلم ترجمه شده باشید ، ممکن است چیزی شبیه به این را بگویید:

“این سخت به نظر می رسد. وقتی با پرخوری مبارزه می کردم ، احساس ضعف و ناامیدی می کردم. O a شما هستید این بار احساس می کنی؟ ”

2. به فضای روشن توجه کنید و نام ببرید.

این راهنما در مورد وقت گذاشتن برای قدردانی و تجلیل از آنچه مشتری شما به اشتراک گذاشته است است.

ممکن است بگویید:

“میدونی؟ برای شناختن و تصدیق اینکه این یک مانع برای شما در حال حاضر است ، فقط باید چیز شگفت انگیزی را بشناسید. درک وضعیت خود چگونه است؟ “

یا شاید:

“ما می توانیم در مورد حل مسئله در یک ثانیه صحبت کنیم ، اما قبل از انجام این کار ، من می خواهم متوقف شوم و به شما بگویم شگفت انگیز است که شما این موضوع را به عنوان یک مسئله شناسایی کرده اید. نمی دانم آیا شما توانسته اید این کار را شش ماه انجام دهید یا خیر. پیش! “

این می تواند بسیار مفید باشد زیرا انتظار نمی رود که مشتری متوقف شود. آنها امیدوارند راه هایی برای حرکت رو به جلو وجود داشته باشد. شما به آنها فرصت می دهید تا قبل از اقدام ، مکث کنند ، سهام پیدا کنند و درباره خطر آنها فکر کنند.

3. در دستاوردهای خود از آنها الهام بگیرید.

بیایید نگرانی های مشتری خود را در مورد ایده اول بستن برای خواب بیشتر بگویید.

به جای آن توصیه دیرهنگام “اگر من می توانم ، شما می توانید آن را انجام دهید” ، سعی کنید دستاوردهای گذشته آنها را توضیح دهید. به نظر می رسد:

“میدونی؟ شما همین را چند ماه پیش در مورد رفتن به باشگاه به من گفتید. و اکنون شما همیشه در حال حرکت هستید! ما می توانیم در مورد راههای خاصی برای سریعتر خوابیدن صحبت کنیم ، اما همچنین به یاد داشته باشید که چقدر پیش رفته اید. ”

در واقع ، به جای گفتن “اگر من می توانم ، شما می توانید این کار را انجام دهید” ، می گویید: “اگر می توانید این یکی را انجام دهید ، می توانید این کار را بعدا انجام دهید!”

شما به آنها نشان می دهید که کار سخت آنها را دیده اید.

اما مهمتر از همه ، به خاطر آن کار سخت ، شما آنها را باور دارید.

هنگامی که از روش های فوق با مشتریان خود استفاده می کنید ، به چیزی دست خواهید یافت که عبارت “اگر من می توانم انجام دهم ، شما نیز می توانید” نمی تواند:

شما به آنها کمک می کنید احساساتی ، بصری و مهم داشته باشند.

این کار در تقویت شبکه اجتماعی شما بسیار موثر خواهد بود – و در نهایت به مشتریان شما کمک می کند تا بهترین نتایج را بدست آورند.

اگر معلم هستید ، آیا می خواهید باشید؟

یادگیری نحوه آموزش افراد ، بیماران ، دوستان یا اعضای خانواده از طریق تغییر وضعیت سلامتی و شیوه زندگی – به روشی که مختص بدن ، علایق و موقعیت منحصر به فرد آنهاست – هنرمند و دانشمند.

اگر می خواهید در مورد هر دو بیشتر بدانید ، در نظر بگیرید گواهینامه درجه 1 کیفیت غذا.

دیدگاهتان را بنویسید