برنامه ریزی عروسی در ایالت پارک تنسی »غذای رضایت بخش

بخوانید چرا تصمیم گرفتیم در یک پارک ازدواج کنیم و چگونه تجربیات ما شبیه برنامه ریزی عروسی در ایالت تنسی بود!

این پست با مشارکت پارک های ایالت تنسی نوشته شده است

پست امروز کمی متفاوت از پست میوه و غذا معمول است. چند ماه پیش ، من در مراحل برنامه ریزی بودم تا RELEASE ما در پایان ماه سپتامبر انجام شود! ما از این روز بزرگ بسیار هیجان زده هستیم و آن را در کنار خانواده و دوستانمان جشن گرفتیم.

برنامه ریزی عروسی در انتهای بالای (تمیز کردن انگشتان) COVID سرگرم کننده بود ، و بعضی مواقع ما مطمئن نبودیم که آیا عروسی ماه سپتامبر امکان پذیر است یا خیر. در عین حال ، ما هنوز جلو می رویم و فقط اطمینان داریم که از مشتریان خود در مورد شرایط آنها برای برنامه ریزی مجدد روز خود می پرسیم.

حدود دو ماه از روز عروسی ما می گذرد و ما محل ، عکاسان ، مدیران عروسی و کارکنان خدمات خود را تعیین کرده ایم. من همچنین توانستم یک لباس زود هنگام صبح (eeek!) پیدا کنم و بنابراین ما از برنامه زمان عروسی خود احساس خوبی داریم. یک والد بسیار مفید J در هر زمان برای کمک به کارهای خانه راه اندازی شد. او قطعاً مراقب است

یکی از اولین مواردی که در لیست کارهای ما قرار دارد انتخاب مکانی است که با موارد زیر مطابقت دارد:

1. برای همه اعضای خانواده و دوستان خود کمی هماهنگ کنید
  2. بودجه
  3. برای ما احساس خاصی کرد

ما علاقه مندان به فضای باز بودیم و به مراسم و سرگرمی ای نیاز داشتیم که نشان دهنده آن باشد. از نظر مالی ، بزرگترین چالش در مورد تحقیق در مورد یک مکان است و قبل از اینکه گزینه بهتری را بیابیم ، کمی مهارت و تفکر لازم بود-پارکهای ایالتی تنسی!

جزوه و راهنمای برنامه ریزی عروسی

ازدواج در پارک های ایالت تنسی

پس از جستجوی زیاد ، سرانجام در برخی از عروسی ها در پارک های ایالت تنسی پست گذاشتم و با صفحه آنها روبرو شدم. به یاد دارم که با دیدن عکسهای مکانها در بسیاری از پارکهای سراسر ایالت هیجان زده شدم. ما از بسیاری از پارک های ایالت تنسی برای پیاده روی ، کمپینگ یا دوچرخه سواری دیدن کردیم. دریاچه رادنور در همین نزدیکی است و یک مکان آخر هفته سرگرم کننده است! تابستان امسال ، ما برای دوچرخه سواری از پارک ایالتی مونتگومری بل و برای کمپینگ از پارک ایالتی لندینگ پاریس دیدن خواهیم کرد. به نظر می رسید عشق ما به پارک های دولتی و دلیل خارج از منزل برای ازدواج با یکدیگر بهترین انتخاب برای ما باشد. جعبه مهم دیگری که توسط پارک های دولتی مشخص شده بود ، نیاز ما به مکانی مقرون به صرفه بود.

اگرچه هیچکدام از ما قبلاً از پارک ایالتی نوریس سد دیدن نکرده بودیم ، اما مشاهده غرفه های عکس آنلاین ما را وادار کرد تا به بررسی آن بپردازیم. بعلاوه ، هنگام در نظر گرفتن زمان تعطیلات برای خانواده و دوستان در تنسی و ایندیانا ، یک انتخاب عالی به نظر می رسید. ما از کریسمس دیدن کردیم ، سوار پارک شدیم و از اتاق چای دیدن کردیم ، که می دانستیم خوب است. مرکز آن اتاق چای است ، ساختمانی زیبا و چرمی که در دهه 1930 به عنوان بخشی از پروژه نوریس و تلاش روزولت برای معامله جدید ساخته شد. اتاق چای زمانی رستوران بود اما اکنون فقط یک مکان خصوصی است. یک سالن شیشه ای زیبا در مقابل اتاق چای وجود دارد که برای مراسم در فضای باز مناسب است!

به عنوان مثال در پارک دولتی سد نوریس

یکی دیگر از دلایلی که ما ایده عروسی در سد نوریس را دوست داریم این است که وقتی آخر هفته اتاق چای را به عنوان مکان اجاره می کنید ، از جمعه تا یکشنبه کاملاً رزرو شده است. این برای ما مهم بود زیرا همه مهمانان ما در سفر بودند. امیدواریم خانواده و دوستان ما بتوانند بمانند و در یک آخر هفته سرگرم کننده شرکت کنند ، با شروع پیتزا و فیلم عصر جمعه. در دسترس بودن رستوران های منحصر به فرد و تاریخی نیز ما را مجبور کرد که محلی برای اقامت تیم خود داشته باشیم.

برنامه ریزی برای یک عروسی امیدوار

در حالی که عروسی ما در همان شرایطی که ما زندگی می کنیم برگزار شد ، من هنوز فکر می کنم این نتیجه یک ازدواج بود! و پارک ایالتی نوریس سد زیباترین مقصد است ، با چشم اندازهای شگفت انگیز ، پیاده روی عالی ، و زیباترین آبی آبی سبز که تا به حال دیده ام.

همه اعضای خانواده و دوستان ما مجبور بودند برای عروسی با اقامتی کوتاه 2 ساعته به آنجا سفر کنند. با این حساب ، ما احساس کردیم که کابین ها و اردوگاه های پارک دولتی Norris Dam برای کسانی که می خواهند شب را بمانند عالی خواهد بود. چند خانه استعدادی غیرمعمول ، دور از چایخانه وجود دارد ، و همچنین کمدهای بزرگ دیگری در آن طرف پارک ، در حدود 5 دقیقه رانندگی از محل ، وجود دارد.

می توانید پست من در مورد مراحل برنامه ریزی عروسی را در ادامه بخوانید وب سایت پارک ایالتی تنسی و مال من را ببین 5 نکته برای برنامه ریزی عروسی در ایالت پارک تنسی با کلیک کردن دوم