برنامه های غذایی کم کربوهیدرات

برنامه های غذایی کم کربوهیدرات

با موفقیت رژیم اتکینز، بسیاری دیگر برنامه های غذایی کم کربوهیدرات به بازار آمده اند. کدام برنامه غذایی کم کربوهیدرات را باید انتخاب کنید و آیا تفاوتی بین برنامه های مختلف موجود وجود دارد؟

رژیم غذایی کم کربوهیدرات اولیه به قرن نوزدهم باز می گردد. این رژیم غذایی به افتخار شخصی که آن را توسعه داد، نامگذاری شد. اگر از شر کلمات دنیای قدیم خلاص شوید، تفاوت کمی بین رژیم بانتینگ و پسرعموهای جدیدتر آن خواهید یافت. اگرچه بانتینگ برای شستن غذای خود در یک لیوان بندر افراط کرد.

احتمالاً مشهورترین رژیم غذایی کم کربوهیدرات در دهه 1970 توسط دکتر دکتر ساخته شد. رابرت اتکینز منتشر کرد. این واقعیت که توسط یک پزشک نوشته شده بود، به علاوه شواهد فراوان از سوی کاربران رژیم، به معنای موفقیت چشمگیری بود. بسیاری از مردم با وجود شک و تردیدهای رایج در طب، مطمئناً با پیروی از این رژیم، وزن زیادی از دست داده اند.

بسیاری از رژیم‌های کم کربوهیدرات دیگر نیز وجود دارد، از جمله نئاندرتین، که نگاهی دارد به آنچه که اجداد نئاندرتال معمولی ما می‌خوردند. این احتمالاً کتابی بود که بیشتر من را متقاعد کرد که کربوهیدرات کم بی خطر است و احتمالاً نزدیک‌ترین چیزی است که بدن ما باید بخورد. اجداد ما برای هزاران سال کشاورزی نداشتند و بیشتر از میوه در فصل استفاده می کردند، اما در غیر این صورت از گیاهانی که به طور طبیعی در حال رشد بودند، از هر چیزی که می توانستند بگیرند یا برداشت کنند.

صرف نظر از اینکه کدام برنامه غذایی کم کربوهیدرات را انتخاب می کنید، باید با پزشک خود برای تایید آنها مشورت کنید.

About the author

ماریا