توصیه هایی برای کسانی که در سال 2021 با سلامت روان مبارزه می کنند


آیا با ذهن خود مبارزه می کنید؟ بسیاری از مردم از احساس اضطراب ، نگرانی ، ناراحتی و سایر مشکلات روانی رنج می برند. بدیهی است که COVID-19 و تغییر شیوه زندگی از این طریق می تواند نقش زیادی داشته باشد ، اما ممکن است تنها دلیل رنج شما نباشد. رسیدن به قوه ذهنی آسان نیست و اغلب به مشاوره تخصصی نیاز دارد ، اما شیوه های زندگی نیز وجود دارد که می توانید سلامت روانی شما را تحت کنترل داشته باشید. اگر چنین است ، اگر احساس می کنید با ذهن خود درگیر هستید ، به خواندن چند نکته که به شما کمک می کند ادامه دهید.

برای شناسایی دلیل وقت بگذارید

مراقبه

ابتدا ، باید کمی وقت بگذارید تا خودتان فکر کنید و سعی کنید علت سلامت روانی خود را بفهمید. در موارد دیگر ، این ممکن است به اندازه استرس در مورد امنیت شغلی یا رابطه شما آشکار باشد ، اما گاهی اوقات تعیین دلیل آن دشوار است. اگر می توانید مشکل را شناسایی کنید ، باید راه هایی برای حل یا مدیریت مشکل پیدا کنید.

قطع شدن

تلفن هوشمند را خاموش کنید

همه تمایل دارند تمام رفت و آمد خود را در عصر حاضر متصل به تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود انجام دهند. این می تواند در بهترین مواقع ویرانگر باشد ، اما میزان ناکارآمدی ، درگیری و اضطراب در اخبار و رسانه های اجتماعی می تواند تأثیر زیادی در زندگی شما داشته باشد. عدم برقراری ارتباط کوتاه مدت می تواند یک درمان عالی باشد و به شما کمک می کند احساس آرامش و آرامش بیشتری داشته باشید.

تامل کنید

تامل کنید

به دنبال این ، مدیتیشن چیزی بود که بسیاری از مردم در طول COVID-19 به آن روی آوردند. اگر وقت دارید 5 یا 10 دقیقه وقت بگذارید و با تمرین منظم ، می توانید در کوتاه مدت و بلند مدت تأثیر بسزایی بر سلامت خود داشته باشید ، انجام آن به اندازه کافی آسان است.

با یک پزشک صحبت کنید

با یک پزشک صحبت کنید

اگر به هر طریقی زندگی خود را مختل می کنید ، ارزش پیدا کردن یک پزشک در منطقه خود را دارد. درمان این روزها بسیار رایج است و می تواند راهی عالی برای ریشه یابی مشکلات سلامت روانی شما ، یافتن راه حل ها و راه هایی برای مدیریت آنها و همچنین فرصتی برای صحبت با دیگران در مورد مشکلات شما باشد. شما می توانید با تحقیق آنلاین ، مانند پزشکان سن دیگو برای کسانی که در منطقه شما هستند ، وقت بگذارید و پزشکان منطقه خود را مقایسه و مقایسه کنید.

سلامت سالم را در اولویت قرار دهید

سلامت باشید

همه می دانند اهمیت سلامت خوب برای ذهن مهم است ، اما این چیزی است که بسیاری با آن دست و پنجه نرم می کنند. به همین دلیل است که شما باید شیوه زندگی سالم را با سازماندهی سایر زمینه های زندگی خود با موارد مهم در اولویت قرار دهید. ورزش منظم ، خوردن غذاهای سالم و خواب کافی.

سرگرمی هایی را که دوست دارید پیدا کنید

چیزهای سرگرم کننده

این بیماری زندگی افراد را تغییر داده و به آنها فرصت مدیتیشن داده است. بسیاری از مردم به سرگرمی روی آورده اند و متوجه شده اند که در حال حاضر راه بهتری برای گذراندن اوقات فراغت در مقایسه با گذراندن وقت در شبکه های اجتماعی ، بیرون رفتن برای نوشیدن ، و تماشای تلویزیون است. چند چیز سرگرم کننده را امتحان کنید و یکی را پیدا کنید که زندگی شما را غنی کند تا شادی و رفاه شما را بهبود بخشد.

این کمک ها باید به هر کسی که در سال 2021 با سلامت روانی خود دست و پنجه نرم می کند کمک کند و امیدوارم بتواند به آنها در زندگی شادتر کمک کند.

به این مقاله نیاز دارید؟ به اشتراک بگذارید تا بگویید “متشکرم!” حمایت شما قابل تقدیر است!

من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم!

می توانید مرا در آن پیدا کنید TWITTER1، TWITER2، فیس بوک اینستاگرام ، PINTEREST ،

به دیدگاه ها / نظرات زیر من خوش آمدید



دیدگاهتان را بنویسید