خوردن یا خوردن گوشت – دکتر رضا اطمینانانی


گوشت بخورید یا نخورید

آیا بافت حاوی مواد مغذی مفیدی است که در حفظ سلامت انسان و جلوگیری از آلرژی غذایی مفید است؟ در این مقاله از وبلاگ دکتر رضا اطمینانانی ، متخصص تغذیه در اصفهان ، به پاسخ این س lookال نگاه می کنیم و اثرات مضر یا مضر بافت بر سلامت انسان را بسته به دلایل مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین به بررسی اثرات رژیم غذایی یا رژیم غیر گیاهی می پردازد. این یک نشانه عالی است که باید به آن توجه کنیم. یعنی رژیم غذایی شامل غذاهای متنوعی از جمله گوشت قرمز ، جگر ، جگر ، آسیاب شده ، کره و سایر احشاء ، مرغ ، طیور و دیگر طیور و همچنین انواع ماهی های دریایی و شیوه های کشاورزی است.

اما اگر گوشت می خورید!

یکی از موضوعات اصلی بازار این روزها مصرف غذا است. افراد زیادی هستند که در مورد نخوردن گوشت سخت صحبت می کنند و تصمیم می گیرند و برخی نیز محتاط و مشکوک هستند. برخی دچار سردرگمی شده اند و به دلیل شنیدن گزارشات متفاوت ، تصمیم به خوردن یا نخوردن گوشت گرفته اند.

جواب چیست؟

سپس می بینیم که موضوع غذا چیست. آیا واقعاً باید بافت گوشتی را که در مورد آن صحبت می کنیم داشته باشیم؟

زیرا انواع مختلف غذاهای سالم با انواع مختلف غذاها متفاوت است. اگرچه غذاهای مختلف از نظر تعداد مواد مغذی متفاوت هستند. اما ویژگی هایی در گونه های آن وجود دارد که می تواند ارزش غذایی را تغییر دهد. حتی در برخی از گونه ها ، می تواند مضر باشد ، در برخی دیگر ، بنابراین برای سلامت انسان مفید و مفید است.

گوشت ؛ منبع عالی پروتئین است

اول از همه ، بهتر است ویژگی های تغذیه ای انواع مختلف گوشت را مطالعه کرده و بررسی کنید که آیا این گروه غذایی غذای انسان است یا ارزش غذایی مناسبی ندارد. گوشت بسیار مغذی و منبع پروتئین است ، پروتئین موجود در آن پروتئین حیوانی است که خوردن و جذب آن خوب است. برای بدن انسان ، مقدار پروتئین موجود در غذا ، توسط سلول ها بسیار مفید است. به زیرا همه غذاها حاوی تمام اسیدهای آمینه مناسب هستند. اسیدهای آمینه واقعی برای ساخت پروتئین ، در بدن ساخته نمی شوند ، که بدن انسان نمی تواند آنها را تولید کند ، بنابراین باید از طریق غذا به دست آید.

این اسیدهای آمینه برای سلامت انسان مهم هستند. در بازسازی و ترمیم پوست قدیمی ، تولید اجزای داخلی مانند هورمون ها ، هورمون ها ، موجودات زنده (مسئول دفاع بدن در برابر میکروب ها) و محصولات داخلی م organثر است. اندام در غیاب اسیدهای آمینه مناسب ، تشکیل پروتئین مختل می شود ، انجام توابع فوق غیرممکن است. در نهایت ، سلامت انسان علاوه بر توانایی پروتئین برای ورود به سلول ها در خطر است. بعد از آب ، بیشتر اجزای سازنده سلول ها پروتئین هستند. یعنی می بینیم که کیفیت روغن خوب است. بسته به اندازه ، این گروه غذایی حاوی مقدار زیادی پروتئین نیز می باشد.

مواد غذایی و مواد مغذی

ویتامین B اگر کمی مصرف شود بسیار خوب است. آنها می توانند بخش زیادی از نیاز فرد به این ویتامین را برطرف کنند.
ویتامین B برای سلامت سیستم عصبی و عملکرد تومورهای عصبی مهم است. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات ساکنان شهرهای بزرگ صنعت مشکلات عصبی و بیماریهای روانی است که این صنعت با خود به همراه دارد. بنابراین ، انواع غذاهای مغذی می توانند به حفظ سلامت اعصاب و آشتی بدن انسان کمک کنند. این ممکن است کار درستی برای حفظ سلامتی و رفاه فرد باشد.
ویتامین B برای سلامت پوست مفید است. برخی از این ویتامین ها (که از نظر غذایی بسیار غنی هستند) برای خونریزی نیز مفید هستند.

یکی دیگر از مواد مغذی موجود در غذا که از نظر کمی و کیفیت بالا است آهن است. آهن در خون سازی مورد استفاده قرار می گیرد که برای عملکرد تنفسی نیز مهم است. کمبود آهن می تواند منجر به لخته شدن خون شود که می تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد. جذب آهن در بافت بیشتر از گیاهان دارای آهن است و می تواند از کم خونی جلوگیری کرده و سیستم ایمنی بدن را حفظ کند.

همچنین مطالعات نشان می دهد کودکانی که کمبود آهن دارند ، قدرت یادگیری و حافظه را کاهش می دهند و در نتیجه قدرت شناختی آنها کاهش می یابد.
گوشت منبع اصلی روی است. روی نمکی است که برای رشد کودکان و نوجوانان ، نوجوانی ، حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن و تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به پیشگیری از بیماری بسیار مفید است.

ایکا

ماهی ، یکی از انواع اصلی غذا (به ویژه غذاهای دریایی) ، یکی از محبوب ترین غذاها است. علاوه بر موادی که برای گوشت قرمز و مرغ ذکر کرده ایم ، حاوی مقدار زیادی ید برای زنده ماندن انسان و جلوگیری از کم آبی بدن است. این بسیار کاربردی است.
علاوه بر این ، چربی موجود در ماهی ، مغذی ترین نوع چربی است که حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که برای حفظ سلامت سرطان و جلوگیری از بیماری های قلبی بسیار مهم است.
امتناع از خوردن گوشت ؛ پس چرا؟

اصفهان رژیم غذایی سالمی است گوشت بخورید یا نخورید

در تجزیه و تحلیل فوق ، مشخص شد که انواع مختلف مواد غذایی بسیار مغذی هستند. با این حال ، برخی از مردم فکر نمی کنند که استفاده از آن بی خطر باشد. گوشت قرمز و مرغ حاوی چربی یا چربی های پوستی یا حیوانی برای افزایش چربی های مورد نیاز خون (کلسترول تام ، تری گلیسیرید ، LDL و VLDL) هستند. بله ، این س inال در ذهن خوانندگان مجله ایجاد می شود ، در چند سطر بالا ما اظهار داشتیم که اسیدهای چرب اسیدهای چربی هستند که تأثیر آنها در کاهش چربی های ناخواسته خون است. اما در اینجا داستان وجود دارد.


دکتر. رضا اطمینانانی

اصفهان یک غذای سالم است


توضیح دهید که گوشت قرمز و مرغ چربی یا لاغر هستند ، اما دارای منابع زیادی از اسیدهای چرب هستند که برای سلامتی مفید نیستند و از طرف دیگر حاوی برخی اسیدهای چرب هستند که در ترمز نیز گرم نمی شوند.

همچنین لازم به ذکر است که در فیبرهای عضلانی بافت قرمز ، که با چشم غیر مسلح نامرئی است ، روغن وجود دارد ، با استفاده از اسیدهای چرب ضروری در بافت و همچنین جلوگیری از آسیب اسیدها. روغن چرب در این. گروه غذایی. برای جلوگیری از بیماریهای قلبی و سایر بیماریهای این نوع اسیدهای چرب ، تمام چربی های گوشت قرمز ، از جمله کبوتر و گوشت گاو باید جدا شوند ، پوست مرغ را نخورید و همچنین جدا کنید. چربی های موجود در گوشت مرغ. و از آن استفاده نکنید

با این حال ، برخی از مطالعات هیچ ارتباطی بین خوردن گوشت قرمز و افزایش چربی خون پیدا نکرده اند. اما برخی مطالعات این ارتباط را نشان داده اند.
مصرف بیش از حد گوشت قرمز ممنوع است!

درست است، واقعی…

بقیه این مقاله (خوردن یا نخوردن گوشت) را می توانید در پست بعدی بخوانید. دوستان عزیز ، می توانید در کادر زیر با ما تماس بگیرید (نظر ارسال کنید) و سوالات ، افکار و اعتراضات خود را با ما در میان بگذارید. از حمایت شما متشکریم.


دکتر رضا اطمینانانی می تواند با ارائه اصول اساسی برای یک رژیم غذایی سالم با غذاهای فراوان و متنوع ، نقش مهمی در دستیابی به سلامت جسمی و روانی ایفا کند.

برای مشاهده صفحه اینستاگرام دکتر رضا اطمینانانی ، متخصص تغذیه و تغذیه در اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی:

خطرات نیشکر را ببینید

سیگاری های کشنده

اهمیت غذاهای گرم و سرد

6 راه برای دریافت امگا 3



دیدگاهتان را بنویسید