در اینجا 5 نکته برای تغذیه وجود دارد


ما اغلب فکر می کنیم که بارداری آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که درست نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها به تعویق می افتند اما بارداری اتفاق نمی افتد. اگرچه در بیشتر مواقع با تغییر رفتارها و عادات دنیوی خاص حذف برخی فعالیتها ، بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات مادر:

“ما درک می کنیم که کار داریم ما نمی دانیم که آیا ممکن است بچه نداشته باشیم ، بنابراین تصمیم می گیریمردنشون. ما در خانه تمرین کردیم و رژیم خود را فقط برای 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که رژیم غذایی سالم و تغییر شیوه زندگی می تواند با چاقی داشته باشد باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
داستان های ما را با زوج های علاقه مند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید رژیم غذایی سالم می تواند کمک زیادی کند.
همه باید برای تقویت بدن خود برای سلامت جسمی خود (میوه و نان) تلاش بیشتری انجام دهند. بنابراین این نشانه های بزرگ را بخوانید که در 90 روز آینده پیدا خواهید کرد چربی را آماده کنید!

به خاطر داشته باشید که برای اطلاعات بیشتر با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید صحبت

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که برای اکثر شما ممکن است در ابتدا سخت باشد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و نوزاد بسیار ضعیف است و فشار اکسیژن از خستگی رنج می برد تخم مرغ و نان. این امر منجر به اقدامات انحرافی بیشتر می شود کروموزومی (یکی از عوامل اصلی افسردگی). محصول و سبزیجات منبع فوق العاده ای از آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی و 3-4 است واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه بهتر خواهد بود مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه ها برای دریافت بیشتر آنتی اکسیدان ها مفید هستند مرکبات ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، خربزه ، زیتون ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکنید بهترین دوستت رو ببر Take

2. مقدار زیادی ویتامین D دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام روز ویتامین محبوب است و توانایی تولید ویتامین را دارد D در آفتاب کم زمستانی دیده می شود. اندازه غذای ما ویتامین D برای حفظ سطح مورد نیاز بدن کافی نیست ، اغلب گاهی اوقات درمان مصرف مکمل ویتامین D است.
در صورت امکان ، میزان و میزان ویتامین D را از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. این نقشه راه را به شما نشان می دهد چگونه ویتامین های بهتری در بدن خود بدست آوریم.
بهترین منبع ویتامین D در ایران توت است. ایکا ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و ماهی سفید خوب است دارای ویتامین D است (این ماهی هایی که گفتم ماهی های چرب آب سرد هستند منبع هم داریم) روغن کبد ماهی نیز منبع خوبی است این به عنوان یک شنل طراحی شده است. لبنیات و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. لیست چیزها و غذا نیز غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) یک نوع ضد التهاب هستند تغذیه مناسب بسیار مهم است. در حال حاضر قصدما در مورد غنی از امگا 3 چیز زیادی برای گفتن نداریم ، باید بدانید که آیا در 2-3 هفته با ماهی های چرب معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​پادشاهان ماهی نخورید و غیره ، بهتر است به دنبال مکمل های با کیفیت امگا 3 باشید خوب بنظر میرسه.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید همچنین ، می توانید از مجموعه های زیبای لیموناد که برای قلب شما جذاب است تشکر کنم شما به من نفرین می کنید ، اما به هورمون های استرس ، یعنی کورتیزول! بدن باید از منابع مورد نیاز خود کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون ، که برای سنتز مورد نیاز است ، سرقت است (هر دو هورمون استروئیدی) بنابراین ، تولید کورتیزول باید کم باشد برای تولید استروژن همگن ، بدن با منابع دیگر تأمین می شود مونتاژ.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید هستند. با غذا بخورید خوشحال باش یک لایه وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آن است هیجان زده شوید ، کاری را انجام دهید که دوست دارید و از آن لذت می برید دوباره برمی گردد یوگا کار کن. فعالیت بدنی. به موسیقی گوش دهید. کتابها بخوانش. از گلدان های خود محافظت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. دین
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5- از روشهای پیشگیری از بارداری استفاده کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 ویتامین و مواد معدنی ضروری است بارداری و شیر دهی. اگر برای اولین بار منتظر باردار شدن هستید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست داده اید. ما عادت کرده ایم به مصرف کنندگان توصیه می شود که در دوران بارداری حداقل 3 ماه از این مکمل استفاده کنند پاو

ما اغلب فکر می کنیم که تخمک ها در تخمدان هایشان متولد می شوند این تا آخر عمر دائمی است که نمی توانیم کارهای پزشکی انجام دهیم کیا !! و این یک اشتباه کامل است !! چرخه بلوغ تخمک این دوره بسته به انتخاب رژیم غذایی و عادات مدیریتی ممکن است تا 3 ماه طول بکشد زیست شناسی ما برای سلامت تخم مرغ و خطر نقص مهم است یک سلول کروموزومی قبلا هم اینطور می شد شما مدتهاست که بر هورمون های بدن خود کنترل دارید ، بنابراین واقعاً از کار افتاده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) مهم هستند لذت بردن. (درمان هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تجویز شده و همچنین برخی از داروهای پوستی برای تجویز یک هورمون)

در رابطه جنسی از مکمل های مولتی ویتامین در دوران قاعدگی استفاده می شود خطر مسمومیت سمی آنها کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید کار کنید بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال باردار شوید ، لطفاً از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای حذف این پیشگیری از بارداری با پزشک یا متخصصبه تغذیه خود پایبند باشید. البته ما فقط یک روز با غذا داشتیم
سفارش می دهیم. در برخی موارد ، این واکنش می تواند علائم شبه حالت تهوع ایجاد کند به یاد داشته باشید که کار را با صحبت با متخصصی که نزد او می روید ادامه دهید گام برداشتن را متوقف نکنید اگر شفا یافته اید به طور جداگانه ، در حضور یک عامل جراحی ، مشکلات خون ، تحت درمان به یاد داشته باشید که قبل از مصرف داروهای رقیق کننده خون به پزشک مراجعه کنید صحبت
ما سعی می کنیم در آینده اطلاعیه ای در مورد مراقبت از تغذیه ارسال کنیم سلامت والدین مردان را توزیع کنید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید