در ماه ملی قلب غذا به قلب خود ببرید!


وارد اصل ماجرا شوید!

5 راه ساده برای تغذیه قلب:

ماه فوریه ماه ملی سلامت قلب را معرفی می کند. اگر نتایج سال جدید شما رو به زوال است ، اما ژانویه به فوریه تبدیل شده است ، ناامید نشوید. ما هک های ساده و ساده ای داریم که به شما کمک می کند بدون شکستن بانک (یا در اجاق گاز داغ) به برنامه غذایی سالم خود پایبند باشید!

  • پنج آنتی اکسیدان: همانطور که به دنبال تقویت قلب سالم هستید ، از خانه شروع کنید. از سبزیجات رنگی خوشمزه روی میز آشپزخانه ، سبزیجات زنده در یخچال ، شکلات تیره ای که در کابینت خود ذخیره کرده اید ، زردچوبه در کشوهای ادویه جات یا چای سبز سبز در کمد خود استفاده کنید. شاید متوجه شده باشید که وجه مشترک همه این غذاها رنگ های روشن و روشن آنها ، وجود مواد شیمیایی به نام آنتی اکسیدان و بسیاری از توانایی های مبارزه با بیماری ها است.

    توت فرنگی حاوی مواد مغذی قوی ، ویتامین C. حق چاپ ، 2021 ، Sangeeta Pradhan ، RD ، LDN ، CDCES

    ارزش داخلی: بدن ما غالباً همانطور که مورد حمله قرار می گیرد ، با مواد شیمیایی موسوم به رادیکال های آزاد ، منجر به کاهش اکسیژن و التهاب ، پایه و اساس همه بیماری های مزمن می شود. آنتی اکسیدان ها مانند دریایی ها هستند که دائماً ایستاده و آماده مبارزه با ذرات مضر به نام رادیکال های آزاد هستند. به همین دلیل است که شما می خواهید یک سیستم ایمنی قوی از میوه ها و سبزیجات با رنگ روشن ایجاد کنید تا با آب میوه ها مقابله کنید و از بیماری جلوگیری کنید. آسان ، اما چقدر قدرتمند !!

  • حقایق: فیبر را می توان به عنوان (شگفت انگیز) توصیف کرد ، خوردن قسمت هایی از غذای گیاهی که نمی توانید هدر دهید. به طرز خنده داری ، به اندازه قسمتی که می توانید مهم است! این به دلیل فیبر محلول در غذا است که وقتی با آب شوینده شستشو می شود ، ژل را تشکیل می دهد ، به کالج می چسبد و مواد شیمیایی را که برای همیشه از بدن شما خارج می شود ، می چسباند. سم زدایی طبیعی ، فیبر مانند یک پمپ عمل می کند ، پاک کردن نارسایی احتقانی و بد قلب می تواند باعث بیماری قلبی شود.
    جارو طبیعی مناسب ، فیبر میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل دارای اثر پاک کنندگی است و کلسترول را کاهش می دهد

    جاروهای طبیعی مناسب ، فیبر میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل دارای اثر پاک کنندگی هستند و کلسترول را کاهش می دهند. پول تاو فاتوگا ، 2021 ، سانگیتا پرادان ، RD ، LDN ، CDCES

  • پیمانه چربی: همه چربی ها یکسان نیستند. از غذاهای کامل بر چربی های سالم و گیاهی تأکید کنید. در آن ساندویچ به جای سس مایونز از آووکادو استفاده کنید و دفعه بعد که ساعت 3 بعد از ظهر به خوردن تنقلات عادت کردید ، به دنبال چالش بادام ترد ، بدون نمک و آجیل سالم ، چربی های غیر اشباع تک ، اما نه با پاستل های بیش از حد فرآوری شده بروید. همچنین ، چربی موجود در ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که التهاب ناشی از بیماری های شایع قلب را کاهش می دهد.
    گردو ، منبع عالی امگا 3 ضروری ، آلفا لینولئیک اسید ، ALA.  حق چاپ © 2015-2021 Sangeeta Pradhan

    گردو ، منبع عالی امگا 3 ضروری ، آلفا لینولئیک اسید ، ALA. حق چاپ © 2015-2021 Sangeeta Pradhan، RD، LDN، CDCES

  • سریع ، سفید و پردازش شده: در حالی که رسانه ها تمایل دارند برخی چیزهای خوب را خراب کنند و در مقابل دیگران سر تعظیم فرود آورند ، وقتی صحبت از سریع ، سفید و کپور می شود ، (فکر کنید شیرینی ، پاستیل ، سفید ، سفید ، ماکارونی ، رولت ، لیست بالا ادامه می یابد) ،. کمتر واقعا بهتر است! در این رژیم ها ، اولین دانه تا جایی پردازش شده است که تمام مواد مغذی ضروری را به همراه تمام فیبرهای ضروری از دست داده است. غذای تصفیه شده فقط همه چیز است ، اما سایه کامل دانه های سالم است که اجداد قدیمی ما از آن استفاده می کردند. بدن به سرعت این کالری ها را به قند تجزیه می کند و باعث افزایش قند خون ، ترشح انسولین ، هورمونی که بیش از حد ذخیره چربی را افزایش می دهد ، افزایش وزن و غیره می کند.

    سفید سفید: عشق قلبی! تصویر ارائه شده توسط Momentmal از پیکسل

  • از همه بهتر: Sukalati pogisa ، البته! در حالی که روز ولنتاین نزدیک است ، اگر روی سر خود یک کلاه رقص دار دارید ، می توانید خوشحال باشید. ما اکنون می دانیم که شکلات تلخ (با کمتر از 70 درصد کاکائو) حاوی مواد شیمیایی قوی به نام فلاوانول است که تأثیر زیادی بر قلب دارند. شواهد نشان داده است که شکلات تلخ تأثیرات مثبتی بر فشار خون بالا ، کلسترول دارد و می تواند انسداد ایجاد شده در عروق را که منجر به بیماری قلبی یا زخم می شود ، کاهش دهد. علاوه بر این ، حاوی مقدار زیادی فلاوانول در غذاهای رایج و فلاوانول ها است – بسیار بیشتر از شراب قرمز! سوامالی! یک هشدار: شکلات دارای مقدار بسیار کمتری فلاوانول است و بسته بندی شده با عروق مسدود کننده چربی را که می خواهیم از آن اجتناب کنیم ، پر می کند.

پلی فنول های موجود در بیسکویت های شکلاتی ، دارای احساس گناه هستند. حق چاپ © 2015-2021 Sangeeta Pradhan، RD، LDN، CDCES

حقایقی برای سلامت قلب: پیروی از توصیه های رژیم غذایی خوب نباید سخت باشد. غذاهایی که در اینجا ذکر شد ممکن است غذاهایی باشند که در کمد آشپزخانه خود دارید. رنگهای روشن را به خاطر بسپارید ، غذاهای گیاهی حاوی مواد مغذی قدرتمندی هستند ، اما مهمتر از همه این است که یک راه خوب برای رسیدن به اهداف سلامتی شماست و فیبر موجود در آنها شما را با کفش پر می کند. و ما امیدواریم که این نکات را در قلب خود رعایت کنید ، آنچه را که در قلب شماست بخورید و بخورید!

درباره Sangeeta Pradhan RD، CDE

چطوری! به وبلاگ من خوش آمدید! اگر با پیام هایی که هر روز بر سر کربوهیدرات ها ، چربی ها ، پروتئین ها ، گلوکز و هر چیز دیگری که می توانید در مورد غذا به آن فکر کنید ، گیج و گیج شده اید ، دیگر به دنبال آن نباشید! هدف وبلاگ من این است که با استفاده از دستورالعمل های علمی و مبتنی بر زمین ، تمام این پیچیدگی را برطرف کنم تا به شما مصرف کننده کمک کند تا از مشکلات ، چشم اندازها عبور کرده و شما را ترغیب به انتخاب عاقلانه کند.

دیدگاهتان را بنویسید