دکتر غذا دکتر انوشه غذای خوب برای کارگران


بسیاری از افراد شاغل در طول ساعات کار به رژیم غذایی خود توجه نمی کنند. معمولاً یکی از وعده های غذایی حذف می شود یا غذا در زمان های مختلف خورده می شود. به عنوان مثال ، خوردن صبحانه در زمان متفاوت با همکاران یا صرف ناهار. وقتی کار دفتر تمام شد ، مرد به خانه باز می گردد و بعد از ظهر ناهار خود را می خورد. این وعده غذایی در یک وعده غذایی مصرف می شود و هیچ ناهار و هیچ وعده غذایی میان وعده عصرگاهی نیست که فرد عصر یا شب می خورد. ناتوانی در حرکت پس از بازگشت به خانه بدون داشتن زمان برای جذب غذاهای خورده شده می تواند منجر به چاقی و مشکلات دیگر شود.

این مطالعه نشان داد که زمان ناهار با کارمندان کمتر است. اکثر کارکنان و مدیران ناهار را فراموش می کنند یا زمان کافی برای خوردن ندارند. افراد باید طبق روال عادی غذای مناسب بخورند و مهمترین چیز این است که به طور منظم غذا بخورند و از حساسیت غذایی اجتناب کنند. البته مردم عادی و کسانی که پشت میز می نشینند ، زیرا کالری کمتری دریافت می کنند ، باید انرژی روز را کاهش دهند. آنها همچنین باید از غذاهای پرچرب ، چرب و شیرین که در ادارات و شرکت ها مصرف می شود پرهیز کنند. از مصرف بیشتر میوه و سبزیجات خودداری کنید. در حالی که به بدن کمک می کند کالری کمتری بسوزاند ، تحرک شکمی را افزایش می دهد و از بی اختیاری ناشی از نشستن و نشستن زیاد جلوگیری می کند.

کسانی که ورزش می کنند ، به فعالیت بدنی بیشتری نیاز دارند ، با توجه به تمرینات خود به کالری بیشتری احتیاج دارند ، میزان کالری دریافتی متعادل تری از همه گروه های غذایی برای قوی بودن ، همه مواد مغذی ، ویتامین ها و مواد معدنی دارند. برای بدن زندگی کنند. خوردن محصولات لبنی و داشتن رژیم غذایی D برای استحکام و سلامت استخوان ها مهم است.

در کسانی که فعالیت های شبانه و حرکات شبانه انجام می دهند ، بقیه رژیم غذایی با مشکل ساعت بیولوژیکی مختل می شود. اگر این مشتریان نتوانند وعده غذایی سه منظوره را نگه دارند ، وعده های غذایی باید به دوره های C ، B و A تقسیم شوند و بر اساس آن سفارش جدیدی ایجاد شود.

کارکنان باید از خوردن غذاهای چرب و شیرین خودداری کنند ، مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخورند و برای جلوگیری از استرس به آرامی غذا بخورند ، از غذاهای ناخواسته خودداری کنند و حداقل به مدت 30 دقیقه غذا بخورند.

دیدگاهتان را بنویسید