راهنمای سریع بیماریهای معده و مسکن – محصولات بهداشتی قابل اعتماد


نویسنده: سیرا پاول / ایلوئیلو ، ری اسپاتز

انواع مختلفی از درد وجود دارد ، و هیچ نوع خاصی را نمی توان به طور خاص در یک محیط درمانی خاص طبقه بندی کرد. درد ناشی از اجسام ضعیف در ماهیچه ها یا مفاصل است. همچنین می تواند ناشی از عفونت ، تورم یا سایر شرایط پزشکی باشد. به هر دلیلی ، شما گزینه ها و تسکین زیادی برای آن دارید دردها و دردهای عضلانیبه

اغلب ، درمانها و درمانهای ساده ای مانند کیسه یخ ، پد گرم و آسپرین وجود دارد که می تواند به تسکین فوری کمک کند. فرض کنید اتفاق جدی تری در حال رخ دادن است – به ویژه استفاده بیش از حد از ماهیچه ها. در این مورد ، فرد باید فوراً به دنبال درمان پزشکی باشد ، به طوری که در نهایت با مشکلات معمول و بعداً به پایان نرسد.

به همین دلیل ، ماساژ دادن ایده خوبی است که می تواند به بهبود و پیشگیری کمک کند. این یک راهنمای سریع برای درد عضلات و تسکین درد است.

علت درد را مشخص کنید

هنگام گرفتگی عضلات اولین کاری که باید انجام دهید این است که علت آن را بیابید. پشتت؟ اوا؟ یا شاید یک جراحت قدیمی بعد از استرس زیاد در محل کار یا زندگی دوباره ظاهر شده باشد؟ لازم است یک درمان تجویز شود و مشخص شود که در صورت تداوم این دردها چه اتفاقی می افتد ، زیرا شرایط مختلف می تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی شود.

قاتلان مرده را بگیرید

قبل از ورزش ایبوپروفن مصرف کنید تا دردی را که ممکن است بعد از آن تجربه کنید یا اگر دچار تشنج شدید شده اید کاهش دهید. ایبوپروفن با مسدود کردن سیگنال های ارسال شده توسط مولکول های پیش التهاب به مغز شما کار می کند. استفاده طولانی مدت خطر خونریزی دستگاه گوارش را افزایش می دهد.

خواب و استراحت

به اندازه کافی بخوابید و استرس را کاهش دهید تا به عضلاتتان در بین تمرینات کمک کنید. وقتی بدن شما به استراحت نیاز دارد ، به نظر می رسد که اثربخشی ورزش همچنان باقی است – حتی اگر مدتی ورزش نکرده اید. علاوه بر این ، کاهش استرس ممکن است درد او را کاهش دهد ، زیرا این می تواند منجر به اسپاسم یا درد عضلانی در صورت تنهایی شود.

توجه

قبل و بعد از فعالیتها برای جلوگیری از صدمه یا جلوگیری از تشدید این صدمات انجام دهید. کشش باعث افزایش انعطاف پذیری و تحریک جریان خون می شود. بنابراین ، عوارض جانبی کمی برای کسانی که از اختلالات دردی مانند آرتریت یا فیبرومیالژیا رنج می برند وجود دارد. همچنین به مفاصل کمک می کند تا بدون ایجاد استرس ، هموار عمل کنند.

در صورت لزوم ، برای مشورت با فیزیوتراپی با پزشک خود مشورت کنید. درمان می تواند برای تمرکز بر نوع خاصی از درد شما تطبیق داده شود و می تواند به بهبود تحرک برای کاهش ناراحتی کمک کند.

تمرین ذهن آگاهی

مدیتیشن کنید یا از تمرینات ذهن آگاهی مانند یوگا استفاده کنید. این یک راه عالی برای کنترل استرس مزمن است که می تواند باعث درد عضلانی ناشی از تورم شود. علاوه بر این ، آنها همچنین ممکن است مسائل روانی را که ممکن است به کمردرد یا گردن (به عنوان مثال ، افسردگی) کمک کند ، برطرف کنند.

دوش آب گرم

حمام های گرم را قبل از خواب و بعد از جلسات ورزشی انجام دهید. گرما جریان خون را افزایش می دهد و باعث آرامش ماهیچه ها می شود. آب بافت ماهیچه ای را نرم می کند و چسبندگی آن را راحت تر می کند ، بنابراین اتصال آن راحت تر است. اما همیشه آن را بررسی کنید ، زیرا پوست حساسی دارید! اگر جواب نداد ، سعی کنید به جای دوش معمولی در آب نمک Epsom حمام کنید و یک لیوان سرکه به آب اضافه کنید.

در مکان های داخلی و خارج از کشور

از بسته های گرم ، بسته های یخ استفاده کنید ، سه زخم گلوله، یا کرم های ضد درد برای کاهش وزن ویژه. اینها برای مفاصل یا نواحی عضلانی آسیب دیده بهترین هستند. اما مراقب باشید که پشت خود را کاملاً با یخ نپوشانید یا از گرمکن ای استفاده نکنید که خیلی نزدیک مناطق حساس نزدیک ستون فقرات شما باشد.

همچنین ، یکی از آن بستنی های بدون ماهیچه را امتحان کنید. آنها بسیار مثر هستند زیرا با کشش و کشش به تسکین درد و گرفتگی عضلات کمک می کنند.

طب سوزنی

اگر درد بعد از استفاده از سایر روشهای مورد بحث در این مقاله همچنان ادامه داشت ، طب سوزنی را در نظر بگیرید. یک مدل دارویی چینی متشکل از سوزن های نازکی است که در نواحی خاصی به خطوط انرژی که در بدن قرار دارند اعمال می شود ، که تصور می شود سلامت و رشد و فعالیت بدنی را تنظیم می کند.

افکار نهایی

بهترین توصیه ما این است که همیشه به بدن خود گوش دهیم. اگر مواردی مانند استرس یا عدم فعالیت شما را به درد مزمن کشانده است ، تغییرات جدید زندگی را امتحان کنید و ببینید که چگونه به شما کمک می کند!

به یاد داشته باشید که درمان های زیادی برای درد و درد عضلات وجود دارد. بنابراین ، در صورت لزوم از اقدام دریغ نکنید. در هر صورت ، لطفاً قبل از شروع درمان خود به خود ، در مورد صدمات جدی با پزشک خود مشورت کنید.

با ما ثبت نام کنید باشگاه اعتماد برای سلامتی روزنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی طبیعی از زندگی، سلامت طبیعی، مراقبت های دهان ، مراقبت های فیزیکی ، مراقبت های فیزیکی و مراقبت از پابه اگر به دنبال مراقبت های بهداشتی بیشتری هستید به آن مراجعه کنید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبه

نوشته شده توسط:

سیرا پاول در رشته ارتباطات جمعی و نویسندگی در دانشگاه اوکلاهما فارغ التحصیل شد. وقتی او نمی نویسد ، از آشپزی ، دوختن و پیاده روی با سگ هایش لذت می برد.

بازبینی شده توسط:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه مند به همه چیز طبیعی است و یک تحقیق مادام العمر درباره طبیعت مرتبط با سلامتی و سلامتی ایجاد کرده است. ری اولین کسی بود که محصولاتی را به بازار آورد که کارآمدتر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر بود. به همین دلیل ری ایجاد شد محصول قابل اعتماد، شرکتی که برای محصولات تمیز ، مفید و سالم به آن اعتماد دارید. ری باغبان است ، از ماهیگیری ، پیاده روی و آموزش و راهنمایی افراد برای شروع مشاغل جدید لذت می برد. شما می توانید از کتاب او ، “چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید” ، در www.salameta.comبه

عکس های گرفته شده توسط کارولینا گرابوفسکا مای پیکسل ها

دیدگاهتان را بنویسید