زخم گوارشی و رژیم متعادل – آنا کورتسی


زخم گوارشی یک بیماری مزمن است که به آنها اجازه می دهد هر روز زندگی کنند گدازه مشکل در بیشتر مواقع ، این مشکل بر خلاف سایر زخم ها با خوردن تشدید می شود آ صبر ممکن است رخ دهد البته، درست است شواهد کولیت اولسروز تنها با گاستروسکوپی تکمیل می شود. اما دلیل این است که آنها متفاوت هستند و حاوی اسید هستندمصرف غذای ic، اضطراب طولانی مدت ، سیگار کشیدن و خوردن مقدار زیادی داروبه

تحقیقات اخیر در زمینه پزشکی لنا تخمین زدن جستجو کردن ارزش غذایی کامل را برای زخم های گوارشی نشان داده است لنا اتخاذ ارائه دهنده خدمات درمانی غیر از سابقخشک می توان بهترین راه حل. در زیر ، ما نکاتی را برای تشویق مبتلایان به زخم معده بررسی می کنیم. به بهبود زندگی روزمره آنها:

  • میان وعده های کامل:نکنبار کارشناسی ارشدمعده ما به غذاهای سنگین تبدیل می شود بنابراین ، بهتر است غذا بخورید اگر چه کمی آشنا زمانبه بدین ترتیب، خواهی کرد فشار نیاورید کارشناسی ارشدنفس های ما به نوبه خود انگ و ایجاد مشکلات مرتبط با وضعیت دیابتs که در کارشناسی ارشدبدن های ما.
  • قبل از خواب غذا بخورید:اولینشما در خواب هستید ، حتما خرج کنید آسان خرج کردندندان ها غذا بخورید اما معده را ناراحت نکنید Ia نباید بیش از 1 ساعت قبل از خواب غذا بخورید.
  • از غذاهای سرخ شده ، چرب و چرب پرهیز کنید: مهم است بدانید کدام غذاها بدترین هستندکارشناسی ارشدنفس های ما همچنین شامل سس غلیظ و غذاهای سرخ شده ، غذاهای از پیش فرآوری شده و غذاهای تند است.
  • مصرف غذاهای اسیدی خود را کاهش دهید: حتی اگر به لیمو علاقه دارید ، باز هم باید این کار را انجام دهیدمراقب باش وقتی هستینابود. همان برو کارشناسی ارشد سرکه ، هرگز اسیدی نیست غذا درگیر است مزاحم خوب نیستبه
  • آلوئهقهوهکافئین بالا نوشابه و شکلات: متأسفانه ، چنین غذاهایی مشکل بدن شما را تشدید می کند.دستگاه به دلیل کافئین موجود در آن.
  • از مصرف الکل به ویژه بدون خوردن خودداری کنیداولینبه

من می توانم زخم گوارشی را درمان کنمs؟

با وجود زخم هاs مورد ارزیابی قرار گیرد بیماری مزمن ، که می تواند زندگی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و خطر استرس را کاهش دهد. برای دستیابی به این هدف ، علاوه بر کمک های ذکر شده در بالا ، مورد نیاز است تنظیم کنید خودت به یک زندگی روزانه متوسط ​​برای رهایی از استرس و ترک سیگار. به غیر از این ، آرام باشید و کافی خواب و ورزش تقریباً هر روز به تعادل بدن شما کمک می کند. در صورت تمایل می توانید تکنیک های آرام سازی مانند یوگا یا مدیتیشن را نیز امتحان کنید. به تدریج ، متوجه تغییر قابل توجهی در احساس خود و در نتیجه در کیفیت دستگاه گوارش خود خواهید شد.

رئیس بهداشت ،

دیدگاهتان را بنویسید