زود بیدار شدن شما را خوشحال می کند؟


زود بخواب ، زود بیدار شو! آیا این داستان ادامه خواهد داشت؟ آیا مردم صبح از داشتن شانس موفقیت خوشحال هستند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم. چه پرنده اولیه باشد چه جغد شب ، ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید صبح شما چه تاثیری بر روز دارد!

آنچه علم درباره بیدار شدن در آینده می گوید

به تازگی مطالعه 2021 منتشر شده در Jama Psychiatry مشخص شد کسانی که یک ساعت زودتر از حد معمول از خواب بیدار شدند 23 درصد بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری بودند. دو دلیل احتمالی وجود دارد که این خطر را کاهش می دهد. برای شروع ، کسانی که زودتر از موعد بیدار می شوند ، آفتاب به شناسایی و تعادل کمک می کند manawataki شبانه روزیبه هنگامی که چرخه خواب و بیداری شما به هم متصل می شود ، می توانید تأثیر خواب و خلق و خو را مشاهده کنید – دو عامل م depressionثر بر افسردگی! بنابراین ، هرچه خورشید در روز بیشتر طلوع کند ، خواب شب بهتر است ، بنابراین شما خوشحال خواهید شد!

ثانیاً ، کسانی که زود بیدار می شوند کمتر می دوند و در طول صبح مضطرب هستند. سرانجام ، زودتر از خواب بیدار شدن به شما زمان بیشتری می دهد تا قهوه صبحانه خود را (امیدوارم) در آرامش و آرام بنوشید ، ناهار خود را آماده کنید ، شاید زودتر عرق کنید. مهم نیست که چگونه از وقت خود استفاده می کنید ، آن ساعت اضافی بسیار سرگرم کننده است! همچنین ، از وضعیت استرس زای دیرکردن بدون آمادگی اجتناب می کنید.

بنابراین – آیا مردم صبح خوشحال هستند؟ تنها بر اساس این عوامل ، ما رای مثبت می دهیم! با این حال ، خوب است که به چالش کشیده شوید تا ببینید آیا زود بیدار شدن به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید. زیرا در پایان روز ، همه افراد متفاوت هستند. پیدا کردن آنچه برای شما و شیوه زندگی شما مناسب است!

موضوع: 9 نکته مفید برای بازگرداندن اولین حلقه به مسیر اصلی

نه مرد صبح؟ این هک ها را امتحان کنید

همه صبح ها بیدار نیستند ، این خوب است! اگر فکر می کنید جغد شب هستید ، از این ترفندها برای کمک به بدن خود برای سازگاری با برنامه عادی نوبت صبح استفاده کنید. قبل از اینکه بفهمید زود بیدار می شوید!

شماره 1 کپی شب بخرید

قهوه می تواند تا 8 ساعت در سیستم شما بماند ، این بدان معناست که عصرانه باید برطرف شود. اگر در طول روز قهوه می نوشید ، خود را به چالش بکشید تا آخرین فنجان خود را قبل از ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر بنوشید! درست است ، زمان قطع خود را روی ظهر قرار دهید! به این ترتیب ، وقتی ساعت 8 تا 10 شب می شود ، بدن شما واقعاً برای یک خواب خوب مناسب است.

اگر به دنبال شدت شلوغی شب هستید ، 20 دقیقه پیاده روی کنید ، یک میان وعده پر انرژی بخورید یا برای یک فعالیت سبک آماده شوید!

شماره 2 شب قبل را آماده کنید

وقتی سعی می کنید عادت های جدید را ملاقات کنید ، آمادگی مهم است! شب قبل ، هر آنچه را برای یک بیدار شدن زود هنگام نیاز دارید آماده کنید تا به شما در خواب آرام کمک کند.

  • ساعت زنگ دار خود را تنظیم کنید
  • لباسهایت را بپوش
  • یک صبحانه سالم تهیه کنید
  • قهوه خود را آماده کنید تا در زمان همزن برنامه ریزی شده آماده شود
  • به تخت جلو بروید ، بنابراین می توانید 7 ساعت بخوابید!

تفریق؟ به خاطر داشته باشید که شما روال های ورزشی را برای بهتر خوابیدن خود انجام می دهید. به ما اعتماد کنید ، وقتی این هک های ساده را انجام می دهید ، صبح راحت تر از خواب بیدار می شوید!

شماره 3 وارد اتاق خواب شوید

خواب خوبی دارید. هر شب سر ساعت مشخصی به رختخواب بروید و هر روز صبح در همان ساعت بیدار شوید. با رعایت این روال ، تغییر در بدن شما آسان تر می شود. پایان؟ وقتی از خواب بیدار می شوید شادتر است!

بنابراین بهترین راه برای حفظ تعادل با زمان خواب برنامه ریزی شده چیست؟ یک برنامه عصرانه بسازید! این کار باید با خاموش کردن تلفن ، تنفس عمیق و تلاش برای بازگرداندن حافظه در شب قبل از خوابیدن شروع شود.

شاید مدیتیشن کنید ، مجله ای بنویسید یا چای آرام بخش بنوشید – چایهایی را که دوست دارید بررسی کنید. برنامه عصرانه خواب زودتر را تشویق نمی کند ، اما خواب بهتری به بدن شما می بخشد!

موضوع: کارهایی که به گفته یک متخصص خواب برای اختلالات خواب شما نباید انجام دهید

شماره 4 کوچک شروع کنید

شما خیلی زود از خفاش بیدار نمی شوید. به هر حال ، کمک به بدن شما برای سازگاری با سایر دوره های خواب راحت تر از همیشه است ، به جای اینکه زودتر از یک ساعت بیدار شوید. به عنوان مثال ، می توانید فردا 15 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. و روز بعد ، 30 دقیقه زودتر ، همان وضعیت پیش می آید. به زودی برنده مسابقه خواهید شد! ما دوست داریم از بیدار شدن زودهنگام برای مدت طولانی استفاده کنیم تا واقعاً از مزایای آن استفاده کنیم.

شماره 5 یک فعالیت در صبح ایجاد کنید

چرا مردم صبح شادی می کنند؟ اغلب پرندگان اولیه کارهای صبحگاهی را انجام می دهند تا به موفقیت روز کمک کنند.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، روی لذت بردن از صبح تمرکز کنید تا قوی تر بیدار شوید! به عنوان مثال ، می توانید یک فعالیت صبحگاهی ، پر از چیزهایی که اهداف شما را پشتیبانی می کند ، ایجاد کنید تا احساس راحتی کنید ، مانند:

  • خوردن صبحانه مقوی
  • تمرینات سرگرم کننده و سلامت روانی و جسمی را در صبح ترتیب دهید
  • استفاده از حافظه و مدیتیشن آرام
  • خواندن یا نوشتن کتاب برای شرمندگی ذهن شما
  • در حالی که مراحل صبح را دنبال می کنید با سگ خود راه بروید تا کمی هوای تازه بگیرد
  • هر چیزی که برای کمک به شما در روز خوب پیش رو نیاز دارید. ..

موضوع: صبح من 15 دقیقه صبح شروع شد و در اینجا چکار می کنم برای سلامتی من

شماره 6 Moera و Ngaha خود را مرور کنید

حتی اگر مردم صبح شاد باشند ، آیا شما صبح شاد نیستید؟ این همیشه اولین چیز است! برای نوشتن روحیه و انرژی خود هنگام بیدار شدن باید به نوشتن بپردازید. این به شما امکان می دهد اگر زود بیدار می شوید یا زودتر ضبط کنید و به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید! همچنین ، همیشه خوب است که روی خود فکر کنید و ببینید کجا می توانید سلامت خود را بهبود بخشید.

مرد صبح شاد است؟ زودتر شروع کنید تا ببینید چگونه هستید!

در پایان روز ، هر کس متفاوت است. نکته مهم این است که یک شیوه زندگی سالم پیدا کنید که متناسب با روحیه شما باشد. با این گفته ، تلاش هیچ ضرری ندارد! زنگ هشدار خود را 15 دقیقه قبل از قرار ملاقات تنظیم کرده و وضعیت روز خود را بررسی کنید! شما هرگز نمی دانید – در نهایت شما ممکن است یک فرد ساکت باشید!

دیدگاهتان را بنویسید