سال نو برای سلامتی


سال جدید تصمیمات جدیدی را به همراه خواهد داشت و ما می خواهیم بهتر باشیم. چه متزلزل باشید و چه کمی تکان خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم ما به شما ایمان داریم. ورود به یک روال جدید یا رژیم گرفتن آسان نیست ، اما این برای شما مناسب است. چند راه برای بهبود خود پس از اتمام مراحل امسال وجود دارد. با فرا رسیدن ماه اول سال 2021 ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما دارید سال جدید را شروع می کنید.

بدون گلوتن! بگذارید گندم صحبت کند.

روز ملی طلا 15 ژانویه استث و در حالی که رژیم غذایی و فرهنگ عامه ما را در طول سالها تغییر داده است ، گلوتن هنوز وجود دارد. تنها در آن زمان مشخص شد که اثرات آن بر افراد ، به ویژه کسانی که دچار سکته مغزی شده اند. ما می خواستیم در این ماه بیشتر به گلوتن بپردازیم تا به شما کمک کنیم بفهمید این چیست و چگونه کار می کند.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام متداول پروتئین های موجود در گندم (گوجه فرنگی ، دوروم ، عمرسنجا ، بلغور ، آرد ، فارو ، گراهام ، گندم و خراسان KAMUT® خراسان) ، چاودار ، جو و تریتیکال – تلاقی گندم و چاودار است. . »* نکته مهم این است که گلوتن به حفظ شکل بدن کمک می کند. این برای نان مفید است ، اما همیشه برای بدن شما مفید نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

FC 1 15 کاپی

گلوتن را از کجا می توان پیدا کرد؟

این قسمت جالبشه. اگرچه شن و ماسه ابتدا در گندم و سایر موادی که در بالا به آنها اشاره کردیم یافت می شود ، اما می توان از آن برای ذخیره مواد غذایی دیگر مانند:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • کره درست
  • سس ها
  • پیپی
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی نوع بهداشتی – جوجه – می تواند گلوتن را آلوده کند که می تواند برای کسانی که از این بیماری رنج می برند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افرادی که از بیماری سلیاک رنج می برند واکنش شدیدی به گلوتن نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که به شدت به روده کوچک آسیب می رساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، همه افراد مبتلا به سلیاک واکنش متفاوتی به سلیاک دارند. با این حال ، شایع ترین علائم عبارتند از:

  • سرطان
  • ننگه
  • نفخ و نفخ.
  • درد شکم.
  • تهوع و استفراغ.
  • بندر ONEHUNGA.

برخی از علائم فوق نیز وجود دارد اما بیماری سلیاک وجود ندارد. ممکن است واکنش به گندم ، جو و … دلیل کوچک نشدن آن باشد. اگر فکر می کنید آلرژی دارید ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطلع شوید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از جام حذفی به طور کلی اجتناب کنم؟

به گفته دانشکده پزشکی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا اختلال ژنتیکی نیستید ، شواهد کافی کافی وجود ندارد که نشان دهد اجتناب از بیماری سلیاک بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

با این حال ، شما در دانشگاه هاروارد نیستید. همه افراد متفاوت هستند و حتی اگر به شما نگوییم چگونه غذا بخورید ، بهتر است خودتان در مورد بدن و بدن خود اطلاعات کسب کنید. اگر شما مبتلا به سلیاک هستید و بیماری سلیاک ندارید اما نیاز دارید که رژیم کم چربی را مشاهده کنید تا احساس خوبی داشته باشید ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

مقاله ماه

از آنجا که سال جدیدی بود ، ما می خواستیم با ادعای داشتن بیش از یک نوع آموزش ، همه چیز را پیش ببریم. این ماه ما بر روی چند عادت سالم تمرکز کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید تمرینات ورزشی شما در طول سال خوب پیش می رود.

اصل سلامت 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید خروپف خود را پس از بالا رفتن از نردبان یا پس از پیاده روی سریع به جعبه و برگشت پنهان کنید؟ این اتفاق می افتد زیرا انرژی کمتری نسبت به هوا در بدن شما وجود دارد. ثابت شده است که تمرینات قلبی عروقی (کاردیو) به افزایش استقامت کمک می کند زیرا هوای بیشتری در بدن شما آزاد می شود. این به شما کمک می کند تا بر پله ها ، تپه ها و سایر اهداف تناسب اندام غلبه کنید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا هر کاردیوی دیگر می تواند به شما کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • ظاهر خود را کنترل کنید (آیا در مورد ارتفاع حامل شنیده اید؟)
  • به خودتان کمک کنید بخوابد
  • و خیلی بیشتر!

اصل بهداشت 2: تمرینات با وزنه

نیازی نیست که برای Strongman® آموزش ببینید تا از مزایای شگفت انگیز تعادل بدون وزن استفاده کنید. از این گذشته ، هرچه بیشتر غذاهای دریایی مصرف کنید ، حجم بدن شما (عضلات را ببینید) بیشتر از تمرینات قلبی است. اگر می خواهید این وزنه های کوچک را کنار بگذارید یا حجم را افزایش دهید ، تمرینات با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است. ما به تیم های نمایشی خود نیاز داریم تا وزن شما را کاهش دهند استفاده کنید، می توانید تمرکز بیشتری روی آموزش خود داشته باشید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه به شما کمک می کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • خیلی بیشتر!

اصل پزشکی 3: کلاس

کلاسهای تناسب اندام خوب است زیرا با سلیقه همه مطابقت دارد. صرف نظر از فعالیت های بدنسازی ، یک کلاس گروهی پیدا خواهید کرد که از آن لذت می برید. اگر از کارهایی که انجام می دهید لذت ببرید ، همیشه سخت کار خواهید کرد! و ما برای ادامه راه به سخت ترین قوانین پایبند هستیم امن تر، می توانید با آرامش خاطر کلاس داشته باشید.

کلاس های گروهی نه تنها می توانند به بهبود سلامت شما کمک کنند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند:

  • وزن کم کنید
  • مسئولیت پذیر باشید
  • دوستی
  • آن مایل دیگر را بروید – یا به نمایندگی بروید

از برنامه FC استفاده کنید یا از وب سایت ما در fitnessconnection.com/class/ دیدن کنید تا گزینه های کلاسی را پیدا کنید که می توانید در باشگاه بدنسازی یا خانه انتخاب کنید.

اصل پزشکی 4: پزشکی ورزشی

ما می دانیم ماشین ها چقدر در ورزشگاه ترسناک هستند. شما نمی خواهید کسی را شرمنده نگه دارید یا با رد کردن او خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما بودید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای تیم روابط فیزیکی بخواهید به شما کمک کند. در نهایت ، ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما هستیم NUI منطقه به طوری که فاصله اجتماعی بیشتری بین دستگاه ها وجود داشته باشد ، بدن شما مناسب و سالم خواهد بود.

علاوه بر علامت گذاری ماهیچه های خاص ، دستگاههای بدنسازی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • جلسات آموزشی خود را کاهش دهید
  • باشد که نجات پیدا کنید
  • کاهش استرس در روابط
  • از وزنه بدون آسیب استفاده کنید

ارائه اعضا

ما هر ماه می خواهیم با یکی از اعضایی که حضور روابط فیزیکی را نشان می دهد و ما را تشویق می کند تا قوی بمانیم ، فریاد بزنیم. اگر برای اولین بار است که در حال چرخاندن هستید ، برای نمونه های الهام بخش از کارهایی که باید برای عضله سازی و استفاده از ماشین های خود انجام دهید ، ازredcon_bryceb برایس دیدن کنید.

FC JAN kopae redcry bryceb

این کفش بدنسازی پویا یک فرد پرشور برای ورزشکار است که به سمت روشن نگاه می کند که خورشید را از پا نمی شکند. او از بازاریابی مشاوره ای و به اشتراک گذاری ویدئو – و سبک سرگرمی اش لذت می برد.

Bryce را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید تا نکات مربوط به دستگاه را به اشتراک بگذارید و روحیه خود را دوباره به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

پیوند Health Connection راهی عالی برای نزدیکتر ماندن به سفر ورزشی است.

همانطور که شما یک دوست را با خود به خانه ریسندگی می آورید ، بخش ما شامل انواع مهمان عالی است:

  • خرید 5 روزه ارسال رایگان
  • به لیست کلاسها مراجعه کنید
  • به FC @ Home بپیوندید
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال ورود به سال نو هستیم ، و امیدوارم شما با این تصمیمات مشکل داشته باشید. فراموش نکنید که وقت بگذارید و روی چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً شما را خوشحال می کند. به یاد داشته باشید ، پیاده روی خود را بهتر کنید ، و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. اجزای ما عبارتند از کار ، کار ، کار و آماده سازی برای توقف آموزش. ما نمی توانیم منتظر دیدار شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید