سخنگویان نیوجرسی متعهد شده اند تا با فرار مالیاتی منهتن مبارزه کنند


ساکنان نیوجرسی از لایحه مالیات جدید منهتن که نیویورک منتظر آن است عصبانی شده اند و تهدید می کنند که همه گزینه ها را برای بستن این طرح هزینه خواهند کرد.

ران سیمونچینی ، مدیر عامل اتحادیه قیمت گذاری شلوغی عادلانه ، به این پست گفت: “این مالیات بدون چشم است.” اعضای اتحاد ناراحت هستند زیرا می گویند در نیویورک برنامه هایی برای جمع آوری پول از هزاران نفر از ساکنان نیوجرسی وجود دارد.

پولیتیکو گفت ، فرماندار مورفی در جلسه اتاق بازرگانی شهرستان موریس گفت: “اگر مردم نیوجرسی برای مدتی تنزل پیدا کنند ، ما ضعیف نخواهیم شد.”

رانندگان نیوجرسی مجبور می شوند شهری را به شهر نیویورک بپردازند تا به “پارکینگ” منهتن در خیابان 60 برسند. هدف نیویورک اجرای این طرح تا سال 2023 و استفاده از بودجه برای بهبود خدمات MTA است.

سیمونچینی می گوید که شنیدن صحبت های مقامات نیویورک و ساکنان نیوجرسی درباره اتهامات آزار و اذیت یک “مسئله سگ و اسب” است.

برای رانندگان نیوجرسی ، این هزینه ها بر بار آنها ، از جمله 16 دلار در روز ، برای سفر به منهتن از طریق تونل های هلند و لینکلن یا از روی پل جورج واشنگتن می افزاید.

سیمونچینی گفت ، هزینه های تونل و پل به نفع اداره بندر NY / NJ است ، از جمله خدمات دیگری که سفر قطار PATH بین دو کشور را ارائه می دهد. فرار مالیاتی منهتن فقط خزانه نیویورک را پر می کند.

ران سیمونچینی (چپ) و جیم کیرکوس از Weehawken ، نیویورک می خواهند قیمت ها کاهش یابد.
ران سیمونچینی (چپ) و جیم کیرکوس از Weehawken ، نیویورک می خواهند قیمت ها کاهش یابد.
JCRice

سیمونچینی گفت: “هیچ صندلی از مقامات دولتی روی میز نیست” که سیاست جبران خسارت را تعیین کند ، در حالی که نیویورک “باید قدرت انتقال مردم به منهتن را داشته باشد.”

این مالیات می تواند سالانه 3000 دلار اضافی برای مسافران نیوجرسی هزینه کند تا از سیستم زیرزمینی شهر نیویورک استفاده کنند.

اما اگر نیویورک کمک مالی نکند ، فرماندار مورفی جلسه شهرستان موریس را تهدید می کند تا یک “گزینه هسته ای” و صورتجلسه وتوی مقامات صادر کند – اقدامی برای جلوگیری از تصمیم ایالات متحده.

مخالفت با این طرح در بین ساکنان منهتن ، به ویژه کسانی که در محله آشفته زندگی می کنند ، وجود دارد.

برید هویلمن ، کلانتر شهرستان ، (D-Manhattan) ، که حامی بیشتر مناطق عمودی است و نقشه را پشتیبانی می کند ، می گوید نیویورک ممکن است نتواند همه رانندگان را مجبور به اشتراک گذاری کرایه کند.

ساکنان نیوجرسی از لایحه مالیات جدید منهتن که نیویورک منتظر آن است عصبانی شده اند و تهدید می کنند که همه گزینه ها را برای بستن این طرح هزینه خواهند کرد.
ساکنان نیوجرسی از لایحه مالیات جدید منهتن که نیویورک منتظر آن است عصبانی شده اند و تهدید می کنند که همه گزینه ها را برای بستن این طرح هزینه خواهند کرد.
بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

هویلمن به پست گفت: “هیچ بودجه قانونی برای رهبران نیوجرسی وجود ندارد.” “پس از همه ، من فکر می کنم (نیوجرسی) باید واردات خود را در نظر بگیرد اگر هدف آنها تشویق مردم به استفاده از سفرهای سریع باشد ، به طوری که جاده ها تمیزتر باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید