سلامت روده و خلق و خو – بهترین متخصص تغذیه سیدنی بادی فیوژن

سلامت روده و خلق و خو – بهترین متخصص تغذیه سیدنی بادی فیوژن


3. پلی فنل ها

پلی فنول ها را از کجا تهیه کنیم؟ ادویه ها، شکلات تلخ، چای، انواع توت ها، سبزیجات و شراب قرمز برخی از شناخته شده ترین منابع هستند.

چقدر نیاز داریم؟ به دلیل عدم انجام تحقیقات در مورد انسان، نمی توان مقدار توصیه شده در روز را ارائه کرد. با این حال، مهم است که بدانید که تنها 5-10٪ در روده کوچک ما جذب می شود و پلی فنول های باقی مانده راه خود را به روده بزرگ ما می روند که در آنجا تخمیر می شود.

مزایای آن چیست؟ نشان داده شده است که پلی فنول ها در صورت جذب در روده باعث بهبود باکتری های مفید روده می شوند. مصرف بیشتر با کاهش افسردگی و افزایش خلق و خوی مرتبط است.

نکات کاربردی؟ وعده های غذایی خود را با زردچوبه طعم دار کنید، بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید و مقدار کمی شکلات بخورید.

غذاهای بسیار بیشتری وجود دارند که می توانند بر خلق و خوی شما تأثیر مثبت بگذارند، با این حال تمرکز بر بهبود میکروبیوتای روده باعث می شود احساس شادی و سلامت بیشتری داشته باشید 🙂

تاتیانا، متخصص تغذیه سرب لین کوو و هانترز هیل

با توجه به غذا و خلق و خو، تاتیانا در روز جمعه 15 اکتبر، یک ارائه آنلاین غذا و خلق و خو و Cook Along ارائه خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر به شورای لین کوو مراجعه کنید

About the author

ماریا