شیر را در رژیم غذایی خود فراموش نکنید


شیر را در رژیم غذایی خود فراموش نکنید

اما ژوئن از بین نرفت ، فراموش نکنید ملیسو ماسینا ماسینا ملیبه شیر سالهاست که یک نوشیدنی خوب است و تحقیقات برای اثبات فواید شیر در تغذیه ادامه دارد.

شیر حاوی 13 ماده مغذی ضروری است. غذاهایی که 10 تا 19 درصد از ارزش روزانه (DV) مواد مغذی مورد نیاز در رژیم غذایی را تشکیل می دهند ، سالم یا مطلوب تلقی می شوند. در 20 درصد DV یا بالاتر ، بهترین مواد مغذی شامل کلسیم ، فسفر ، ریبوفلاوین ، اسید پانتوتنیک ، ید (60 درصد DV) و B است.12 (50 درصد DV). با 16 درصد ، شیر سالهاست که نقش مهمی در پروتئین دارد. شیر همچنین منبع خوبی از ویتامین D است – این مقدار 400 IU در هر لیتر خامه – ویتامین A ، نیاسین ، روی ، سلنیوم و پتاسیم محافظت می شود.

چه کسی شیر مادر می نوشد؟ مصرف شیر در افراد بالای 55 سال بیشتر رایج است. بیش از 80 درصد این گروه سنی چندین بار در هفته به نوزاد خود شیر می دهند اما افراد 18 تا 34 ساله بیشتر احتمال دارد چیزهایی را انتخاب کنند که مرطوب نیستند (67 درصد). نیمی از افراد بالای 55 سال در مقایسه با 8 درصد از سنین 18 تا 34 سال دیگر از شیر مادر استفاده نمی کنند.

تصویرهای مربوط به مواد مغذی شیر - 424 شیر سهام مواد مغذی آتا ، وکتور و کلیپارت - Dreamstime

اما چربی شیر چطور؟ علیرغم مزایای فراوان ، بسیاری این واقعیت را مضر می دانند که شکلات برای سلامتی مضر است. در مطالعات اخیر ، چربی شیر LDL و HDL را کاهش می دهد. افرادی که به طور منظم شیر می نوشند 14 درصد کمتر در معرض بیماری های قلبی قرار دارند. مطالعات بیشتری برای تعیین تأثیر بر سلامت قلب مورد نیاز است. یک چیز تغییر نکرده است کسانی که شیر زیادی مصرف می کردند BMI (شاخص توده بدنی) بالاتری داشتند که علت ارتباط بین شیر و افزایش وزن است. محققان بین شیر معمولی و پرچرب و شیر با محتوای چربی کمتر فرقی قائل نشدند.

مصرف کنندگان می توانند از بین انواع مختلف شیر که دارای محتوای چربی متفاوتی هستند از شیر کامل (یعنی چربی حذف نمی شود) تا شیر کامل و بدون چربی را انتخاب کنند. بسته به نوع گاو تولید شده ، شیر کامل حدود 3.6 درصد کره چرب است. برای 2 درصد شیر و کسانی که کره کمتری دارند ، کالری به همراه محتوای چربی کاهش می یابد. به عبارت دیگر ، هرچه چربی کمتر باشد ، میزان کالری کمتر است.

در هر صورت ، شیر یک افزودنی عالی برای غذا است. تعداد کمی از غذاها می توانند با مزایای محصولات لبنی رقابت کنند. اگر تا کنون این کار را نکرده اید ، شیر را جزء منظم رژیم غذایی خود قرار دهید. برای شما خوب است.

گروه های لبنی از دستورالعمل های جدید رژیم غذایی استقبال کرده اند در حالی که کمیته پزشکان ، در عین حال ، ارتقاء تولید لبنیات را محکوم کرده است.

افزودن به ASI MALOLO | برچسب های شیر ، شیر رژیمی ، ماه شیر ملی ، مزایای شیر ، شیر کامل | 2 یادداشت

دیدگاهتان را بنویسید