شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


ما سالهاست می شنویم که مردم ادعا می کنند برای بهبود بعد از تمرین نوشیدنی های شیر شکلاتی می نوشند…

آنها می گویند: “این ترکیبی عالی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

البته ، شرکت ها و بسترهای مختلفی وجود دارد که از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، که من در اینجا برای شما آورده ام:

نوشیدنی شفابخش واقعی

بدن شما پس از ورزش های سنگین به آب ، کربوهیدرات و پروتئین برای تقویت ریکاوری و افزایش تناسب اندام نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و برق (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی مواد مغذی از جمله سدیم و پتاسیم است.

با روغن پر کنید

کربوهیدراتها منبع اصلی انرژی بدن برای کار هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات به مدت 30 دقیقه فعالیت بدنی برای پر کردن با ارزش ترین ذخایر کربوهیدرات برای آماده شدن شما برای فعالیت های فردا.

ساخت جدید

شدت حرکت منفی باعث کشش ماهیچه ها می شود. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا در آینده بیشتر کار کنند ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر عمل کنند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت آمادگی جسمانی را در فعالیت های روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. در تمام زمان ها.

درست است که بهترین میان وعده بعد از تمرین شامل پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، اگرچه شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده “عالی” است. خوب!

بیایید امروز نگاه دقیق تری به بررسی بودجه داشته باشیم (این اطلاعات از شکلات Nika Kiki Kakano Kakano که از وب سایت سازنده بارگیری شده است):

فقط برای بدست آوردن نظر ، باید درک کنید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر خارجی و 8 گرم پروتئین (کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه به همین دلیل است که وقتی این شیر را می خورید فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید ، قند بیشتری دریافت خواهید کرد !!!

حتی بر اساس تحقیقات اخیر ، جذب غذاهای شیرین (مانند کم آبی) حتی با شیر گاو تضعیف می شود. در آخر شیر بادام یا کتان بهتر است.

حالا می خواهم چیزی را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات دوست دارم! وقتی برای خرید شیر لبنی می روم ، به شما می گویم که مقداری شکلات یا چیزی که حاوی شکلات باشد خریداری می کنم. مشکل شیر جو این است که قاشق به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از تمرین معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید ، فکر کنید که واقعاً یک وعده غذایی خوب است ، باید آن را به شکل کمی مصرف کنید و برای موارد خاص بگذارید ، بعد از هر تمرین یا بازی به شما داده نشود.

بنابراین ، بیایید و از برخی ایده های زیر یا برای فرزندان خود به عنوان وعده ای پس از آموزش استفاده کنید:

  • ماست نرم یونانی با تخم مرغ
  • 2 میوه و سبزیجات
  • ناهار با سیب زمینی و گوشت باقی ماند
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

غذاهای بیشتری برای استفاده شما وجود دارد ، اما تمرکز اصلی رژیم غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید تغییر کربوهیدرات ها و پروتئین ها باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در درک تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بعد از تمرین به آنچه در وعده های غذایی می خورید گوش دهم.

در قسمت نظرات زیر غذا یا میان وعده خود را بنویسید!

سالم و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید