صندلی ها 6 بهترین صندلی یوگا بدون پشت


بهترین صندلی های یوگا برای خرید امروز

یوگا همه چیز مربوط به انعطاف پذیری است ، نه تنها برای ذهن ، بدن و حتی مدلها. شما می توانید یوگا را بدون توجه به میزان حرکت خود شروع کنید.

اگر بدن شما اخیراً دچار آسیب شده است ، یا به دلیل افزایش سن احساس خستگی کرده اید و حتی اگر از دوران کودکی با مشکلات جسمی دائمی روبرو بوده اید ، نیازی به نگرانی نیست. یوگا با صندلی یک راه عالی برای شروع مجدد تعادل فعالیت سالم است. و ، ما 6 صندلی یوگای بدون پشت را ارائه کرده ایم که باید ببینید.

نوفوآ یوگا این یک راه عالی برای بهبود سلامتی است وقتی که در حفظ تعادل مشکل دارید یا وقتی فرد روی پای خود ایستاده احساس خستگی بیشتری می کند. در این مقاله ، من لیستی از بهترین صندلی های سری یوگا ، همه برای تمرین یوگا و مدیتیشن ، گردآوری کرده ام.

اگر از طرفداران عمیق مدیتیشن نیستید ، می توانید از این استفاده راحت و راحت استفاده کنید. فالا یوگا و دوست دارد هنگام مدیتیشن موقعیت شما را بهبود بخشد.

در اینجا بهترین صندلی های یوگا بدون پشت برای خرید آمده است

  1. صندلی بدون پشتی یوگا قارم
  2. صندلی یوگا بدون لوازم جانبی YogaAccessories
  3. صندلی کمکی CIGOCIVI Yoga
  4. صندلی یوگا پونا
  5. صندلی یوگای پشتی صمدان آینگار
  6. صندلی کمکی یوگا INNOLIFE
High را انتخاب کنید

صندلی یوگا قارم

شرح:

  • لانو : سیاه
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : اهن
  • وزن زیاد : 250 پوند
  • علائم : تیتونی
High را انتخاب کنید

صندلی های یوگا لوازم جانبی

شرح:

  • لانو : خاکستری
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : اهن
  • وزن زیاد : 200 پوند
  • علائم : لوازم جانبی یوگا
High را انتخاب کنید

صندلی کمکی CIGOCIVI Yoga

شرح:

  • لانو : نقره اي
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : اهن
  • وزن زیاد : 480 پوند
  • علائم : صندلی یوگا CIGOCIVI
High را انتخاب کنید

صندلی یوگا پونا

شرح:

  • لانو : برنزه کردن
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : آهن ، پشم پنبه
  • علائم : دیدن
High را انتخاب کنید

صمدان یوگا نوفوآ

شرح:

  • لانو : نقره اي
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : بنیاد MS
  • وزن زیاد : 100 کیلوگرم
  • علائم : صمدان
High را انتخاب کنید

صندلی کمکی یوگا INNOLIFE

شرح:

  • لانو : خاکستری
  • مقاله های سیاست : گوگاگو
  • مواد : اهن
  • وزن زیاد : 350 پوند
  • علائم : غیرفعال کردن

صندلی های یوگا با برد بالا

صندلی های یوگا و مدیتیشن موارد مهمی که باید شروع شود آن را با چیز مناسب ترکیب کنید DVD صندلی یوگا، و شما در مدت زمان کوتاهی احساس بهتری و سلامت کلی خود خواهید داشت. در اینجا توصیفی ترین ویژگی های نرم افزار است بهترین صندلی یوگا

  1. وضعیت اصلاح

صندلی مخصوص یوگا این برای کمک به شما در تعیین مسیر درست هنگام انجام مدیتیشن یا تمرین صندلی های یوگا طراحی شده است. مهم است که از هرگونه درد ماهیچه ای و مفصلی که با وضعیت بد بدن ضعیف همراه است اجتناب کنید.

  1. راحتی

برای نشستن مدتی روی صندلی یوگا ، باید آنقدر گرم باشد که از ناراحتی و ناراحتی جلوگیری کند.

  1. طراحی شده برای یوگا

فضای سر و توانایی حرکت برای عملکرد و اثربخشی تمرینات یوگا بسیار مهم است ، خواه از a استفاده کنید صندلی تاشو پشتی ، صندلی یوگا تجهیزات ، یا یک کیسه کامل از لوازم پشتیبانی.

  1. قابلیت

از بهترین صندلی یوگا گران بودن صندلی های یوگا ممکن است بیشترین فایده را نداشته باشد.

  1. ساختار قوی

از صندلی مدیتیشن عالی باید از دوام و ساختار قوی برای کمک به شما در انعطاف پذیری ، کشش و حرکت بدون نگرانی استفاده کند ، اگر در زیر وزن شما شکسته یا خم شود. بهترین راه برای بررسی این موضوع ، نظرات مشتریان در مورد یوگای برتر و صندلی مدیتیشن برای فروشبه اما دوباره ، ما قبلاً هنگام تهیه لیست خود به این موضوع توجه کرده بودیم.

صندلی های ورزشی مناسب یوگا برای مردان مسن و مصدوم

  1. بهبود تعادل

یوگای انجام شده روی صندلی با هدف افزایش توده عضلانی ، به ویژه ماهیچه های شکمی است که به افزایش تعادل کمک می کند. به این ترتیب ، می توانید از خطر آسیب پوستی یا از بین بردن تعادل کامل جلوگیری کنید.

  1. تحرک را بالا ببرید

مدل های یوگا شبیه افزایش انعطاف پذیری هستند. این به همکاران شما کمک می کند تا تحرک خود را بازیابند و انعطاف پذیری کامل را در مقادیر زیاد تشویق می کند. این امر زمانی قابل توجه است که تمرین کنندگان بزرگسال یوگا بیشتر بر تنفس تمرکز می کنند. هرچه اکسیژن بیشتری در خون شما وجود داشته باشد ، مفاصل عملکرد بهتری دارند و خود را تجدید می کنند.

  1. بهبود سلامت قلب

همانطور که قبلا ذکر شد انجام یوگا به شما در بهبود تنفس کمک می کند. به این ترتیب ، ظرفیت نظافت نیز بهبود می یابد. تمرینات تنفسی برای تنظیم ضربان قلب و ضربان قلب سالم به آرامی و به طور مداوم شناخته شده است.

  1. استخوان های قوی

استخوان های شکننده یکی از معایب پیری است. با وجود داشتن کلسیم کافی در رژیم غذایی و افزایش ورزش مناسب ، می توانید از تحلیل رفتن استخوان جلوگیری کرده یا آن را جایگزین کنید. شایع ترین مشکل شکستگی استخوان در زنان عوارض جانبی بعد از یائسگی است. با بالا و راست رفتن می توانید توده استخوانی خود را بهبود بخشید صندلی یوگا فعالیت ها.

  1. مدیریت نگرانی ها و مشکلات

افزایش سن مشکلات زیادی را به دنبال دارد ، یکی از آنها استرس است. از دست دادن اعضای نزدیک خانواده ، شاهد سالها تجربه زندگی ، گذشته غم انگیز و بسیاری عوامل دیگر ممکن است عوامل اصلی اضطراب باشند. شما می توانید اختلالات اضطرابی خود را با کاهش هورمون های اضطراب در خون خود کنترل کنید. یوگا یک راه مطمئن برای پاکسازی علائم استرس و احساس آرامش دوباره در ذهن و بدن است.

  1. بهبود عادات خواب

بی خوابی درد و یکی دیگر از شکایات شایع سلامت در افراد مسن. بدون توجه به سن شما می توانید روال خواب خود را با یوگا بهبود بخشید. داشتن یک تمرین بهتر به شما کمک می کند از یک خواب عمیق لذت ببرید.

با بازسازی کلاژن در بدن ، سلامت مفاصل را افزایش دهید
چگونه تراکم کلاژن را در مفاصل خود افزایش دهیم؟ بسیاری از موارد مهم دخیل هستند. هیدراتاسیون ، مقدار زیادی ویتامین C و مواد معدنی. برای به دست آوردن همه این مزایا به طور همزمان و در یک وعده غذایی ، رژیم خود را با آب پرتقال و سایر میوه های سیترین تقویت کنید و مفاصل خود را شاد و انعطاف پذیر نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید