غذاهای بد برای کاهش وزن مفید هستند


برنج
برنج

کومارا

کومارا
کومارا

تعداد سیب زمینی در بالای شاخص رضایت است. اما نحوه پخت سیب زمینی مهم است: روش جوشاندن ذهن شما را طولانی تر می کند. اما پخته شده ، با غذای جانبی سالم مانند کلم بروکلی کبابی ، یکی دیگر از گزینه های خوب است. سیب زمینی غیر کلم است ، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد و منبع خوبی از ویتامین B6 و ویتامین C است.

ماکارونی

ماکارونی
ماکارونی

مطالعات انجام شده بر روی افرادی که غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین (غذاهایی که قند خون شما را به مدت طولانی بالا می برند) می خورند ، نشان می دهد که مصرف کم ماکارونی بد نیست. به هر حال ، شرکت کنندگان هنوز می توانند هنگام خوردن ماکارونی وزن خود را کاهش دهند. بیشتر ماکارونی سبوس دار بخورید. هرچه ادرار بیشتری استنشاق کنید ، قند خون شما افزایش می یابد.

مغز

مغز
مغز

آجیل ها ممکن است چربی و کالری بالایی داشته باشند ، اما شما برای کاهش وزن نمی میرید. در واقع ، مطالعات نشان می دهد زنانی که دو بار در هفته رژیم غذایی آجیل مصرف می کنند ، 25 درصد کمتر از کسانی که از یائسگی جلوگیری می کنند ، می خوابند و وزن خود را کاهش می دهند.

پنیر

پنیر
پنیر

یک مطالعه نشان می دهد که گنجاندن محصولات لبنی کم چرب حاوی کلسیم در غذاهای کم چرب ممکن است به کاهش وزن و حفظ سلامت استخوان ها کمک کند.

قهوه

قهوه
قهوه

یک فنجان قهوه در روز از کاهش وزن جلوگیری نمی کند. در حقیقت ، محققان فکر می کنند به دلیل کافئین موجود در قهوه ، ممکن است گرسنه نباشید ، هوس بیشتری خواهید داشت. اما افزودن شکر و حبوبات به قهوه می تواند فواید قهوه را کاهش دهد. ممکن است زمان رفتن سنگین تر شود.

برنج

برنج
برنج

یک رژیم غذایی مغذی شامل غلات کامل ، مانند برنج قهوه ای ، به شما در حفظ وزن سالم کمک می کند. علاوه بر فیبر ، برای اطمینان از سیری ، ویتامین B1 و B6 ، منیزیم ، سلنیوم ، فسفر و منگنز دریافت می کنید. در حالی که برنج سفید فایده ای ندارد ، اما با خوردن مقدار معقول و اندک پول ، می توانید بدون نگرانی در مورد افزایش وزن سالم باشید.

شکلات

شکلات
شکلات

نکته اصلی این است که شکلات را در تلخی و به مقدار کم بخورید. شکلات تلخ مملو از آنتی اکسیدان است و مطالعات نشان می دهد که در کنترل گرسنگی به عملکرد انسولین در بدن کمک می کند. این باعث می شود یک دسر عالی برای شروع یک غذای خوب باشد.

پاپ ذرت

پاپ ذرت
پاپ ذرت

ذرت بو داده سرشار از فیبر است و گرسنگی شما را برطرف می کند ، بنابراین اگر چربی و نمک کمی داشته باشد ، ممکن است زیاد غذا نخورید.

شیر کامل

شیر کامل
شیر کامل

برای کاهش وزن شیر کامل بنوشید؟ ممکن است متفاوت به نظر برسد ، اما کارشناسان اینطور فکر می کنند. مطالعات نشان می دهد که نوشیدن یک لیوان کامل شیر عامل افزایش وزن نیست و ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. از غذای عالی در جاهای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید