غذای خوب برای سنگ سواری دائمی


در حال حاضر ، من متخصص دوچرخه سواری استقامتی نیستم ، اما با فعالیت های طولانی مدت آشنا نیستم. من پنج ماراتن دویدم و 46 دوومیدانی را به پایان رساندم ، که هر دوی آنها هنوز هم برای فعالیت های طولانی مدت به تغذیه مناسب نیاز داشتند. دختر کشاورز طولانی ترین سواری است که من در 65 مایل انجام داده ام ، با هشت ساعت سواری و صعود به ظاهر بی پایان ، که نیاز به کالری و هیدراتاسیون زیادی دارد.

خرج کردن چیزها برای دوچرخه های طولانی برای من راحت تر از دویدن در ماراتن است زیرا من می توانم غذای واقعی تهیه کنم و از آن بیشتر از سنگ ها و بلوک ها لذت می برم. راهنمای من این است که هر چند ساعت یکبار چیزهایی را روی صورتم نگه دارم در حالی که مطمئن می شوم به اندازه کافی آب می نوشم. من خودم را مجبور کردم 150-200 کالری چربی اشباع به راحتی قابل هضم در ساعت بیش از 1200 کالری مصرف کنم. دختر کشاورز یک میز راهنمای A + در فاصله 16 تا 20 مایلی دارد ، بنابراین من این فرصت را پیدا کردم که بطری خود را با آب پر کنم و آب آشامیدنی را مخلوط کنم. آنها همچنین کوکی ، موز و حتی ساندویچ برای سواران ارائه کردند. در نیمه راه حدود 30 مایل در من حدود یک سوم ساندویچ پستو موزارلا خوردم.

برنامه معمول صبح سواری من:

3 وافل پروتئینی کودیاک با شربت افرا VT و میوه تازه
قهوه یخی و خامه شیر جو دوسر

انتخاب های غذایی من برای سواری های طولانی:

نانوایی ناتورا Fig Pa
وافل استینگر عسلی
کوکی های شکلاتی شکلاتی
M & Ms.
مافین زغال اخته لیمو Kodiak (من قبل از سوار شدن یک توده ساختم و تعدادی را در کیف خود نگه داشتم)
Scratch Labs آلبالو انرژی جویدنی + کافئین (تنها انرژی که می توانم این روزها مصرف کنم)

Protip: برای دسترسی آسان به تغذیه متعادل ، “یک ظرف غذا” بسازید. انجیرها را باز کردم و به سختی جویدم و آنها را در کیسه بالای لوله ام قرار دادم تا بتوانم هنگام سوار شدن به راحتی آنها را بخورم. واقعاً کار کرد!

برنامه آب رسانی شما:

اولین سواری:
کتری برقی 20 اونس آب و آب IV

روی کشتی:
دو بطری 26 گرمی Purist (1 آب شفاف ، 1 مرکبات Nuun) و در صورت نیاز دوباره پر کنید ، انتظار می رود هنگام سوار شدن 12-16 اونس آب در ساعت بنوشید

دوچرخه من فقط 2 بطری آب روی قاب دارد. اگر این کمک محلی نبود ، من فکر می کردم که یک بسته آب بدن می پوشم یا یک لیتر آب اضافی در سرنگ خود با یک کیسه دوفل ذخیره می کنم.

رژیم متعادل احتمالاً مهمترین چیز در طول رویدادهای پایدار است. خوب نشستن روی جنگل و خیس شدن در طول این دوچرخه سواری به این دلیل بود که من توانستم کل دوره 65 مایلی را به پایان برسانم.

به پوشه ها و تصاویر کوچک کمک کنید

اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید