غذا را شفا دهید! متخصص تغذیه راه آسان تغذیه سالم را به شما نشان می دهد!


شما این عبارت را شنیده اید که “حیوان کیست؟”

به عنوان فردی که 2 سرطان عمده در زندگی خود داشته است ، دارای اختلال تیروئید ، اختلال نادانی و سابقه خانوادگی سرطان و بیماری آلزایمر است ، می توانید تصور کنید که من به سلامتی خود (و سلامت خانواده) اهمیت می دهم !!

این یکی از ابزارهایی است که هنگام غذا خوردن روی آن تمرکز می کنم مناوهالاوهR!

آنتی اکسیدان های بیشتری که می خوریم ، آنتی اکسیدان های بیشتری می خوریم.

شاید از خود بپرسید ، “چرا باید بر Macros تأکید کنم و روی آنتی اکسیدان ها تمرکز کنم؟

در حالی که تمرکز بر محتوای درشت مغذی مواد غذایی (کربسترولات ، پروتئین و چربی) است ، تأکید بر میزان کالری دریافتی غذا است. خواندن کلان ماکرو برای برخی افراد مفید است ، با این حال ، من متوجه می شوم که تمرکز روی ماکروها باعث می شود به جای تمرکز بر احساس غذا روی وزن تمرکز کنید.

مثال: شما رژیم غذایی 1600 کالری دارید و نمی توانید وزن خود را کاهش دهید. بنابراین پزشک می گوید تا 1200 کالری را کاهش دهید. شما نگران صحت بخش ها برای مناظر خاص هستید. شما شروع به افزایش وزن می کنید. اغلب دلیل افزایش وزن و کاهش کالری به این دلیل است که غذاهایی که می خورید PRO-INFAMAMATORY هستند یا فقط فقدان خواص ضدالتهابی / محافظتی غذا هستند. علاوه بر این ، محدودیت کالری و سلامتی می تواند بدن شما را در مسیری سالم قرار دهد. (این داستانی است که اخیراً به جز 1200 کالری اول به من گفته شد و گفته شد که به 800 کالری در روز کاهش دهید … سلام. وقتی شنیدم که توصیه می شود ناامید شدم. یک پزشک حرفه ای 800 کالری در روز . ترسناک.)
>>> اگر می خواهید درباره کاهش وزن بیشتر بدانید. چند قسمت در پادکست من برای شما وجود دارد. پادکست Nutrition’s My Life در مورد کاهش وزن برای سلامتی را مشاهده کنید.

من عاشق این بخش در مورد غذا هستم. اگر تمرکز خود را روی احساسات خود آغاز کنیم ، چه می شود؟

با شروع تمرکز بر احساس خود ، شروع به شنیدن نحوه تأثیر غذا بر بدن می کنیم. یک راه عالی برای تأثیر بر بدن ما خوردن مقدار زیادی سم است !!
آنتی اکسیدان ها می توانند انواع خاصی از سلول های آسیب دیده را پیشگیری یا به تاخیر بیندازند (1). آکا به جلوگیری از بیماری کمک می کند و همچنین می تواند به سلول ها آسیب برساند. نمونه هایی از آنتی اکسیدان ها شامل ویتامین های C و E ، سلنیوم و کاروتنوئیدها مانند بتاکاروتن ، لیکوپن ، لوتئین و زآگزانتین است (1). آنتی اکسیدان ها خواص محافظتی در گیاهان و شهرهای گیاهی ما هستند ، ما مزایای ارزشمند و مفید آنها را می یابیم!

من می گویم یک مثال عالی از قدرت مواد شیمیایی سمی ، تقریبا علف هرز پونه کوهی را از بین برد! من باغبانی را خیلی دوست داشتم اما در اوایل زندگی ، بهترین نبودم. من گیاهان زیادی را کشتم اما یکی از گیاهانی که به نظر نمی رسید بمیرد پونه کوهی بود! همیشه صبر کنید ، با بیماری مبارزه کنید و همیشه برگردید!

این امر به این دلیل اتفاق می افتد که روغن پونه کوهی دارای خواص آنتی اکسیدانی بیشتری در مورد آن و همچنین خواص ضد میکروبی است (2). چمن واقعی ساخته شده در حفاظت از اموال برای کمک به زنده ماندن آن! وقتی از این غذاهای شگفت انگیز استفاده می کنیم ، آن ذخایر به ما بازگردانده می شود! به همین دلیل من هنوز پونه کوهی زندگی می کنم و گهگاه آن را به شکل دیگری مصرف می کنم!

میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان هستند. خوردن دارو را آسان تر می کند زیرا می توانید بر روی آن تمرکز کنید Uآتیمن هستمNG تیحU RAINهOiW!

هر رنگ مزایای سلامتی متفاوتی به شما می دهد و من از مواد شیمیایی مانند آنهایی که تنها بخش مفید غذای ما هستند استفاده می کنم اما اینطور نیست. آنتی اکسیدان ها بخشی از دسته ای از غذاها به نام PHYTONUTRIENTS هستند. سلولهای خونی مختلف با توقف کاهش التهاب به رشد سرطان کمک کرده اند. بیایید بررسی کنیم که غذاهای رنگارنگ چقدر خوشمزه هستند !!!

قرمز: غذاهای قرمز رنگ حاوی لیکوپن هستند. لیکوپن شامل اثرات آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و شیمی درمانی در بیماریهای قلبی یا عصبی و در برخی از سرطانها است (4).
موجود در: توت فرنگی ، قره قاط ، تمشک ، گوجه فرنگی ، گیلاس ، سیب ، چغندر ، هندوانه ، انگور قرمز ، فلفل قرمز ، پیاز قرمز

لانومولی / سماساما: ویتامین C در پرتقال و میوه ها و سبزیجات زرد رنگ یافت می شود. ویتامین C برای تولید کلاژن ، ال کارنیتین و سایر انتقال دهنده های عصبی مورد نیاز است. ویتامین C همچنین در متابولیسم پروتئین نقش دارد. این یک آنتی اکسیدان بسیار خوب است و همچنین می تواند به ساخت آنتی اکسیدان های دیگر در بدن کمک کند !!
کمبود می تواند باعث خستگی ، درد مفاصل ، کمبود آهن و …
موجود در: مرکبات ، گوجه فرنگی و آب گوجه فرنگی و سیب زمینی در رژیم غذایی آمریکایی به ویتامین C کمک می کنند. سایر منابع غذایی خوب شامل فلفل قرمز و سبز ، کیوی ، کلم بروکلی ، توت فرنگی ، جوانه بروکسل و طالبی است (5).

سبز: کلروفیل یک فیتوشیمیایی به عنوان یک آنتی اکسیدان در غذاهای سبز است. برخی از اجزای غذاهای سبز مانند ایزوتیوسیانات ها به کبد در حذف ترکیبات احتمالی سرطان زا کمک می کنند (6). سبزیجات سبز همچنین حاوی پتاسیم هستند که در تنظیم فشار خون بسیار م ،ثر است ، اسید فولیک در پیشگیری از نقایص لوله عصبی در دوران بارداری بسیار م ،ثر است ، ویتامین C یکی دیگر از مواد مغذی بسیار م andثر است و همچنین بین قطره چشم و سرطان اثر متقابل دارد (6). اما بیشتر سبزیجات سبز کم خطر ابتلا به سرطان را ندارند.
موجود در: کلم بروکلی ، بوک چوی ، اسفناج ، کلم پیچ ، میوه کیوی ، جوانه بروکسل
*من Superfoods Shot می نوشم تا به من کمک کند در صورت نیاز به کمک اضافی ، قرص ها و قرص هایم را تهیه کنم! این سرویس بسیار قوی 1/2 روزه میوه ها و سبزیجات است که فقط 2 اونس هستند! خود را در اینجا ویرایش کنید و از شماره استفاده کنید نیکول 50 برای پوست شما!

آبی: رنگهای آبی و قرمز (و قرمز) رنگهای زیبا خود را از محتوای آنتوسیانین خود دریافت می کنند. مطالعات متعدد ارتباطی بین مصرف غذاهای غنی از آنتوسیانین و پیشگیری از بیماری های قلبی پیدا کرده است (8). نشان داده شده است که آنتوسیانین دارای خواص ضد سرطان زا است (که از تولید مثل سلول های سرطانی جلوگیری می کند و حتی سلول های سرطانی را از بین می برد). آنها همچنین از نظر سلامت مغز آزمایش شدند !! بله لطفا!
موجود در:
میوه ها: میوه ها ، سبزیجات ، میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتوسیانین هستند (7).
میوه ها: برگها ، میوه ها ، ریشه ها و غده های میوه های قرمز تا آبی تیره حاوی سطوح بالایی از آنتوسیانین ها هستند (7).

سفید: کوئرستین ، یک پلی فنول گیاهی ، دارای تعدادی فعالیت درمانی از جمله ضد سرطان ، ضد التهاب و ضد ویروس است (9). من کورستین را برای اختلالات خونی مصرف می کنم زیرا آنتی هیستامین درگیر است (10).
نشان داده شده است که آلیسین دارای خواص ضد میکروبی به شرح زیر است (11).
کلاه هایی مانند شیر یوز حاوی مواد سمی هستند. من هر روز از سهم شیر از کلاه و کلاه های دیگر مانند دم و لاک پشت استفاده می کنم! (Freshcapmushroom.com خود را اینجا بیاورید و از کد NICOLE10 با 15 درصد تخفیف استفاده کنید)
موجود در: سیب ، پیاز ، انگور قرمز برای کورستین و آلیسین در سیر.

فو ….

غذا خوشمزه است نه؟

ایده ها و نوشتن های موفق
غذاها بسیار قدرتمند هستند و همه این رنگها به خوبی ترکیب شده و یک وعده غذایی سالم و قدرتمند را ایجاد می کنند. نکته جالب در مورد رنگ ها این است که وقتی با رنگ های متضاد خود ترکیب می شوند طعم بسیار بهتری دارند.

سبزها تلخ تر هستند و به خوبی با پرتقال و زرد ترکیب می شوند. سری Butternut Squash & White Bean Chili را برای این نمونه بررسی کنید!

من عاشق آشپزی هستم اما در نوشتن دستور العمل های خودم واقعاً عالی هستم ، بنابراین از چند دوست متخصص رژیم غذایی خود خواستم و آنها با این دستور العمل های عالی برگشتند! من این دستور العمل ها را با دقت انتخاب کرده ام تا به شما کمک کند بفهمید که خوردن در رنگ های مختلف گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد !!

من نمی توانم صبر کنم تا به آشپزخانه بروم تا برخی از این دستور العمل ها را در خارج از خانه نمونه بگیرم!

کدام یک از موارد زیر را امتحان می کنید؟

درآمد

1
سالاد اسفناج “خوردن رنگین کمان” توسط لورا یاوتز ، RDN ، LDN ، NBC-HWC و مغذی باشید

2
گیاهخوار Southwest Quinoa Casserole تهیه شده توسط Megan Byrd RD i متخصص تغذیه اورگان

3
لباس سبز و مانگو باغی توسط Shena Jaramillo RD i صلح و تغذیه

4
کاسه ماهی قزل آلا Teriyaki توسط Allison Shaaf i غذای آماده

5
سالاد 7 لایه Vegan Zaʻatar و Desi ~ licious RD Inc. کارشناسی ارشد Shahzadi Devje RD CDE.

6
15 دقیقه آسان سالاد توسط Desi ~ licious RD Inc. کارشناسی ارشد Shahzadi Devje RD CDE.

7
سیب زمینی سرخ کرده بادمجان ترد توسط جنا برادوک از MakeHealthyEasy.com

8
سالاد مرغ چینی و سس کنجد توسط سرآشپز جولی اندروز @ The Gourmet RD

9
Sac Potato Taco توسط Nicole Eichinger RD در The Food of My Life

10
سالاد کینوا تایلندی و لباس میسو بادام زمینی توسط Leanne Ray، MS، RDN

11
سالاد گادو گادو ، تمپه اندونزیایی توسط شارون پالمر

12
کاسه پاور وگان با Maple-Dijon Ofu و Amy Gorin

شما می خواهید بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید از این وبلاگ حذف کنید یا چه چیزی را بیشتر دوست دارید!

ممنون از وقتی که برای خواندن این مطلب گذاشتید!

xoxo ،

نیکول آیچینگر
ضبط کننده رژیم غذایی
ویژه: سلامتی و تندرستی شما

پین و ذخیره کنید برای بعدا

اطلاعات
1. https://www.nccih.nih.gov/health/ant antioxidants-in-depth

2. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25763467/

3. https://www.health.harvard.edu/blog/phytonutrients-paint-your-plate-your-with-w——————- با-

4. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23808425/

5. https://ods.od.nih.gov/factsheets/VitaminC-HealthProfessional/

6. https://www.todaysdietitian.com/newarchives/110308p34.shtml

7. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5613902/

8. https://www.todaysdietitian.com/newarchives/030314p20.shtml

9. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4808895/

10. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6273625/

11. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC92605/



دیدگاهتان را بنویسید