لازانیا اسفناج آسان – یک وعده غذایی متعادل


این یک دستور العمل سریع و آسان از لازانیا اسفناج است که می توانید آن را کنار هم بریزید و سپس در فر بگذارید تا در حالی که استراحت می کنید یا چیزهای دیگر را می پزید بپزد! ما اغلب وقتی غذای پخته را درست می کنیم و آن را در یخچال می گذاریم برای یک شب بسیار شلوغ در آینده ، زمانی که هیچ وقت برای غذاهای آماده وجود ندارد. خوشحال باش.

دسته بندی:
4 من بطری های سس ماکارونی سدیم کم 8 اونس سمت موزارلا بدون چربی
2 من ریکوتای کم چرب رشته فرنگی لازانیا نپخته 12 اونس
1 من کم چرب در کنار هم من. کنار پارمزان
2 T pasili mago 1 تا 10 کیلوگرم اسفناج یخ اسفناج ، ذوب شده و خشک شده است
1 t kalapu kalaka
دستورالعمل ها:

فر را روی 350 درجه گرم کنید. یک قالب 9 * 13 اینچی با جوش شیرین ورز دهید. ریکوتا ، پنیر خانگی ، جعفری ، اسفناج و سیر را مخلوط کنید. 1 فنجان سس را در کف قالب بریزید. 1/3 رشته فرنگی را داخل تابه بچینید تا به هم برسند اما زیاد نپزند. مخلوط پنیر را روی مخلوط پخش کنید. در بالای آن ½ پنیر موزارلا. روی آن را 1 فنجان سس ، 1/3 رشته فرنگی ، بقیه مخلوط پنیر و بقیه پنیر موزارلا بریزید. یک کاسه دیگر سس ، یک قسمت دیگر نودل و بقیه سس را اضافه کنید. فافاسی با پنیر پارمزان. نان را با فویل محکم بپوشانید ، به مدت 1 ساعت. در صورت نیاز با افزودن ریحان تزئین کنید.

زمان آماده سازی: 15 دقیقه زمان پخت: 1 ساعت محل کار: 8 سرویس

تغذیه: مبلغ به ازای هر سرویس (8 سرویس)

  • کالری = 405
  • کل چربی = 12 گرم
  • سدیم = 488 میلی گرم
  • پتاسیم = 188 میلی گرم
  • کل کربسترولات = 46 گرم
    • فیبر غذایی =2 گرم
    • مثل =9 گرم
  • پولوتینی = 27 گرم

سلامتی شما. زندگی تو. این تغییر را تغییر دهید!



دیدگاهتان را بنویسید