مالیات دهندگان و نیویورک خواستار ارائه توافقنامه مالی بهتر هستند


کمیسیون جنایی و Diamond Limousine از برنامه جدید بازیابی اعتبار خود برای رانندگان در روز جمعه دفاع کردند و مدعی شدند که قبلاً میلیون ها بدهی موجود در کتابها را پاک کرده است. اما در شکایت شورای شهر ، رانندگان گفتند وام دهندگانی که حقوق می گیرند همچنان با کمتر از حداقل دستمزد کار می کنند.

پروژه تاکسی مدالیون شهر برای کمک به رانندگان طراحی شده است تا کرایه تاکسی های خود را کارآمدتر تنظیم کنند. این شهر 20000 دلار به وام دهندگان برای کاهش بدهی به رانندگان کمک می کند و سپس 9000 دلار کمک مالی به رانندگانی که بیش از 1500 دلار در ماه درآمد دارند ، اهدا می کند.

طی دهه گذشته ، صنعت خودروسازی ورود شرکتهای اجاره خودرو درخواستی-مانند Uber و Lyft را هدف قرار داده است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش حلقه زرد راننده از بیش از 1.2 میلیون دلار از اوج خود در سال 2014 به 100000 دلار امروز کاهش یافت.

هشت راننده در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها دلیل آن را بار سنگین اعلام کردند.

در مجموع 13،587 دستگاه ، که به مناطق زرد اجازه می دهد علائم جاده ای دریافت کنند. این شهر تقریبا نیمی از تعداد کشتی های با مارک های متعدد را تخمین می زند و طرح بودجه تنها به مالکان پنج یا چند مارک اجازه می دهد که درخواست دهند. در حالی که برآورد میزان بدهی رانندگان محال است ، شهر معتقد است هنوز حدود 1 میلیون دلار بودجه اضافی دارد.

TLC تخمین می زند که 65 میلیون دلار اختصاص داده شده برای این برنامه برای هر راننده ای که به کمک نیاز دارد کافی است.

اما رانندگان کامیون های زرد رنگ چند هفته ای است که در اعتراض به اعتراض در مقابل ساختمان شهرداری ، خواستار ارائه معامله عادلانه از شهر هستند. این پروژه که انتظار می رود به 2250 راننده و راننده کمک کند ، که از ماه گذشته آغاز شده بود ، این هفته در شورای شهر تصویب شد.

معترضان از شهر می خواهند بدهی سنگینی به رانندگان تحمیل کند

Bhairavi Desai ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، در سخنرانی در خارج از شهرداری ، سپتامبر 2021 سخنرانی می کند.

پول

یدانیس رودریگز ، رئیس کمیته مبادله ، گفت که TLC “قبل از شروع برنامه” به شورا ملحق نشده است. اگرچه او نگفت که باید متوقف شود.

TLC روز جمعه اعلام کرد که 1000 متقاضی این برنامه را ارزیابی کرده است و به 90 راننده کمک کرده است تا بودجه اضافی خود را کاهش دهند و کل بدهی خود را 14 میلیون دلار از دست بدهند.

آلویسی هردیا جارموسوک ، کمیسیون کمیسیون تاکسیرانی و لیموزین ، روز جمعه گفت: “لغو این بدهی برای بهبود سلامتی و طول عمر آن صنعت مشهور خودروهای زرد بسیار مهم است.”

اما مخالفت شدید به رهبری گروهی که نمایندگان رانندگان تاکسی هستند ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد رانندگان را بهتر رها کند. این گروه می گوید حتی اگر وام ثابتی داشته باشند که رانندگان با پرداخت وام مسکن 2000 دلار رایگان خواهند بود ، کمتر از حداقل دستمزد دریافت خواهند کرد. آنها از شهر می خواهند پرداخت های ماهانه خود را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این یک پل برای بانکداری است”. “شهری با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار ، 6 میلیارد دلار برای کمک به کووید اختصاص داده است … شهر پول دریافت کرد ، تنها چیزی که ما در مورد آن صحبت می کنیم این است که رهبران بیشتری را روی میز قرار دهیم.”

گروه او می خواهد شهر حامی همه بدهی های مربوط به حلقه باشد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند نرخ های کمتری ارائه دهند.

و او فکر می کند که این یک جمع آوری کمک با حامیان شورای محلی است.

عضویت در حزب نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز ، سنگین بوده و به NYTWA پیوسته است. آنها در نامه ای به سرگرد دو بلاسیو نوشتند که پروژه وی هدف کاهش بدهی رهبران را “شکست” داد. در حالی که این مشکل در دوران تصدی وی افزایش نیافت ، “شهر وسیله ای برای اصلاح این تخلف دارد”.

این شهر روز جمعه گفت که اگر به عنوان ستون فقرات تمام بدهی های مدال عمل کند ، هیچ گونه تعهد سیاسی برای مالیات بر مالیات نخواهد داشت.

شرکت املاک Marblegate ، که صدها قطعه زیر آب فروخته است ، مطمئن نیست که در پروژه جدید خود با این شهر همکاری می کند ، اما سخنگوی این شرکت از مارس گذشته گفت که 140 میلیون دلار به ارزش 800 مدال بخشیده شده است.

در حالی که سواری ها در بدترین فصل اپیدمی در سال 2020 کاهش یافته بود ، TLC می گوید همه چیز برای پیراهن های زرد در حال افزایش است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر چرخه ، از 11 به هر چرخه ، 18 ماه قبل ، مشاهده می کنند.

کمیسیون وراثت گفت: “ما در موقعیت بهتری برای صاحبان خود هستیم تا نه تنها اجاره خانه را بپردازند ، بلکه پس انداز پول خود را بدون تحمیل بدهی های غیرقابل مدیریت ادامه دهند.” Jarmoszuk.

اما تعدادی از رانندگان اظهار نظر اشک آور کرده و گفته اند که اینطور نیست.

Chime Gyatso در سال 2009 مدال خرید. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، زمانی که شرکت های هواپیمایی مانند Uber و Lyft بازار مالیات را شلوغ کردند و سالها شهر تا سال 2018 قادر به افزودن لاستیک به خودروهای جدید نبود. او از TLC پرسید تا پیشنهاد بهتری را برای رانندگانی مانند او ارائه دهد.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ، شما باید رودخانه هادسون را نجات دهید. نه راننده خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم این مال من است. ”

دیدگاهتان را بنویسید