ماکارونی گیاهی مدیترانه ای (پروتئین بالا ، بدون گلوتن ، گیاهخواری)



این پاستا و پستو خوشمزه گیاهی مدیترانه ای برای یک شام سالم و مبتنی بر خون تهیه می شود.

روز بعد ناهار بیشتری تهیه کنید- از آن سپاسگزار خواهید بود!

طعم ماکارونی معمولی بهتر است (دیروز) ، اما معمولاً فاقد پروتئین و فیبر است!

با استفاده از ماکارونی با پروتئین بالا که از لوبیا ، عدس یا لوبیا سیاه تهیه شده است ، دستور پخت ماکارونی گیاهی یا گیاهی خود را افزایش دهید. برای این ماکارونی سبزیجات مدیترانه ای ، من از اسپاگتی Trader Joe’s Yellow Lentil & Brown Brice استفاده کردم- 14 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر در یک وعده غذایی دارد.

Banza یک پروتئین OG بالا ، ماکارونی حبوبات است. این از ناگت مرغ تهیه شده است و احتمالاً طعم مورد علاقه من با عقل سلیم شما است.

اما اگر شما را مجبور نکنم که قرص مصرف کنید ، چه رژیم غذایی ثبت شده ای داشته باشم؟ مواد غیر نشاسته ای مانند فلفل دلمه ای ، پیاز ، گوجه فرنگی ، کدو سبز و بادمجان مواد مغذی مدیترانه ای ، فیبر و طعم مدیترانه ای را به این دستور غذا اضافه می کنند.

از آنجا که من عاشق یک کاسه بزرگ غذا هستم ، افزودن سبزیجات به من این امکان را می دهد تا غذای بیشتری بخورم بدون آنکه نیاز کالری خود را برطرف کنم. وقتی از یک کاسه بزرگ غذا دور می شوم ، قند بسیار کمی در قند یا تنقلات وجود دارد.

من این غذا را با سس پستون Shopper Joe’s Vegan Kale & Cashew Pesto پرت کردم … و سریع آن را با برگهای چای پرت کردم. اوه! او را ببرید یا ترکش کنید.

PS- یکی از مشتریان من این روش پخت گوجه فرنگی را به من آموخت ، بنابراین من آنها را جداگانه پختم! سرگرمی خوب! اما ریختن آن با سایر مواد نیز ارزش آن را دارد.

آره!

پاستا گیاهی مدیترانه ای

زمان آماده سازی: 10-15 دقیقه
زمان پخت: 45 دقیقه

دسته بندی:

  • 1 اسرائیل کوچک ، برش خورده و یک چهارم
  • کدو سبز 1 عدد ، بریزید
  • 1 زنگ قرمز ، به قطعات 1 اینچی برش دهید
  • 1 آب پرتقال ، به قطعات 1 اینچ برش دهید
  • 1 پیاز قرمز ، برش خورده به برش های 1 اینچی
  • Kaliki masima
  • گوجه فرنگی 1 پیمانه
  • روغن زیتون بکر تر
  • فرش 1 سر
  • شما هستید
  • ماکارونی با پروتئین بالا (من از عدس زرد و برنج قهوه ای ، اما ماکارونی صورتی یا سیاه استفاده کردم)
  • پستو (من از فروشگاه خریداری شده استفاده کردم اما دستورالعمل هایی در این مورد داریم)
  • اختیاری: پنیر بز یا فتا پنیر ، مخمر متعادل

دستورالعمل ها:

  1. فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت (یا 2) را با فویل آلومینیوم بچسبانید. کنار بگذارید.
  2. در یک کاسه بزرگ ، سبزیجات را بجز رب گوجه فرنگی قرار دهید. روغن زیتون * را اضافه کنید و روی آن را بپوشانید. روی ورقه پخت بمالید و نمک و فلفل بزنید. به مدت 40 دقیقه در فر بپزید.
  3. در یک ظرف پخت دیگر ، گوجه فرنگی را اضافه کنید. با روغن زیتون بریزید. آویشن و یک سر سیر را به آن اضافه کنید. به مدت 25 دقیقه بپزید ، بردارید و در قالب خیس کنید ، و 20 دقیقه دیگر بجوشانید. پس از اتمام کار ، سیر را خرد کرده و برگ آن را از گیاه جدا کنید.
  4. در ضمن پاستا را طبق دستور طبخ کنید.
  5. بعد از سبزیجات و ماکارونی ، با پستو.
  6. اختیاری: آن را به فتا بز یا پنیر اضافه کنید و لذت ببرید!

* با توجه به این که این غذا دارای چربی و پستو و پنیر بز بود ، تصمیم گرفتم هنگام پخت این سبزیجات از روغن استفاده نکنم. من از دستگاه نصب فویل آلومینیومی استفاده کردم. من میوه را برای رطوبت به آب میوه ها انداختم و در حالت معمولی پرت کردم.

این غذا را برای خود یا خانواده تان درست کنید؟ ما می خواهیم ببینیم! کارهای مهم خود را به اشتراک بگذارید و ما را در اینستاگرام تگ کنید @ رژیم متعادلبه

شاید شما هم دوست داشته باشید…

کیت ریچاردسون ثبت کننده مواد غذایی در اورلاندو ، فلوریدا است. او در یک عمل خصوصی ، ترویج غذا ، شریک است ، جایی که به دانش آموزان هیجان زده کمک می کند تا با استفاده از رژیم غذایی آموزش داده شده 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست Nutrition Awcious است.

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. همه ایده ها از خودم است.



دیدگاهتان را بنویسید