مزایای بوکس برای زنان


برخی از پیوندها در این مورد روابط متقابل هستند. این بدان معناست که اگر روی پیوند کلیک کنید و مورد را خریداری کنید ، ما بدون هیچ هزینه اضافی از شما فروش کمیسیون دریافت می کنیم. این مشاغل آنلاین به ما امکان می دهد تا بهترین EatMoveHack را برای شما ارائه دهیم. همه نظرات برای ما باقی می ماند.

مزایای بوکس برای زنان

زمانی که به آن ورزش مردانه می گفتند ، بوکس برای زنان اینجاست و واقعاً سرگرم کننده است. بوکس ترکیبی خوب از تمرینات قلبی و قدرتی است ، از عضلات سراسر بدن شما برای پایان تمرین استفاده می کند. برای شروع به تجهیزات زیادی احتیاج ندارید و می توانید به تنهایی یا با شریک خود ورزش کنید. مزایای بوکس برای زنان بسیار است ، و این بخشی از دلایلی است که این نوع ورزش چیزی است که شما واقعاً باید کشف کنید. طی چند هفته تمرین ، عضلات قوی تر ، ظاهر جذاب تر ، افزایش استقامت و حتی یک قرص سالم تر از اعتماد به نفس جدید را مشاهده خواهید کرد. هیچ میزان آموزش نمی تواند چنین نتایجی را نوید دهد.

برای آگاهی از مزایای بی شمار بوکس برای زنان ، ادامه مطلب را بخوانید ، سپس راهنمای سریع ما را مرور کنید تا در مورد نحوه شروع ورزش بیشتر بدانید.

وزن از دست داده

اگر به دنبال یک تمرین پر کالری هستید ، نمی توانید در تمرینات زنان اشتباه کنید.

دلیل اصلی سوزاندن کالری زیاد در بوکس این است که شما را مجبور می کند که به حرکت خود ادامه دهید و از عضلات در سراسر بدن خود استفاده کنید. بدیهی است که بوکس بازوهای شما را درگیر می کند ، اما شاید تعجب کنید که بدانید این ورزش از ماهیچه های شانه ، وسط و پاهای شما نیز استفاده می کند.

برای سوزاندن کالری بیشتر در هنگام مبارزه ، به راه خود ادامه دهید – و تا آنجا که می توانید پیش بروید. هرچه سریعتر حرکت کنید ، قلب شما تندتر می زند. هنگامی که ضربان قلب خود را در 70 of از میزان طبیعی نگه می دارید ، وارد منطقه ای می شوید که “منطقه چربی سوزی” نامیده می شود ، جایی که بدن شما به جای انرژی در ذخایر چربی قرار می گیرد.

بهبود قدرت

وقتی به قدرت فکر می کنید ، ممکن است به فکر بلند کردن وزنه های سنگین باشید تا زمانی که به صورت خود سرخ شوید. با این حال ، هنوز دو نوع قدرت وجود دارد: قدرت عضلانی که با آن حرکات بلند کردن به وجود می آید و استقامت ماهیچه ها ، که به آن نیرو نیز گفته می شود ، که از قدرت ثابت هنگام جنگیدن به دست می آورید.

عضله از قدرت ماهیچه تا جایی که به شما امکان می دهد حرکات مالیاتی (حتی خارج از سالن بدنسازی) را به مدت طولانی انجام دهید در عضله می ماند. هنگامی که شما نیاز به مالیدن دیوار یا استفاده از دستگاه فشار بالا دارید ، عضله زیاد به شما کمک نمی کند ، اما کشش مداوم به شما امکان می دهد مدت زمان بیشتری را بدون خستگی ادامه دهید.

چشم در چشم

در مورد ماهیچه ها ، اگر از ورزشی مانند بوکس اجتناب می کردید زیرا می ترسیدید که دست های بزرگ و حجیم برای شما ایجاد کند ، نترسید: حرکات مداوم مانند حرکاتی که در بوکس تمرین می کنید باعث افزایش توده عضلانی شما نمی شود. در عوض ، این ترفندها عضلات شما را تقویت کرده و ظاهری باریک تر به شما می بخشد.

چشم بساز

در حالی که این واقعیت که کشتی برای زنان برای افزایش قدرت و تقویت عضلات مفید است ، ما نمی خواهیم به شما اجازه دهیم فکر کنید که این نیز به شما کمک نمی کند. ساخته شده چشم ها.

اگر قبلاً تمرینات قدرتی را در برنامه معمول خود قرار داده اید ، تفاوت چندانی را متوجه نخواهید شد ، اما اگر به تمرینات قلبی عادت کرده اید ، باید طی چند هفته متوجه افزایش قدرت شوید.

اعتماد به نفس را تقویت کنید

همانطور که می بینید به لطف تمرینات ورزشی جدید سریعتر و قوی تر می شوید ، تعجب نکنید که متوجه شکل جدیدی از اعتماد به نفس نیز شده اید. بخشی از این امر ممکن است از طریق پوشاندن یک بدن زیبا و جدید ایجاد شود ، اما بیشتر آن فقط از دانستن آن به دست می آید. شما آنرا انجام دادید، شما این کار را به خوبی انجام دادید و می توانید دوباره آن را انجام دهید.

زنانی که دستکش می پوشند

یکی دیگر از مزایای بوکس برای زنان؟ فعالیتهایی که در این بازی یاد می گیرید می تواند در زندگی خارج از ورزشگاه به عنوان راهی برای محافظت از خود به کار رود. در حالی که ما مطمئن هستیم شما امیدوار هستید که هرگز مجبور نباشید از آنها استفاده کنید ، اما به همان اندازه که در مواقع ضروری می توانید سرگرم کننده و رضایت بخش باشد.

بار را سبک کنید

در حالی که در مورد نحوه تاثیر بوکس بر ذهن شما صحبت می کنیم ، ما در مورد اضطراب صحبت می کنیم. همه ما آن را داریم و خیلی کم می خواهیم.

بوکس ممکن است کمک چندانی به یک رئیس آزاردهنده یا نیاز به بچه ها نکند ، اما می تواند به شما راه حلی برای تمام دلتنگی ها ، حملات و عصبانیت بد شما بدهد. ورزش های قوی مانند بوکس علاوه بر این که به شما اجازه می دهد احساسات خود را شکست دهید ، باعث ترشح اندورفین ها می شود ، هورمون های شادی یا احساس خوب برای کمک به شما در استراحت و تفکر واضح.

آموزش بوکس برای زنان: شروع

شما مزایای بوکس برای زنان را آموخته اید و مشتاق هستید که از این پاداش استفاده کنید ، اما از کجا شروع می کنید؟

چه در خانه کار کنید یا برای تمرین به باشگاه بدنسازی مدرسه بروید ، به لباس مناسب ، تجهیزات مناسب و درک بوکس مناسب و حرکات منظم بوکس نیاز دارید.

پوشاک و تجهیزات

نوع تجهیزات مورد نیاز شما برای بوکس بستگی به این دارد که در باشگاه بدنسازی ورزش می کنید یا در خانه.

اگر برای تمرین خود به باشگاه می روید ، دیگر نیازی به تجهیزات ندارید زیرا سالن بدنسازی همه چیز مورد نیاز شما را دارد. نگران این هستید که ممکن است احساس کنید بی جا هستید؟ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. بسیاری از سالن های ورزشی در حال حاضر تمرینات بوکس را برای زنان ارائه می دهند و مربیان شما از اینکه برای ورود به این ورزش قوی هیجان زده خواهید شد ، بسیار هیجان زده خواهند شد.

وقتی صحبت از پوشاک می شود ، می خواهید روی یک کوله پشتی ورزشی ، شلوار ژاکت یا شلوار چسبان و روپوش سرمایه گذاری کنید که حرکت راحت و آزاد را امکان پذیر می کند ، بنابراین هنگام ضربه زدن به کیف یا لنت ها محدودیتی ندارید.

اگر در خانه روی مدل ها کار می کنید ، از همان لباس ها استفاده خواهید کرد ، اما برای تجهیزات خود نیز باید به فنر بروید.

برای شروع ، شما نیاز به یک جفت بند مناسب دارید دستکش های بوکس و مقدار مناسب میله برای قرار دادن مشت و نگه داشتن مچ در صورت صدمه دیدن.

کسانی که فضا کم دارند و می توانند با شخص دیگری کار کنند می توانند از آن استفاده کنند بوکس وقتی نوبت به ورزش می رسد در طول تمرین ، یکی از شما پد بوکس می پوشد و اثرات دیگری را جذب می کند و سپس خرید می کنید.

اگر شانس دارید ، ممکن است یکی بخرید مشت زدنبه بسته به محیط سالن بدنسازی (یا یک اتاق خالی یا هر فضایی که از آن استفاده می کنید) ، می توانید یک کیف سریع ، یک کیف مستقل یا یک آویز کیف انتخاب کنید.

جنگنده بلند می شود

حتی اگر برای کار با یک شریک یا مربی آگاه تر به باشگاه می روید ، می توانید با کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های اصلی که انجام می دهید ، سرعت بگیرید و بازی بهتری انجام دهید.

دستورالعمل های زیر یک نسخه سطح بالا از سناریوهای معمولی بوکس است که باید استفاده کنید. برای اطمینان از کیفیت عالی ، با مربی خود تماس بگیرید یا مدتی را به تماشای ویدیوهای آنلاین اختصاص دهید.

وضعیت

قبل از اینکه یک مبارزه را به ثمر برسانید ، مهم است که موقعیت خوبی را در بوکس بیاموزید. این به جایی نشان می دهد که هنگام انجام اقدامات خود عمل می کنید.

از آنجا که تمام بدن شما در بوکس خم شده است ، باید فراتر از بازوهای خود فکر کنید. ابتدا پاهای خود را کمی بیشتر از باسن خود قرار دهید و سپس پای غیر قوی خود را به جلو حرکت دهید.

از آنجا ، زانوهای کوچک خود را خم کنید تا انعطاف لازم برای چرخش سریع به شما داده شود ، و بازوهای خود را در مقابل بدن خود ، و مشت های خود را زیر چانه خود قرار دهید. برای محافظت از صورت در برابر ضربه ، چانه خود را کمی داخل بگذارید و شانه ها را استراحت دهید تا بتوانید بدون محدودیت حرکت کنید.

این بوکس معمولی است و باید نقطه ای باشد که بعد از تمام مشت ها به عقب می لغزید. قبل از شروع مبارزه ، می توانید این حالت را با فشار دادن دستان خود و شل کردن ماهیچه های خود و سپس سریع رسیدن به نقطه شبیه سازی کنید. این کار را تکرار کنید تا همه چیز در حالت عادی ترکیب شود.

شرایط بوکس

نفس کشیدن

در حالی که این دعوا به معنای سنتی نیست ، تنفس مناسب برای فعال کردن هسته ، ثابت نگه داشتن آن و محافظت از خود در برابر آسیب ضروری است.

هنگام دعوا ، از طریق دهان خود نفس بکشید تا آن را وارد کرده و هوا را سریع و خوب به بیرون بکشید. با این حال ، چانه خود را بسته نگه دارید و در دندان های خود نفس بکشید – در غیر این صورت ، اگر دهان خود را باز نگه دارید ، ممکن است دچار شکستگی فک شوید. اگر به روش صحیح تنفس می کنید ، نفس شما مانند صدای تپش خارج می شود.

در حین ورزش برای حفظ اکسیژن در عضلات خود ، به اندازه نیاز تنفس کنید ، اما قبل از زدن مشت ابتدا نفس خود را بکشید و سپس به سرعت بازدم کنید. این روش با گذشت زمان کمک می کند ، اما تنفس شدید ناگهانی همچنین هسته شما را متوقف می کند تا به شما قدرت بیشتری بدهد.

ایاپو

جاب مهمترین حرکت بوکس است و حرکتی است که اولین نفرات ابتدا آن را یاد می گیرند.

برای پرتاب زباله ، آن را مستقیماً با دست قوی خود بیرون بکشید. پاهای خود را بگیرید و شانه های خود را در حرکت به حرکت در آورید ، سپس به حالت اولیه خود بازگردید.

مبارزات زنانه و حرکت جاب

صلیب

صلیب شبیه به چمباتمه زدن است ، اما شامل بازوی مخالف شما (نه سفتی) و کمی چرخاندن باسن شما و ایجاد نیروی بیشتر به مشت می شود.

شریک خود را در مقابل خود تصور کنید ، منظور از صلیب این است که در دو طرف چانه ایستاده و سر را به پهلو ضربه بزند ، بنابراین حرکت خود را دنبال کنید تا کار را انجام دهید ، سپس حرکت کنید. این در وهله اول شما قرار دارد. به

فهمیدن

قلاب ها انواع مختلفی دارند ، اما ایده اصلی پشت این حرکت این است که قسمت بالای بازو را از بدن خود دور کرده و به سمت در ورودی قرار دهید که به طرف سر ، شانه یا وسط شریک شما ضربه می زند.

هنگام پرتاب قلاب ، مطمئن شوید که مشت را کنترل می کنید. دست خود را زیاد دراز نکنید و قدرت خود را از دست ندهید. مطمئن شوید که شانه و وسط شما در حال انجام زایمان شما هستند.

در خیابانها

مانند قلاب ، قسمت بالایی نیز شامل ضربه زدن به در است ، اما این بار ، شما از پایین می آیید.

هنگامی که یک قسمت بالا را پاک می کنید ، بازوی خود را پایین می آورید و کمی عقب می روید و با نیرو و قدرت شانه به جلو شلیک می کنید تا حریف را زیر چانه بزنید.

همانطور که می بینید ، بوکس برای زنان فواید زیادی دارد. وقتی یک جفت دستکش می پوشید ، این فرصت را دارید که کالری بسوزانید ، انرژی خود را افزایش دهید ، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و موارد دیگر. چه این ورزش را نوع اصلی تمرینات قلبی خود قرار دهید و چه آن را به کارنامه فعلی خود اضافه کنید ، از مزایای آن بهره مند خواهید شد و در نهایت آرامش خواهید یافت.

آیا از بیرون رفتن هر زمان که بخواهید قلب خود را بیرون بیاورید خسته شده اید؟ آیا آماده ساختن فضای تمرین در خانه خود برای بوکس و سایر تمرینات هستید؟ ما هزاران تحقیق انجام دادیم تا این را برای شما بیاوریم بهترین سالن بدنسازی برای آموزش معمول از هر نوع.

دیدگاهتان را بنویسید