نحوه بازیابی از تمرین بیش از حد


تمرین بیش از حد چیزی نیست که بخواهید به دلایل زیادی انجام دهید.

برای اولین بار ، یادگیری فراتر از آنچه بدن شما می تواند به خوبی تحمل کند ، در حال حاضر یک مالیات واقعی است. اگر پایان دوره آموزشی به نتایجی که انتظار داشتید نرسد ، از خودتان راضی نخواهید بود و ممکن است دلسرد شوید.

شاید مهمتر این واقعیت باشد که تمرین بیش از حد سخت تر است و لحظات دردناکی را برای چند روز آینده به شما می دهد.

بهترین توصیه ای که هرکسی می تواند داشته باشد این است که انرژی خود را در محدوده خودتان خرج کنید. با این حال ، اگر در حال شروع یک رژیم آموزشی جدید هستید ، اندازه گیری آن دشوار است. بنابراین اگر به دلایلی زیاده روی کرده اید ، به این ترتیب می توانید به درستی بهبود یابید.

‘ای پولتینی!

هنگامی که ما ماهیچه های خود را کار می کنیم ، از مقاومت و وزن برای فشار بر عضله ، ایجاد پارگی و افزایش رشد سلولی به روشهای کنترل شده و مورد نیاز استفاده می کنیم.

پارگی بافت ماهیچه ای و تکثیر ارگانیسم ها در بدن ضروری است زیرا ماهیچه های بدن ما به این شکل رشد می کنند. عضله در چند روز بازسازی می شود و به همین دلیل است که فعالیت ماهیچه های شما افزایش می یابد. ماهیچه های ما از پروتئین ساخته شده اند ، بنابراین شما می خواهید تا آنجا که ممکن است پروتئین بخورید یا بنوشید تا به بدن شما اجزای سازنده مورد نیاز برای بازسازی برسید.

آیسا

اگر واقعاً درد دارید ، ماهیچه های دردناک خود را با استفاده از یخ یخ بزنید. همچنین می توانید مانند لبرون جیمز باشید و در دوش یخ یا اتاق سرماخوردگی استراحت کنید. بله ، شما ممکن است اتاق سرد خود را نداشته باشید ، بنابراین باید یخ درست کنید. یخ ماهیچه ها را آرام کرده و نرم می کند و بدترین درد شما را در حال حاضر از بین می برد. همچنین تورم را کاهش می دهد ، که می تواند به سرعت در تسکین درد هنگام بازگشت به تمرین کمک کند.

تمرینات سبک انجام دهید

یکی از بهترین راه ها برای بازگشت به مسیر ، آموزش است. با این حال ، شما تقریباً با همان شدت تمرین تمرین می کنید که در ابتدا تأثیر خود را بر شما گذاشت. در عوض ، نزدیک به 50 energy انرژی مصرف کنید ، و تمرکز خود را بر گذراندن کل فرایند بگذارید. تمام تلاش خود را برای استراحت و لذت بردن از روند انجام دهید. ورزش به این روش جریان خون بهتری را در عضلات دردناک شما فراهم می کند تا به بهبودی کمک کند.

مقدار زیادی آب بنوشید

ماهیچه های شما عاشق پروتئین هستند ، اما آنها آب را خیلی دوست دارند! ما در حین تمرین آب خود را از دست می دهیم ، به ویژه هنگامی که کمی به باشگاه می رویم. حتماً این آب را به بدن خود بازگردانید. الکترولیت بنوشید تا نمکی که در عرق از دست می دهید را دوباره پر کنید.

راه حل

اگر درد زیادی دارد ، ایجاد درمان را در نظر بگیرید. یک درمان حرفه ای خوب است ، اما اگر به هر دلیلی نتوانید آن را حل کنید ، ممکن است یک دوست یا همکار بتواند با کمی خرج کمک کند. فقط دستان خود را به طول ماهیچه آسیب دیده بالا بیاورید. همچنین می توانید این کار را برای بهبود جریان خون ، افزایش استقامت و درد انجام دهید و احساس سیری کنید.

ضمیمه

تعدادی مکمل وجود دارد که مخصوص آموزش توانبخشی است. ما می توانیم چند محصول خاص را پیشنهاد کنیم که می تواند به بدن شما کمک کند و بعد از تمرینات سخت به بازسازی آن نیاز دارد.

  • Mucos Pharma از Wobenzym Plus یک مکمل برای ورزشکاران و هر کسی است که از یک شیوه زندگی سالم و سالم برخوردار است. Wobenzym Plus حاوی بروملین ، تریپسین و روتین است که از حفظ سلامت مفاصل ، انعطاف پذیری و تحرک آنها پشتیبانی می کند.
  • راه حل – Clean Things Professional Training Pro IGF T 1100 داشته و معمولاً اتفاق می افتد. این به طور خاص طراحی شده است تا به ورزشکاران ورزشکار آماتور یا ورزشکار برای رسیدن به سطح بعدی کمک کند.
  • مکمل های غذایی – پودر RibosCardio می تواند به بازیابی انرژی ، جذب اکسیژن ، عملکرد قلب ، فعالیت بدنی و کیفیت زندگی کمک کند. علاوه بر این ، می تواند به تسکین پایدار در لحظات دردناک ، خستگی و حمایت از تمرینات استقامتی کمک کند.

ما فکر می کنیم آنها ممکن است به شما کمک زیادی کنند!

در پایان روز ، تمرینات سخت در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود و پایبندی به رژیم ورزشی باعث کاهش درد می شود که در حین ورزش ادامه می یابد.



دیدگاهتان را بنویسید