نحوه تغذیه سالم در خارج از شهر – محصولات بهداشتی قابل اعتماد


نوشته شده توسط Mikkie Mills / Iloilo نویسنده ری اسپاتز

وقتی در خانه برای خودتان غذا درست می کنید ، خوردن سالم آسان است. شما تصمیم می گیرید چه کارهایی را قبل از رفتن به وعده غذایی انجام دهید و حجم عمده را کنترل می کنید. وقتی در رستوران غذا می خورید ، بیشتر این انتخاب ها در آشپزخانه برای شما انجام می شود و بسیاری دیگر از کنترل شما خارج است. با این حال ، تغذیه سالم به این معنا نیست که باید هر شب از زندگی خود بنشینید و برای خودتان غذا درست کنید.

راه هایی وجود دارد که می توانید به موقع غذا بخورید و به تعهد خود در زمینه سلامتی پایبند باشید. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند.

به دنبال علائم در لیست باشید

اغلب ، این لیست به شما نحوه استفاده از مواد اولیه رستوران برای آماده سازی وعده های غذایی خود را ارائه می دهد. برخی از روش های آماده سازی سالم تر از بقیه هستند. به عنوان مثال ، شما می خواهید از هر غذایی که به عنوان نان ، خامه ، سیب زمینی سرخ کرده یا شیرینی تعریف می شود اجتناب کنید زیرا این اصطلاحات نشان می دهد که محتوای چربی بیشتر از آن چیزی است که می خواهید حذف کنید.

اما به دنبال غذاهایی باشید که به صورت مخلوط ، پخته یا تخمیر شده توصیف می شوند ، زیرا این روش های تهیه غذا از چربی کمتری استفاده می کند و بسیاری از مواد مغذی را که به طور معمول رخ می دهد ذخیره می کند.

آرام باشید و روی کار تمرکز کنید

حدود 20 دقیقه طول می کشد تا معده شما با مغز کامل شما صحبت کند. سعی کنید غذای خود را به آرامی بخورید و آن را بچشید. اگر حداقل 20 دقیقه وقت برای غذا خوردن داشته باشید ، مغز شما پیام را دریافت می کند و شخصی را برای شما ارسال می کند تا احساس گرسنگی شما را متوقف کند.

از طرف دیگر ، اگر به دلیل گرسنگی سریع غذا می خورید ، احتمالاً بیش از حد غذا می خورید تا معده شما بتواند پیامی را به مغز شما ارسال کند تا متوقف شود. شما همچنین باید سعی کنید بر غذا خوردن تمرکز کنید اما سعی نکنید در وعده غذایی خود زیاده روی کنید. در غیر این صورت ، ممکن است مغز شما دچار اختلال شود و این پیام را از معده دریافت کند که شما سیر هستید.

خالی نروید

اگر قبل از رفتن به غذا میان وعده می خورید ، هنگام رسیدن به غذا گرسنه نخواهید بود. اگر در مورد رستوران احساس گرسنگی نمی کنید ، وسوسه نخواهید شد که زیاد غذا بخورید.

به Tofings و چاشنی در طرف

ادویه ها و طعم ها ، مانند سس سالاد ، خامه ترش ، ماست و پنیر ، چربی و نمک را به رژیم غذایی خود اضافه می کنند. می توانید با درخواست تاپینگ و چاشنی در کنار آن را کاهش دهید. این به شما امکان می دهد میزان مصرف خود را کنترل کنید. یک راه هوشمند برای این کار این است که سرنگ را قبل از استفاده از آن برای نگه داشتن غذا در نرم کننده نرم کنید. طعم آن یکسان است ، اما مواد چربی و نمکی که استفاده می کنید کمی بیشتر است.

به دنبال تغییرات سلامتی باشید

بسیاری از غذاهای رستوران ها غذاهای سرخ شده و سایر غذاهای ناسالم را سرو می کنند. با این حال ، گزینه های سالم تر ، مانند قرص یا گیاهان تازه ، به عنوان گزینه های دیگر در دسترس هستند. ابتدا به لیست نگاه کنید تا ببینید آیا عوامل بهداشتی برای ارائه وجود دارد. اگر در لیست هیچ گونه جایگزین سلامتی ذکر نشده است ، این سوال توسط سرویس پذیرفته می شود که آیا بخشی از وعده غذایی شما می تواند با غذای سالم تر جایگزین شود یا خیر.

بسیاری از رستوران ها مایلند نیازهای آشپزی بازدیدکنندگان را برآورده کنند. با این حال ، هنگام درخواست از احترام خود اطمینان حاصل کنید. بی ادبی در خدمات غیر ضروری است و ممکن است به نتایج دلخواه نرسد.

اندازه خود را مدیریت کنید

برخی از رستوران ها به راحتی حجم عمده غذا را با ارائه غذاهای نیم اندازه مدیریت می کنند. اگر در لیست ارائه نشده است ، می توانید بگویید حجم عمده شما کوچکتر از حد معمول است. با این حال ، تمرکز شما بر روی چیزهای کوچک ممکن است با آشپزی متفاوت باشد و ممکن است بیش از آنچه نیاز دارید به دست آورید.

نتیجه

تنوع در اکثر رستوران ها به اندازه کافی بزرگ است که می تواند دو یا سه وعده غذایی را در خود جای دهد. درخواست کنید که وعده غذایی شما با یک جعبه مخصوص منزل سرو شود و به محض رسیدن نصف تا یک سوم وعده غذایی خود را در آن قرار دهید. می توانید آن را به مدت یک تا دو روز در یخچال خود نگهداری کنید ، به این معنی که می توانید تا 2 وعده دیگر از غذای باقی مانده دریافت کنید.

با ما ثبت نام کنید باشگاه اعتماد برای سلامتی روزنامه برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی طبیعی از زندگی، سلامت طبیعی، بهداشت دهان و دندان و مراقبت از حیواناتبه اگر به دنبال مراقبت های بهداشتی بهتر هستید ، حتماً آن را بررسی کنید فهرست منابع بهداشتی مورد اعتمادبه

نوشته شده توسط:

میکی میلز یک نویسنده مستقل از شیکاگو است. او همچنین مادر دو فرزند است که دوست دارد ایده های خود را در زمینه طراحی داخلی ، هک های بودجه ای و DIY به اشتراک بگذارد. در حالی که او چیزی نمی نوشت ، بچه های خردسال را تعقیب می کرد ، با سگ خود راه می رفت و یا می توانست در مدرسه سنگ های کوهنوردی محلی پیدا کند.

بازبینی شده توسط:

بنیانگذار ری اسپاتز علاقه مند به همه چیز طبیعی است و یک تحقیق مادام العمر درباره طبیعت مرتبط با سلامتی و سلامتی ایجاد کرده است. ری اولین کسی بود که محصولاتی را به بازار آورد که کارآمدتر و عاری از مواد شیمیایی و افزودنیهای مضر بود. به همین دلیل ری ایجاد شد محصول قابل اعتماد، شرکتی که برای محصولات تمیز ، مفید و سالم به آن اعتماد دارید. ری باغبان است ، از ماهیگیری ، پیاده روی و آموزش و راهنمایی افراد برای شروع مشاغل جدید لذت می برد. شما می توانید از کتاب او ، “چگونه بر اساس کلام خدا در تجارت موفق شوید” ، در www.salameta.comبه

عکس از فرهاد ابراهیم زاده در Unsplash

دیدگاهتان را بنویسید