نرخ ایجاد طرح – رازهای واقعی کسب و کار آنلاین موفق


بهترین راه فروش همیشه پر کردن فروش است. همین حالا شروع کنید و ببینید سیستم برای مشاغل تک نفره و سازمان های بزرگی مانند استارباکس و مک دونالد چگونه کار می کند.
هنگامی که شروع به فروش خرده فروشی می کنید ، تجارت خود را توسعه داده و توسعه می دهید.

ایجاد فرم طراحی به عنوان مثال ، یک فرآیند گام به گام که به شما نشان می دهد چگونه می توانید مراحل فروش را با جزئیات کامل بسازید. این کار به شما نشان می دهد که در هر مرحله از راه چه کاری انجام دهید ، چه چیزی را تبلیغ کنید و چگونه تبلیغ کنید تا با مشتریان خود اعتماد کسب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

. این سؤال بسیار خوبی است دانستن پاسخ این س canال می تواند کسب و کار شما را دچار شکست یا شکست کند.

ببینید ، بسیاری از اطلاعات بازاریابی فقط ایجاد محصولات سفارشی است. آنها ایده می گیرند ، محصول را می سازند ، آن را تبلیغ می کنند. آنها ایده دیگری می گیرند ، محصولی را می سازند ، آن را تبلیغ می کنند. و آنها بدون هیچ دلیل یا دلیل مشخصی به این کار ادامه می دهند.

اگر می خواهید درآمد زیادی در کسب و کار خود کسب کنید ، باید یک خرید کامل انجام دهید. بنابراین شما مجموعه ای از محصولات بسیار مرتبط را برای فروش در حضور خود و مشتریان ایجاد می کنید. این مجموعه شامل طیف گسترده ای از محصولات و خدمات با قیمت های مختلف ، از محصولات ارزان قیمت که مشتریان را به مشتری تبدیل می کند ، تا محصولات با قیمت برتر.

کسب و کار شما می تواند با موارد زیر رشد کند:

  1. افزایش میانگین قیمت معاملات برای مشتریان
  2. افزایش تعداد مشتریان و
  3. افزایش تعداد معاملات به مشتریان

برای توسعه کسب و کار خود ، به قیف های فروش بهتر و قیمت مناسب تری نیاز دارید. هسته اصلی آنها بازاریابی شماست.

هر نوع پرکنی ، وقتی به درستی پر شود ، می تواند پول زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

بیایید شروع کنیم

برای ساختن پر کردن خود ، باید این مراحل را دنبال کنید

  1. مشکلی را که در حال حل آن هستید تعیین کنید
  2. منبعی را انتخاب کنید
  3. افو نمی تواند تحمل کند آهنرباهای سربی
  4. محصولات اصلی و فروش منحصر به فرد را ارائه دهید
  5. یک درمان ارائه دهید
  6. پیگیری برنامه ها

خرید پرکننده چیست؟

سردرگمی زیادی در خرده فروشی وجود دارد ، و من می خواهم در این ویدئو به روشن شدن آن کمک کنم. اول از همه ، سوالی که بسیاری از مردم می پرسند این است که “چرا ابتدا باید پنجره فروش ساخته شود؟” مطمئناً وقتی می خواهید محصولات گران قیمت بفروشید ، فقط می فروشید ، درست است؟

سس!

با وجود این واقعیت که در دنیای آفلاین ، می توانید کالاهای چرمی گران قیمت را مستقیماً بفروشید ، به عنوان مثال ، اگر با نمایندگی بنتلی برخورد کنید ، فکر نمی کنید کسی ابتدا یک تویوتا از شما بخرد ، سپس بخرید. در دنیای آنلاین ، شرایط متفاوت است. متأسفانه ، اعتماد زیادی در شبکه وجود ندارد. این تعجب آور نیست. برخی از کارآفرینان آنلاین ناامید ، کمتر صادق و آنلاین هستند ، به راحتی فریب می خورند. به عنوان مثال ، وب سایت شما ممکن است این تصور را برای افراد ایجاد کند که کسب و کار شما یک عملیات بزرگ در مقیاس بزرگ از فضای اداری شیک تا قلب شهر است ، در حالی که در واقع شما فقط یک نجیب زاده هستید که در یک محله مجاور زندگی می کنید و از زندگی خود کار می کنید. اتاق بله ، وب سایت شما ممکن است حس بسیار متفاوتی را ایجاد کند.

به طور خلاصه ، اکثر افرادی که برای اولین بار در وب با آنها مشورت می کنید فکر می کنند که شما یک دروغگو هستید مگر اینکه چیز دیگری را ثابت کنید. یک فروشگاه خرده فروشی به شما این امکان را می دهد.

با فروش کامل ، می توانید ثابت کنید که یک تجارت واقعی هستید ، محصولات یا خدمات با کیفیت خوبی ارائه می دهید ، که به موقع ارائه می دهید و شاید مهمتر از همه ، مشتری قیمت ها را برای پول مشاهده کند. وقتی مردم شما را می شناسند و به شما اعتماد می کنند ، فروش آن آسان است. من شنیدم که می گویند مردم قبل از اینکه بتوانند به شما اعتماد کنند به پنج ایده نیاز دارند تا با شما ارتباط برقرار کنند. وقتی به شما اعتماد کنند ، می دانند که شما یک فرد فاسد نیستید ، از کیفیت محصولات و خدمات شما مطلع خواهند شد و می دانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

در اینجا فروش پرکننده می آید.

شما با دادن چیزی به صورت رایگان شروع می کنید ، سپس چیزی را که گران نیست به آنها می فروشید ، سپس به سراغ چیزی گران تر می روید و سپس به چیزهای گران تر و غیره می رسید.

هنگامی که شخصی چیزی ارزان از شما خرید و به آن علاقه مند شد ، به احتمال زیاد چیزی گران از شما خواهد خرید. فقط طبیعت انسان است. به عبارت دیگر ، این اعتماد و اطمینان را در شما ایجاد می کند ، به کسب و کار شما اعتماد می کند و به نام تجاری شما اعتماد می کند.

در مورد چگونگی ایجاد سرنخ فروش موثر بیشتر بدانید

دیدگاهتان را بنویسید