نمونه های کوچک برای درد پوست: آیا راه حل شما است؟


بر هیچ کس پوشیده نیست که بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و چاقی هستند. در حقیقت ، آمارهای فعلی نشان می دهد 69 درصد از آمریکایی ها دارای اضافه وزن یا چاقی هستند و 36 درصد از آن آمریکایی ها در گروه اصلی قرار می گیرند. اندازه هم اثرات سلامتی خود را دارد و هم تأثیر مخربی بر هزینه های سلامتی دارد. در حالی که هیچ کس نگفته است که کاهش وزن آسان است ، اما همیشه ممکن است. و ، در حالی که به نظر می رسد همه به دنبال رژیم های آسان هستند ، شاید ترکیبی از روش ها ممکن است کلید باشد. تمرینات میکرو برای پوست لاغر علاوه بر تمرکز بر آنچه می خورید و طرز فکر شما ، ممکن است راه حل ساده ای برای کاهش وزن باشد که باید به آن فکر کنید.

مشاهدات خود شما در مورد بازی های کوچک برای کاهش وزن

من در 20 سال گذشته هزینه های انرژی خود را به طور منظم با استفاده از ماشین آلات مختلف بررسی می کنم. متوجه شده ام که این تمرینات کوچک خوب هستند. و این حتی قبل از اینکه آنها تمرینات میکرو یا “تنقلات” ورزشی داشته باشند.

اگر یک تمرین قلبی شدید انجام دهم و بقیه روز را بمانم ، در واقع ممکن است کالری کمتری نسبت به زمانی که تمام تمرینات کاردیو و تمام روز نشسته را از دست داده ام ، بسوزانم! صاف بایستید و فعالیتهای منظم مشابه تمرینات قلبی را تکرار کنید و تمام روز بنشینید! یک روز عالی با گرامر عالی شامل انجام همه برنامه های تمرینی کاردیو بدون نشستن در بقیه روز است. اما ، من برای گفتن در چنین غاری زندگی نمی کنم ، بنابراین گفتن اینکه بهترین روز غیر معمول نیست چیزی است که هر روز اتفاق می افتد.

تمرینات میکرو برای کاهش وزن چیست؟

میکرو تمرینات برای از دست دادن پوست

وقتی به نحوه انجام تمرینات میکرو فکر می کنید ، به فعالیتهایی فکر کنید که کوتاه و شیرین هستند. حرکات باید چند دقیقه طول بکشد اما ضربان قلب شما را افزایش می دهد. انجام این فعالیتها در طول روز کلید دستیابی به مزایای سلامتی و مزایای مدیریت وزن است. به طور طبیعی ، این فعالیتها فقط فعالیتهایی هستند که برای نشستن طولانی مدت انجام می شود! برخی از نمونه های تمرینات میکرو یا تمرینات “میان وعده” می تواند شامل فعالیت های منظم روزانه باشد:

  • در جای خود بدوید یا قدم بزنید
  • به جای پارک در نزدیکی فروشگاه ها ، فاصله کوتاهی تا پارکینگ ها داشته باشید
  • از پله ها بالا و پایین بروید (و تکرار کنید)
  • سالو
  • کاشت درخت یا بیل زدن برف
  • کشاورزی
  • تمیز کردن
  • اوسو اسوسو
  • در صورت ورود به دوچرخه یا ماشین پارک شده ، حداکثر تا 10 دقیقه از آن استفاده کنید

به خاطر داشته باشید که همه این اقدامات را می توان برای مدت کوتاهی انجام داد در حالی که ضربان قلب شما را تحت شرایط مناسب سن قرار می دهد. تمرینات کوتاه مدت برای کسانی که نیاز به بهبود سلامت قلب دارند تا بتوانند بیشتر تمرین کنند ، بسیار مفید است. به عنوان مثال ، کسی که نشسته است می تواند از چند تمرین دیگر در طول روز استفاده کند ، به این امید که فعالیت طولانی مدت را در حین ورزش انجام دهد. برای دیگران ، این ایده زمانی مفید است که مفاصل دردناک هستند ، انرژی کم است و زمان محدود است. تمرینات کوچک می تواند برای بزرگسالان و نوجوانان مفید باشد ، اوقات استرس زا و انرژی خسته شده. و به دلیل محدود بودن تعهد زمانی ، آموزش مینی هنوز می تواند به عنوان یک روال معمول در طبیعت پشتیبانی شود.

آیا گفته اید وقتی روی میزتان انتخاب می شوید انعطاف پذیری ندارید؟ خوب ، شما نیاز به انگیزه بیشتر و زمان خلاق تر دارید! در اینجا چند ایده عالی برای تمرینات ورزشی وجود دارد که هرکسی می تواند انجام دهد.

علم از مفید بودن فعالیتها حمایت می کند

تمرینات میکرو برای وزن و مزایای سلامتی

اگر برای ادامه ورزش به ورزش بیشتری احتیاج دارید ، مزایای اضافی زیر را برای فعال بودن برای ورزش در نظر بگیرید.

  • کنترل بهتر دیابت
  • بهبود تنظیم فشار خون
  • ممکن است خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با سرطان (سینه و پروستات) را کاهش دهد
  • افزایش فشار خون در ترکیب با غذا
  • کاهش قرمزی
  • بهبود خلق و خو و کاهش اضطراب
  • یک نیروی محافظ قوی
  • استخوان های بزرگتر
  • جریان خون بهتر
  • بهبود عملکرد ریه

بیرون بردن

بسیاری از کشورها حتی قبل از COVID-19 به سختی دست و پنجه نرم می کنند. من در این سال ها بهانه های زیادی در مورد اینکه چرا مصرف کنندگان نمی توانند ورزش کنند ، شنیده ام. ممکن است آسیب ببینیم ، تحت فشار قرار بگیریم یا ناامید شویم. بسیاری از مردم می دانند که باید از نظر بدنی آماده باشند ، اما فکر می کنند باید بیشتر اوقات خود را مسدود کرده و انرژی لازم برای این کار را داشته باشند. به خاطر داشته باشید که تمرینات میکرو می تواند به کاهش وزن کمک کند و شما را مجبور کند از صندلی بلند شوید. علاوه بر کنترل وزن ، ورزش بیشتر بدن شما به مبارزه با بیماری های مختلف کمک می کند. شما می توانید انتظار بهبود قند خون ، سیستم ایمنی بهتر ، کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها و احتمالاً سیستم ایمنی بهتر را داشته باشید. هنگام شروع تمرین می توانید با سرعت دلخواه خود حرکت کنید. من همیشه در یک روز غیر اسب می اندیشیدم ، داشتن باغ تند و تیز من بسیار عالی بود و خواندم که این یک تمرین است.

این یک برد-برد در تمام راه است! این ایده های ساده و آسان برای کاهش وزن را برای شروع سفر سلامتی خود بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید