نکات آبیاری تابستانی


وقتی از در خارج می شوید ، هنوز آنجاست. گرما.

ما روز تگزاس خود را دوست داریم ، اما بیایید صادق باشیم. تابستان ها بسیار گرم و گرم نیز می شود. مراقبت از بدن در همه زمان ها مهم است ، اما به ویژه در اوج تابستان ، زیاد عرق نمی کند. بنابراین ، بهترین کار چیست؟ تجدید قوا ، آب ، کشتن!

همه ما اصل بزرگ صلح را می دانیم ، حتی اگر تابستان باشد یا نباشد ، اما این نیز یک اصل عجیب است. آب به اندازه هوایی که می بینیم برای سلامتی شما اهمیت دارد.

آبیاری به معنای فراتر از رفع تشنگی است. نوشیدن آب بخش مهمی از برنامه روزانه شما است ، به ویژه اینکه بیش از 50 درصد بدن ما در آب است. مانند رودخانه ای که زندگی در خشکی را پشتیبانی می کند ، این آب است که مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کند ، چیزهایی را در سیستم ما نگه می دارد و بدن ما را قوی نگه می دارد.

حالا تصور کنید وقتی از نظر بدنی فعال هستید و عرق می کنید چقدر از این میزان است! چگونه می توانید احتمال کم آبی بدن را کاهش دهید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد.

  1. نوشیدن مقدار زیادی آب.
    این باید واضح باشد ، اما چقدر آسان است که روز خود را بدون فکر کردن به آن بگذرانید؟ به دلیل هوای گرم و مرطوب ما حتی اگر کار نکنید خشک خواهید شد. روز خود را با یک لیوان آب شروع کنید و آن را به آرامی در طول روز بنوشید. از قهوه ، الکل ، نوشابه های ورزشی و نوشابه خودداری کنید. نوشیدن این نوشیدنی ها خوب است ، اما مایعات از دست رفته را دوباره پر نمی کند. پس از همه ، قند و نمک در برخی نوشیدنی ها آب را از بافت ها خارج می کند. این فقط آب است ، این آب نرم است.

    طرفدار آب آشامیدنی نیستید؟ آن را دریافت خواهیم کرد. آب ساده آزاردهنده است ، اما می توانید طعم آن را با لیمو ، ماکارونی ، زیتون یا خیار – رایحه ای تازه و بدون طعم و مواد نگهدارنده – ایجاد کنید.

  2. از غذای خوب و آب فراوان لذت ببرید.
    میوه های تازه یک راه عالی برای کمک به هیدراته شدن بدن شما است و میوه ها و گیاهانی مانند خیار ، خربزه ، کرفس ، گوجه فرنگی و توت فرنگی میان وعده های مفید و مفیدی هستند.
  3. هنگام عرق کردن آن را با آب پر کنید.
    چه در حال تمرین هستید یا در حال انجام یک ورزش هستید ، مهم است که قبل از شروع ورزش ، نوشیدن را شروع کنید – قبل و بعد از آن ادامه می یابد. حتی اگر در کلینیک های ما با سیستم تهویه مطبوع Corpus Christi کار می کنید ، آب و برق بدن شما را تا دیر وقت می سوزاند.

علائم کم آبی بدن

کار در خارج از منزل یا تمرین در داخل خانه ، ممکن است در همه جا از کم آبی بمیرید – حتی اگر مست هستید. و این فقط نتیجه گرمای تابستان نیست ؛ هر زمان بدن شما فاقد آب کافی برای عملکرد مناسب باشد ، کم آبی بدن می میرد. علائم را بیاموزید تا اکنون بتوانید کمک بگیرید:

  • سردرد ، سرگیجه و خستگی
  • شکستگی ماهیچه
  • تنفس سریع
  • نه ادرار

اگر هر کدام از این علائم را تجربه کرده اید ، از گرما دوری کنید ، دمای بدن خود را پایین بیاورید و دوباره به آرامی آن را کاهش دهید. در صورت جدی بودن ، با 911 تماس بگیرید.

تابستان خوبی داشته باشید ، استراحت کنید – و ما شما را در باشگاه های ورزشی در Corpus Christi می بینیم!

دیدگاهتان را بنویسید