نکات جس برای ایجاد تعادل در احساسات


این یک وضعیت تکان دهنده و غم انگیز است که بدانید افسردگی یکی از شایع ترین شرایط است و تخمین زده می شود که 300 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار دهد. این تقریباً 4.4 of از جمعیت است. انتظار می رود ارقام واقعی بیشتر باشد زیرا اکثر موارد در شواهد یافت نشد. در بحبوحه اپیدمی جهانی ، حوادث فزاینده ای مانند اضطراب ، افسردگی و خلق و خوی پایین ، که همه آنها ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و ممکن است به افسردگی علامتی کمک کنند ، در سراسر جهان شایع تر شده است. اخیراً Lifeline در 58 سال گذشته با 50٪ افزایش تماس به بالاترین حد خود رسیده است – این همه نشان می دهد که ما در حال حاضر و از نظر ذهنی کجا هستیم.

من با مشكلات خودم با سلامت روان روبرو بودم و این چیزی است كه من واقعاً از صحبت كردن ، حمایت از یكدیگر و كوشش در این زمینه لذت می برم. در سفر درمانی خود ، من چک لیست تمرینات و ابزارهایی را تهیه کرده ام که به من در دوران سخت کمک کرده و ذهنم را متعادل کرده است. امیدوارم این موارد نیز به شما کمک کند.

نگرانی هایم را مدیریت کنم

این کلید تعادل سالم است. 8-9 ساعت خواب (در صورت لزوم) ، 10 دقیقه تمرین تنفسی و پیاده روی در طبیعت هر روز واقعاً اضطراب مرا کاهش می دهد و روحیه ام را بالا می برد.

همه آن جنگ ماکو را بخورید

خلق و خوی پایین می تواند با کاهش قند خون همراه باشد. اطمینان حاصل کنید که هویج سفت ، پروتئین ، فیبر و سبزیجات را در هر وعده غذایی به آرامی می خوریم ، به تعادل سطح قند خون شما کمک می کند که می تواند از خلق و خوی پایدار پشتیبانی کند. در این یادداشت ، مراقب استفاده از قندها / کربوهیدراتهای تصفیه شده باشید زیرا این می تواند باعث افزایش سطح قند خون شود که بر احساسات تأثیر می گذارد.

چربی ها و پروتئین های سالم

این مزایا می تواند از تولید کننده های عصبی سالم مانند سروتونین پشتیبانی کند. مهم است که همه آنها را در هر رژیم غذایی قرار دهید.

الکل را در نظر بگیرید

جامعه من می داند که من در مورد تعادل هستم ، به این معنی که من دوست دارم از الکل بسیار لذت ببرم. شراب های فرانسوی و شراب های آشپزی جزو گزینه های من هستند. اما ما باید توجه داشته باشیم که الکل می تواند تأثیر ناتوان کننده ای داشته باشد که می تواند بر روحیه ما در روز بعد از نوشیدن تأثیر بگذارد. این مهم است که چگونه به الکل واکنش نشان می دهید و عادات را متناسب با آن تنظیم می کنید. برای من ، 2-3 نوشیدنی خوب است ، اما هر چیزی بیش از آن می تواند به روحیه من آسیب برساند.

این یک استخر است

همیشه روحیه ام را بالا ببر! یا پیاده روی در هوای تازه نیز روحیه را بالا می برد.

محدودیت های رسانه ای

این بسیار مهم است. من معتقدم که سیل اطلاعات و مقایسه ها در رسانه های اجتماعی می تواند بر تولید کننده انتقال دهنده های عصبی تأثیر بگذارد و به ما احساس دهد. ما باید در دنیایی که در آن زندگی می کنیم محدودیت هایی ایجاد کنیم تا به دنبال احساس آرامش و صلح باشیم. قانون من این است که همه رسانه ها را ساعت 830 شب خاموش می کنم. من برنامه اینستاگرام خود را نیز خاموش کرده ام. زندگیمو عوض کن

وقت با شوهر و عزیزانم

در حال حاضر همیشه ، همیشه مدام احساس بهتری دارم. با این حال ، خداحافظی با “نه” گفتن از نظر اجتماعی وقتی احساس خستگی یا فشار زیادی می کنم مهم است.

به یاد داشته باشید ، پشتیبانی در مواقعی که به آن نیاز دارید در دسترس است

لطفاً بدانید که شما تنها نیستید و این پشتیبانی همیشه در کنار شماست. اگر افکار منفی دارید ، ما شما را تشویق می کنیم که با خانواده و دوستان خود تماس بگیرید و در اسرع وقت با پزشک خود ، Beyond Blue (1300 22 4636) یا Lifeline (13 11 14) تماس بگیرید و از متخصصان کمک بگیرید. عشق و مراقبت زیادی برای شما ارسال کنید.

شرح:

صدیقی MJ ، صالح MSM ، بشارالدین SNBB ، و همکاران. زعفران (Crocus sativus L.): به عنوان یک داروی ضد افسردگی. J Bioallied Store Sciبه 2018 ؛ 10 (4): 173-180.

Jackson PA، Forster J، Khan J، Pouchieu C، Dubreuil S، Gaudout D، Moras B، Pourtau L، Joffre F، Vaysse C، Bertrand K، Abrous H، Vauzour D، Brossaud J، Corcuff JB، Capuron L، Kennedy DO به اثرات مکمل عصاره زعفران بر خلق و خو ، سلامت و واکنش استرس زای روانی اجتماعی در سلامت سالمندان: دیدگاه مقایسه ای ، دوسوکور ، مقایسه ای ، مقایسه ای. تغذیه پیش رو 2021 1 فوریه ؛ 7: 606124.

سازمان بهداشت جهانی. افسردگی و سایر اختلالات روانی شایعبه ژنو: برآورد بهداشت جهانی. (2017).

Cuijpers P ، de Graaf R ، van Dorsselaer S. افسردگی جزئی: سابقه افسردگی ، ناتوانی جسمی ، مشکلات سلامتی و عوامل خطر برای ایجاد افسردگی چندگانه. J شامل سردرگمی می شود. آوریل 2004 ؛ 79 (1-3): 71-9.

دیدگاهتان را بنویسید