وزن کم کنید. * نقشه

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – حتی اگر بخواهیم ظاهر خود را بهبود بخشیم (در حال حاضر) – این فقط سخت است! و اگر واقعاً نمی دانید چگونه آن را مدیریت کنید ، انجام آن بسیار سخت تر است.

با این حال ، هیچ راه حل مناسب برای کاهش وزن وجود ندارد. ما انواع و اهداف مختلفی داریم ؛ در حالی که احساس خوب و اعتماد به نفس دارید ، انگیزه خوبی برای کاهش وزن دلخواه است ، کاهش وزن مزایای دیگری برای سلامتی ارائه می دهد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، باید به “چرا” نگاه کنیم. تغییر شیوه زندگی برای کاهش وزن سالم به طرق مختلف سلامت شما را بهبود می بخشد:

  • این کار به زانوها ، پاها و پاهای شما نیاز دارد.
  • استرس کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و احتمال کم خوابی را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

ما باید کار خود را در جهت سلامت بهتر آغاز کنیم. سرانجام ، انرژی ، اعتماد به نفس و کنترل شروع می شود.

دستور تهیه میوه

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیم گرفتید و درباره خود فکر کردید ، زمان کمی برای تعیین مسیر خود دارید. بیایید با انتخاب اولین هدف که می توانید با دقت انتخاب کنید. مطمئن شوید که زود به موفقیت دست یافته اید – برای ایجاد انگیزه برای رفتن! صبور باشید و با خودتان مهربان باشید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما اجازه دهید ذهن و بدن شما از تلاش و کوشش شما برای بهبود زندگی قدردانی کنند!
  • به یاد داشته باشید که درست غذا بخورید.کاهش وزن چیزی فراتر از ورزش است. آنچه مصرف می کنید همراه با فعالیت بدنی برای سوزاندن حلزون های دودی کار می کند. هنگام خرید در فروشگاه ها ، برچسب ها را حتما بخوانید و از مصرف شکر ، چربی و چربی های اشباع و سدیم خودداری کنید. این اجزا در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. از سبزیجات تازه و سبزیجات (به ویژه سبزیجات قهوه ای تیره) ، گوشت بدون چربی ، غذاهای چرب ، یا لبنیات بدون چربی و غذاهای پر فیبر استفاده کنید. مقدار زیادی آب بنوشید – و از الکل و نوشیدنی های سنگین مانند نوشابه خودداری کنید. و غذا را حذف نکنید! مهم این است که بدن خود را سرشار از پروتئین و کربوهیدرات های عضلانی مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا نگه دارید.
  • حرکت باید شروع شود.به آرامی ، با فعالیتهایی که از آنها لذت می برید ، شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که شما را ادامه می دهد. خوب نیست یک ساعت روی فرمان بنشینید ، به خصوص اگر به چنین کارهایی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. کمی مو شنا کنید. نکته مهم این است که ضربان قلب خود را افزایش داده و انرژی خود را برای سوزاندن کالری تجدید کنید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط به آرامی راه بروید. با کار روی ماهیچه ها متوجه خواهید شد که استقامت شما بهبود می یابد.

4 مکان در Corpus Christi بزرگتر وجود دارد و Freedom Fitness درست در کنار سفر شما قرار دارد. علاوه بر تمرینات شخصی شما ، باشگاه های ما دارای تجهیزات کاردیو ، جلسات تمرین گروهی (زومبا WAVE است) و یک کمپ تناسب اندام است.

برای یافتن مرکز تناسب اندام مناسب با ما تماس بگیرید – ما به شما اعتقاد داریم و آماده ادامه دادن هستیم!

همیشه قبل از شروع برنامه کاهش وزن یا تمرین با پزشک خود مشورت کنید.