نیویورک می خواهد طراحی و مقررات غذاخوری در فضای باز شما بهبود یابد


نزدیک به 12000 رستوران در این برنامه به عنوان بخشی از برنامه خیابان های باز شهر شرکت کرده اند ، پروژه ای که در نتیجه پروژه خیابان های باز ایجاد شده است و به رستوران ها و کافه ها اجازه می دهد از دسترسی به رستوران در خارج استفاده کنند. علیرغم این واقعیت که به نظر می رسد اکثر نیویورکی ها با تغییرات باز به تغییرات در کلان شهرهای ما پاسخ داده اند – یک نظرسنجی نشان داد که دو سوم نیویورکی ها این شهر را “این حق را دارند که جاده های خود را به روی اتومبیل ها ببندند و باز کنند”. بسیاری از آنها معتقدند که هنوز زمینه های زیادی برای بهبود وجود دارد. در حالی که خیابان های باز و جاذبه های متعدد آن قرار است به عنوان اصلی برای چشم انداز نیویورک تبدیل شوند ، این کلان شهر هنوز در حال کار است.

دپارتمان برنامه ریزی شهری (DCP) و وزارت بازرگانی (DOT) این هفته اعلام کردند که برنامه مشارکت عمومی را برای بهبود طرح ها و مقررات پیرامون ساحل غذا در نمای بیرونی دائمی راه اندازی می کنند.

کمیسیون DOT گفت: “رستوران های باز نه تنها به احیای صنعت رستوران های معروف نیویورک در جهان کمک کرد ، بلکه نشان داد که چگونه می توانیم بازار خیابانی شما را احیا کنیم.” و هنک گاتمن. “با توسعه دستورالعمل های طراحی می توانیم این پروژه اضطراری را در کلان شهر خود به واقعیت تبدیل کنیم ، اطمینان حاصل کنیم که رستوران ها در جوامع ما ادغام شده اند تا این پروژه به شکوفایی خود ادامه دهد.”

در حالی که رستوران های باز تحت فرمان شهردار بیل دی بلاسیو در سال 2020 در بحبوحه همه گیری تصمیم گرفته شد – شهردار گفت که این پروژه به نجات 100000 شغل کمک کرده است – کارهای شهری و قانونی برای کارهای دشوارتر. دائمی می کند همچنین شامل یک متن متنی محلی است که اکثر رستوران داران (که در حال حاضر در حال بررسی عمومی هستند) می خواهند محدودیت های جغرافیایی محل فروشندگان خیابانی را حذف کنند.

DOT می گوید: ناحیه ای که نظرات عمومی در آن وارد می شود ، چالشی است برای تصمیم گیری در مورد چگونگی “ادغام این تاسیسات جدید در محیط پیچیده خیابان های نیویورک”. این ثبت نام به صورت حضوری و دورهای دور در شش ماه آینده انجام می شود – برنامه این رویدادها در وب سایت های ثبت نام DOT و NYC ارسال می شود – و سرانجام دستورالعمل های جدید طراحی تا بهار 2022 منتشر می شود.

یدانیس رودریگز ، عضو شورا ، رئیس کمیته ارتباطات گفت: “موفقیت این برنامه ما را تشویق می کند تا به کاوش و گسترش ابتکاراتی که به نیویورکی ها کمک می کند تا روی پای خود باز گردند ، ادامه دهیم.” ما هنوز باید در مورد چگونگی بهبود پروژه جاده باز صحبت کنیم. ما باید آماده بازدید از مشاغل کوچک در مناطق بیرونی باشیم. “

پرسش اول: چگونه شهردار نیویورک می تواند ابتکار جاده های باز ما را بهبود بخشد؟

برای غذا خوردن در فضای باز نیز قوانینی وضع شده است – یک مسیر واضح باید با پیاده روی مشخص شود ، هیچ سازه ای را نمی توان برید یا در جاده گود کرد ، هیچ ساختاری برای پوشاندن آن ، یا لمس درخت ، شما می توانید. “راهپیمایی های آتش نشانی یا علائم خیابان و غیره را مسدود نکنید. برخی از ساکنان از ساختارهای بیرونی مربوط به مسائل مربوط به کیفیت محیط در اطراف جوامع خود شکایت کرده اند و DOT می گوید قوانین جدید شامل مقررات دیگر و یک بانک جدید برای اعتبار است.

در میان اولین مناطق شهر ، به دنبال بازخورد در مورد چگونگی تقویت تعاملات ایمن بین خورندگان ، رانندگان ، دوچرخه سواران و واکرها است. آنها همچنین می خواهند انطباق ADA را افزایش داده و تعداد طبقات و بتن را افزایش دهند.

آنها همچنین به دنبال بهبود انواع سازه های مجاز هستند-در حال حاضر ، سوله ها جایی هستند که می توان انواع کاشی ها را گسترش داد ، انواع طرح ها را به نمایش گذاشت و سازه های غیر استاندارد را نمایش داد. گاوصندوق هایی مانند “سقف” خرپا ، “و برخی بسیار قابل توجه هستند. به نگاهی به برخی از غذاخوری های بیرونی با رتبه برتر شهر می تواند راهی برای ایجاد یک ظاهر منسجم یا استاندارد برای خود باشد.

اندرو ریگی ، مدیرعامل اتحادیه مهمان نوازی NYC می گوید ، در نهایت ، یافتن بقیه قوانین برای جاده های شهر “استاندارد ، پایدار و در حال تغییر” خواهد بود. بنابراین این چیزی نیست که هیچ کس در صنعت بخواهد آن را از دست بدهد: “او از نظر رستوران می داند که بسیار محبوب و بسیار مهم است.” “و هجوم افرادی که در پنج منطقه غذا می خورند واقعاً عالی است.”

دیدگاهتان را بنویسید