هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو


AthingMu

“به یاد داشته باشید ، و می دانید ، چیزهای خوبی در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کار زیاد و وقت کم است”. هر روز که می گذرد ، این فرصت خوبی برای تقویت عزم و اراده شما است. فراموش نکنید که حتی یک ضعف خفیف می تواند انرژی شما را افزایش دهد که باید در روز قوی ماندن بر آن غلبه کنید.

روی آب (خربزه) کار می کنید؟

روز ملی خربزه این ماه نه تنها بهترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، بلکه خربزه فواید زیادی نیز دارد.

وقتی آبیاری می کنید – همانطور که از نامش مشخص است ، خربزه 92 درصد ضد آب است!

ترویج یک معده سالم – فیبر پر شده است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب ماهیچه ها کمک کنند.

حاوی مواد مغذی – مقدار زیادی ویتامین A و C و همچنین پتاسیم و سایر مواد معدنی!

درد ماهیچه ها را کاهش می دهد – ال -سیترولین موجود در خربزه یک آنتی اکسیدان است که به بهبود کمک می کند.

داستان شفا

کسب و کار بد iraFIT نوشیدنی های شفابخش

اسلاید FITCO WatermelonRecaster1

ساخت و ساز

2 فنجان خربزه یخ زده خرد شده ، رایگان ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

بندر ONEHUNGA iraFIT آمینو XXXL-Waimere

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر بلوط

2 قاشق غذاخوری عسل (اختیاری)

1 پیمانه شکر (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی را با آناناس ، بلوبری ، موز و هر میوه دیگری که دوست دارید عوض کنید تا عطر را با هم ترکیب کنید!

همه کلاسها شامل می شود

کلاسهای گروهی برای حفظ سلامت شما و ملاقات با اعضای مشابه یک قایق فوق العاده است. کلاسهای گروهی با انواع روشها و روشهای مناسب به شما انگیزه می دهد. آنها انواع اجزای مورد نیاز خود را به روال شما اضافه می کنند.

کلاسهای گروهی نیز:

  • مسئولیت خود را بر عهده بگیرید
  • خود را آماده نگه دارید.
  • در یافتن دوست به شما کمک کند.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • هونگا!

کلاسهای گروهی برای بررسی مکانهای سرگرمی ما وجود دارد:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر باشید ، راست باشید ، مستقیم باشید و صاف باشید. با استفاده از مقیاس های سفید و دوتایی ، توده کلی بدن را بدست می آورید. با ترتیب فعالیت ها برای نواختن موسیقی و تشویق مربیان متخصص ، احتمال بیشتری وجود دارد که در یک گروه سوار شوید و برای بازگشت دوباره گرسنه باشید.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIIT

در حالی که ما می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، به این معنی است که شما وارد جنبه های واقعی چالش برانگیز می شوید که عرق شما را می ریزد و قلب شما را می چرخاند. کلاسهای قدرتی تمرینات قلبی و قدرتی وجود دارد تا حداکثر قدرت و استقامت شما را افزایش دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه

قسمت کوه و موارد دیگر را از بهترین کلاس دوچرخه سواری ما بررسی کنید. این مجموعه از شیشه های ساق پا ، آتش سوزی ، شکم ، سیستم ایمنی بدن شما را تحریک کرده و به نهایت می رساند. صبر ایجاد کنید ، پاهای خود را آماده کرده و مراقب کاهش کالری باشید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

شهری که می خواهیم در مورد @ karina.nicoldine در اینستاگرام صحبت کنیم. او نه تنها دارنده رکورد 5x Track & Field است ، بلکه جهان بینی و روایت های الهام بخش او به ما انگیزه می دهد ما مثل هم هستیم.

این کار با تمرینات تمرینی او را تسلی می دهد ، اما همچنین نشان دهنده توانایی او در تراش آثار گلی است. به عنوان یک مدل پیاده روی و طرفدار ورزش ، ایمان او چیزی است که او را ترغیب می کند تا بهتر شود ، تناسب اندام خود را حفظ کند و تناسب اندام خود را حفظ کند.

اف سی کارینا

“وقتی عاشق هستی خیلی می خندی. زندگی زیبایی دارید. ”

بروید این عضو تأثیرگذار ، ضبط کننده و بدون قضاوت را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضای در حال حرکت ، حرکت می کنند.

هیچ چیز ساده تر یا قوی تر از یک روال خوب یوگا نیست. Cloud9yogi در حال انتشار چرخه پویای یوگا در اینستاگرام است که در حال سفر و استراحت است. برخی از حرکاتی که او انجام می دهد بر ذهن و بدن موثر است.

تاشو به جلو:

بهترین راه برای شروع یوگا ، یک گوشه جلو است. این فضایی است که می توانید در همه جا کار کنید و به کل پشت از سر تا پاشنه کمک کنید. همچنین به تسکین سیستم عصبی کمک می کند تا بدن بتواند آرام شود.

باز کننده مفصل ران:

انجام باز شدن ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه دامنه حرکت و گردش بدن را نیز بهبود می بخشد. این به حرکت قوی بدن کمک می کند و استرس شفا را آزاد می کند.

کاما برگشت:

هیچ جلسه یوگا بدون خم شدن پشت کامل نمی شود. این شکل ساده به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @ cloud9yogi را دنبال کنید تا درباره مدار بیشتر بدانید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

انقلاب تابستانی تازه شروع به ورود کرده و در محل فرود آمده است. اگر انرژی دارید ، یک چیز را به خاطر بسپارید: به اینجا رسیدید. شما همه نرخ ها را شکستید تا بتوانید با صبر و حوصله و بدون تسلیم شدن به این روز برسید. برای همه در تناسب اندام روابط ، این بسیار قدرتمند است. قوی باش! شما برای همه ما الگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید