هفته 1 نسخه زمستانی رنگین کمان را بخورید: افسانه شماره 1 تولید کنید – همه غذاهای فرآوری شده بد هستند


به چالش خوش آمدید!

خیلی خوشحالم که شما را در این نسخه زمستانی چالش Eat the Rainbow با ما دارم! امیدوارم در 12 هفته آینده چیزهای زیادی یاد بگیرید و راه های جدید و خوشمزه ای برای بهبود سلامت خود بیابید.

به عنوان بخشی از چالش ما، از شما می‌خواهم میزان مصرف میوه و سبزیجات خود را پیگیری کنید. در پایان هر هفته، می توانید از طریق این فرم، میزان دریافتی خود را ارسال کنید.

من نیازی ندارم که همه چیزهایی را که می خورید دنبال کنید، درست زمانی که در طول روز میوه/سبزیجات می خورید. از یک اپلیکیشن روی گوشی یا یک تکه کاغذ ساده با خودکار استفاده کنید. من اغلب از این فرم قابل چاپ برای پیگیری پیشرفت هفتگی خود استفاده می کنم. باید خیلی ساده باشد، اما اگر سوالی دارید به من بگویید!

اگر آزمون سطح رشد خود را پر نکرده اید، لطفاً آن را در اسرع وقت انجام دهید تا بتوانیم سطح شما را برای شما ارسال کنیم و بتوانید ببینید که چگونه در چالش پیشرفت می کنید!

این هفته، به یک افسانه رایج در مورد تغذیه سالم می پردازیم!

اسطوره: همه غذاهای فرآوری شده مضر هستند.

حقیقت: غذاهای فرآوری شده و راحت راهی عالی برای دریافت مواد مغذی بیشتر در روز شما هستند!

غذاهای فرآوری شده این روزها موضوع مهمی هستند. من همیشه می شنوم که مردم می گویند ما هرگز نباید غذاهای فرآوری شده بخوریم. نکته اینجاست که هیچ تعریف رسمی از غذای فرآوری شده وجود ندارد. برخی از افراد به هر چیزی که از قبل بسته بندی شده می گویند فرآوری شده می گویند، برخی دیگر فقط به معنای غذاهایی هستند که مواد افزودنی زیادی دارند. برای من، غذای فرآوری شده چیزی است که در حالت طبیعی خود یافت نمی شود.

هندوانه ها از قبل بریده شده و در یک بسته بندی مناسب و آماده رشد نمی کنند، بنابراین می توانم بگویم که این یک “فرآوری” است. Oreo، اگرچه خوشمزه است، اما دقیقاً چیزی نیست که بتوانم آن را در جنگل جستجو کنم، بنابراین دوباره، من آن را فرآوری شده و تا حدی بیشتر از هندوانه می نامم.

پس آیا غذاهای فرآوری شده مضر هستند؟ قطعا نه. آیا آنها راحت تر هستند؟ قطعا. برای من، هر چه یک سبزی راحت تر باشد، احتمال خوردن آن بیشتر است. صادقانه بگویم، برخی از روزها برای به دست آوردن سبزیجات روی میز تلاش می کنم – زندگی بسیار شلوغ و شلوغ است. گزینه های غذایی فرآوری شده آن را بسیار آسان تر می کند.

سبزیجات یخ زده و بخار پز در کیسه از جمله غذاهای مورد علاقه من هستند. کیسه های سالاد از قبل مخلوط شده نیز همینطور هستند – برای ایده هایی در مورد نحوه درست کردن آنها به “دستور العمل” زیر نگاه کنید!

در پایان روز، سالم ترین میوه یا سبزی است اونی که واقعا میخوری!! اگر غذاهای فرآوری شده دریافت مواد مغذی مورد نیاز را برای شما آسان‌تر می‌کنند، آن‌ها گزینه بسیار خوبی هستند.

محصول مهم هفته: کلم

کلم بخشی از خانواده سبزیجات چلیپایی است (به همراه کلم بروکلی، گل کلم، کلم پیچ و غیره)، و فواید زیادی برای سلامتی دارد!

این گروه از سبزیجات به دلیل خواص پیشگیری از سرطان شناخته شده اند و بسیاری از مطالعات، افزایش مصرف سبزیجات چلیپایی را با کاهش بروز چندین نوع سرطان مرتبط دانسته اند.

کلم و دوستان چلیپایی آن سرشار از فیبر، فولات، ویتامین C و ترکیباتی به نام گلوکوزینولات هستند.

گلوکوزینولات ها ترکیباتی هستند که با افزایش دفع سرطان زا از بدن و افزایش تولید پروتئین های ضد تومور از سرطان جلوگیری می کنند.

چگونه آن را خوشمزه کنیم!

خام، بخارپز یا برشته – کلم را می توان به روش های مختلف خورد! اغلب به خاطر تلخ و بدبو بودن آن شهرت بدی پیدا می کند، اما اگر درست تهیه شود خوشمزه است! این دستور کلم سوخاری را برای ساده‌ترین روش آماده کردنش امتحان کنید، فقط چند برش، با برس روغن بزنید و در فر بگذارید تا ترد شود!

چالش هفتگی:

سالادهای کیسه‌ای میوه‌ها یا سبزیجات، میوه‌های از پیش بریده شده، یا خوراکی‌های آماده که شامل سبزیجات است را امتحان کنید.

دستور العمل این هفته

بسیار خوب، بنابراین دستور پخت این هفته آنقدرها یک دستور غذا نیست که یک نکته است. آن را a تولید هک : – ) ما در مورد کیت های سالاد صحبت می کنیم. سالادهای از پیش بسته بندی شده که در بخش محصولات خواربارفروشی آماده هستند، راهی عالی برای وارد کردن سبزیجات شما، از جمله کلم برجسته این هفته هستند.

مورد علاقه من است کیت سالاد آفتابگردان از Fresh Express (و نه، آنها پولی به من ندادند که بگویم، اما اگر این کار را می‌کردند بدم نمی‌آمد!!) این کلم سبز و قرمز، کاهو رومی، کلم پیچ، هویج، پیاز وینگرت شیرین، ادام برشته، تخمه آفتابگردان بوداده است. و کینوا برشته شده – YUM!

بهترین بخش این کیت ها این است که شما همه چیزهایی را که نیاز دارید، آماده دارید، اما می توانید آنها را نیز سفارشی کنید. من دوست دارم هر کاهو یا سبزی هایی که در یخچال دارم اضافه کنم تا کمی حجیم شوند و از هدر رفتن چیزهایی که دارم جلوگیری کنم.

آیا صرفه جویی در زمان مورد علاقه دارید؟ برای ما نظر بگذارید و نکات سبزیجات خود را با همه به اشتراک بگذارید!

-جولی و کارآموز کیم

هفته 2 زمستان رنگین کمان را بخورید- افسانه شماره 2 تولید کنید: میوه ها و سبزیجات منجمد در مقابل کنسروها

“رنگین کمان را بخور!” چالش میوه و سبزیجات نسخه زمستانی!