ورزش بعد از زایمان – یک دستورالعمل عاقلانه برای دویدن بعد از زایمان


آیا دویدن خوب یک نوع ورزش بعد از نوزاد است؟ بازی با مربیان بازی Well Baz Moffat ، نشان دهید که اگر قصد دارید بعد از زایمان دوید

بسیاری از زنان دویدن را دوست دارند – این صدا ، احساس آزادی و چیزی را که حتی در زمان بهتر است به ارمغان می آورد.

به این دلایل می تواند راهی عالی برای آموزش بعد از تجربه باشد و بسیاری از مادران بسیار مشتاق هستند که دوباره دویدن را پشت سر بگذارند.

بازیکنان و مربیان Well Baz Moffat ، با صدها زن در این پست کار می کردند و مکالمات روزانه خود را با بسیاری از زنان مایل به بازگشت به ورزش داشتند که نمی دانستند از کجا شروع کنند یا که شروع کردند و متوقف شدند زیرا شما احساس “اشتباه” می کردید.

بسیاری از مادران اما بسیار مشتاق بازگشت به دویدن هستند

تا به امروز ، دستورالعمل بسیار کمی برای زنان هنگام تولد در مورد ورزش وجود دارد ، اما اخیراً اولین مجموعه راهنمای دستورالعمل منتشر شده است و آنها مطمئنا خوبه.

در اینجا مواردی است که باید در نظر بگیرید…

کی بچه دار شدی؟

مهم نیست که چگونه عادت می کنید که کودک به دویدن برگردد ، زودتر از آن توصیه نمی شود سه ماه پس از تولد – کارهای زیادی را می توان قبل از این مرحله انجام داد که شامل ضربه کم و کار کف لگن می شود.

بدن برای بهبود ، بازسازی و تنظیم نیاز به زمان دارد و به همین دلیل این زمان تعیین شده است.

کسانی هستند که می توانند سریع بدوند اما قوانین کلی اینطور نیست و اگر نمی توانید منتظر بمانید مطمئن شوید که با یک فیزیوتراپی زن سالم کار می کنید که می تواند شما و کف لگن شما را پشتیبانی کند.

کف لگن شما چطور است؟

حتی پس از تولد نوزاد ، ماه های بارداری شما روی کف لگن شما تأثیر می گذارد و نیاز به مراقبت دقیق تری دارد.

می توانید به محض احساس آمادگی بعد از تولد شروع به ورزش کنید و پس از شروع ورزش باید خشک بمانید.

اگر قصد ندارید به پزشک یا متخصص بدن زنان مراجعه کنید تا کمی حمایت شود.

شما چقدر وزن دارید؟

گزارش شده است که دویدن بین 1.6 تا 2.5 برابر وزن بدن شما را در بدن شما قرار می دهد – بنابراین مطمئناً هر چه وزن شما بیشتر باشد ، مفاصل و لگن شما باید بیشتر جذب بدن شوند و در برابر آن واکنش نشان دهند.

به همین دلیل توصیه می شود قبل از شروع دویدن BMI زیر 30 داشته باشید.

ورزش بعد از زایمان - یک دستورالعمل ویژه برای دویدن هنگام زانو درد زانو

در مورد قدرت عمومی و قدرت شما چطور؟

دویدن بسیار سخت است ؛ بر خلاف دوچرخه سواری ، شنا یا دور زدن می توانید این کار را به آرامی انجام دهید. حتی دویدن آهسته نیز تاثیر و شدت بالایی دارد.

قبل از شروع برنامه در حال اجرا ، باید از تناسب اندام بالایی برخوردار باشید. پیاده روی و تمرینات قدرتی مکان خوبی برای شروع است ، اما با دویدن تکیه نکنید.

چه احساسی دارید؟

دویدن و ورزش به طور کلی یک راه هوشمند برای مطابقت با ذهنیت و انرژی مادرانه است.

با این حال ، ورزش همیشه با یک اقدام همراه نیست و آنچه در ابتدا برای شما مناسب بود ، ممکن است دیگر جعبه هایی را که در تأکید مجدد آنچه که اکنون نیاز دارید مفید نباشد.

من می دانم که یک چرخه معمول ورزش بعد از زایمان را پشت سر گذاشتم و یوگا ، پیاده روی و شنای زیادی انجام دادم.

آنچه برای شما مناسب تر است ممکن است دیگر جعبه ها را نبیند

من ابتدا به سراغ گزینه کراس ، تمرینات قدرتی رفتم اما فقط احساس بدی داشت و من آن را دوست نداشتم. در مورد من ، من به همه چیز در مورد بازیابی ورزش علاقه مند بودم.

چیزی که من می گویم این است که شما نباید فرار کنید …. این نشان ثروت یا پایه ای ضروری برای همه نیست ، گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که ممکن است در حال حاضر به بهترین نحو به شما خدمت کند.

ملاحظات دیگر

شیر داری؟

فرض کنید شما هنوز هم می توانید بدوید ، اما چند کار ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که می توانید یکنواخت بدوید و به زیبایی شنا کنید.

یک بازی خواستگاری عالی داشته باشید و زمان تغذیه و دویدن خود را زمان بندی کنید!

آیا گروه c داشتید؟

به نظر می رسد که بازسازی قسمتی از بدن زمان زیادی طول می کشد و شما دچار زخم های سلولی می شوید که بر نحوه ارتباط بدن شما تأثیر می گذارد.

به این موضوع نگاه کنید و در حالت ایده آل شخصی را پیدا کنید که به شما آموزش دهد چگونه زخم های خود را شل کنید.

با واگن می دوید؟

در این مورد تحقیق کنید و بهترین حشره دار را برای استفاده پیدا کنید.

ورزش بعد از زایمان - یک کتاب ویژه برای دویدن بعد از زایمان یک زن و کودک در اتوبوس او

چطور می خوابی

قبل از شروع برنامه در حال اجرا حداکثر توان خود را فشار دهید.

سوتین خوبی داری؟

سینه های شما بعد از نوزاد بسیار تغییر می کند و تاج خوبی به دست می آورد تا ورزش مناسب یک امر ضروری باشد.

پانسمان های بعد از زایمان نیز وجود دارد که به آنها کمک می کند تا در تسکین درد پس از زایمان و افزایش حمایت از آنها کمک کنند.

در بالا راهنمای شما در مورد چگونگی اطلاع از آماده بودن شما در حال اجرا است…

اگر بعد از خواندن همه چیز فکر می کنید آماده هستید ، توصیه این است که برای اجرای برنامه هایی که به عنوان صندلی در سبک 5k شناخته نمی شوند ، با امتیاز بازگشت شروع کنید.

اگر تا اینجا موفق شده اید ، مطمئنم ، قبل از بیرون رفتن و گردش ، کارهای زیادی برای تزئین آن انجام داده اید.

دویدن یک نوع تمرین ساده است

مهم این است که هر زنی او را باور کند ممکن اگر می خواهید بدوید دویدن نوعی ورزش است که یافتن آن آسان است و برای مادران بسیار مفید است زیرا بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

با این حال ، هنوز باید کارهایی انجام شود تا شما را در جای مناسب قرار دهد تا بتوانید بدون تأثیر بر بهبود و بازسازی بدن خود بدوید و پیشرفت کنید.

لو-لیلی-باز-موفات

باز موفات مربی برای خوب ، سلامت ، سلامتی و عملکرد را برای زنان بر اساس علم بدن زن ارائه می دهد.

توییتر:thewellhq / اینستاگرام:thewell_hq

منابع Healthista بیشتر:

3 روش CBD می تواند تمرینات شما را بهبود بخشد

6 مزایای تمرینات ورزشی که همه باید بدانند

7 تفاوت بین علائم میگرن و سردردهای میگرنی طبیعی

متخصص زنان راهنمای درد جنسی است

بارداری در تابستان؟ این چیزی است که این مرد خردمند می گوید شما باید انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید